Sehun
Burnuma gelen güzel kokularla uyandım.Bir kaç sesler duydum."sen sehun ben chanyeol tamam mı?" dedi Baek.
Merdivenden gelen seslerle yatağıma yine uzandım ve uyuyor numarası yaptım.Luhan yanıma oturdu."sehunnie~sehunnie~"tepki vermedim."sehu--"aniden kalkıp luhanı sardım."uyanıktın aslında değil mi?"dedi."evet,ama beni uyandırmanı istedim"dedim.
Kıkırdadı.Kıkırtısı mükemmeldi.
Baekhyun
'Tak' sesiyle uyandım."ah~"Chanyeol kafasını yatak başlığına vurmuştu.Elimi kafasına koyup ovaladım.
"şapşik sevgilim benim"dedim."şimdi geçti mi?"diye sordum."evet baekkie"dedi.
"Ağızım tatlansın azcık"dedi aniden."nas--"dudakları dudaklarıma yapıştı.Çok geçmeden karşılık verdim.Yeolmae ağlamaya başladı.
Istemeyerek ayrıldım."chanyeol yeolmae aç"dedim."tamam aşkım bakalım küçük yumurcağa"dedi.
Yeni farketmiştim.
CHANYEOL YARI ÇIPLAKTI.
"Chanyeol?"
"Hm?"
"Neden yarı çıplaksın?"
"Hayatım seni gögüsüme gömmeyi çok seviyorum"dedi ve aniden kafamı gögüsüne çekti."aynen böyle"dedi.
Sehun
"Luhan.."sesim düşük tonlardaydı."efendim hunnie?"dedi sevimlice.
"Ben sana neler yapt--"Luhan dudaklarıma yapıştı.Aniden ayrıldı. "sehun önemli olan beni sevmen. Gerisi benim için önemli değil."dedi.
"Seni çok seviyorum Hun"
"Ben de seni çok seviyorum Han"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeolmae // ChanBaek
Fanfic☁|Chanyeol komşusunun oğlu yeolmaeye bakmayı kabul eder...