Chanyeol
Öğlen;
Salona geçtik."Channie?"dedi birden Baekhyun."efendim sevgilim?"dedim."bana hiç ailenden bahsetmedin."dedi birden."tanışmak isterim channie."dedi."sevgilim şunu bilmelisin ki--"derken kapı çaldı."Chanyeol!kapıya bakar mısın mükemmel ultra yakışıklı hyungum!"diye bağırdı Sehun."Yalakalık yapmana gerek yok sehun üşeniyorum de yeter."dedim.Yerimden kalktım ve kapıyı açtım.
Annem ve babamdı."oğlum!" dedi ve sarıldı annem.Tepki vermedim.Ayrıldı ve konuşmaya başladı."oğlum!seni çok özledim çok büyümüşsün!"dedi.Sehun araya girdi."ee,bay ve bayan Park şöyle geçebilirsiniz."dedi ve salonu gösterdi.Sehuna döndüm."Sehun bir gelsene."dedim.Elinden yakalayıp çektim.Odama girdiğimiz de elini bıraktım ve kapıyı kilitledim."dinliyorum seni Sehun."dedim.
"bak hyung ailenle olan sorunlarını biliyorum ama baban yüzünden anneni daha fazla cezalandırma.Baban da pişmanmış zat--"sinirle bağırdım."sen de inandın değil mi?!tanrı aşkına Sehun sen delirdin mi?!o adam pişmanmış(!)hah!kesin!kesin! ya sehun bana sormadan neden böyle bir şey yaparsın ki?!ben istiyor muyum acaba onları görmek? !? hayır bir de benim neler çektiğimi en iyi sen biliyorsun! aish! deliricem! sinir hastası olacağım ya!!"derin nefesler verdim.
"Bundan sonra bana sormadan arkamdan işler çevirme hun."dedim."tamam hyung."dedi.Kapıyı açtım.Önümde ağlayan annem gözüme çarptı.Diz üstü çöktüm.Derin nefes verdim ve konuştum."anne.."diyebildim sadece ve sarıldım."oğlum.."dedi.
Aniden babam aramıza girdi.Beklenmedik şekilde bana sarıldı."oğlum..ben özür dilerim.Yaptıklarım için çok pişmanım.Ister affet ister etm--" "baba.."dedim göz yaşlarımı sildim.Gülümsedim."sana bunu demeyeli baya olmuş..sen benim babamsın.Ben baba sevgisizliğinden yoruldum..bittim.Ben sadece aile sevgisi istiyorum."dedim.
Babam sarıldı.Annem de bize katıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeolmae // ChanBaek
Fanfiction☁|Chanyeol komşusunun oğlu yeolmaeye bakmayı kabul eder...