Bölüm 2

455 34 0
                                    

Baekhyun

Kapı sesiyle uyandım."chanyeollie~?"çatalaşmış sesimle seslendim.Chanyeol elinde yeolmaeyle göründü.

Hemen yataktan kalktım."yeolmae~~"tam sarılıcakken Chanyeol'ün büyük elini yüzümde hissettim.

"hayır." dedi kesin bir şekilde.Yavru köpek bakışlarımı attım."neden ama ya?" dedim.Chanyeol yeolmaeyi yere bıraktı ve elimi kavradı."tırnakların uzun." dedi.

Ne diyeceğini biliyordum."yayaya olmaz tırnaklarımı kesemem!" dedim."o zaman ben keserim?" dedi."hayır!!"diye bağırdım."o zaman yeolmaeyi sevemezsin"dedi.Al işte zayıf noktamdan vurmuştu beni.

Ağlamaya başladım.Chanyeol hemen yanıma geldi."hey hey ağlama"dedi ve yaşlarımı sildi."ama*hıck*sen izin vermi-yorsun*hıck*yeolmaeyi sevmeme"dedim.

"tırnaklarını benim kesmemi ister misin şimdi?" dedi eli yanağımdayken.Usulca tırnaklarımı kesti.

En sonunda bitirdiğinde elimi yıkamaya gittim.Ellerimi kuruladım ve yeolmaenin yanına gittim.Ağlama sesleri geliyordu.

Chanyeol

Baek gittikten sonra ağlamaya başlamıştı.Neyi vardı hiç anlamıyordum.Daha yeni yemek yedirmişlerdi ve altıda temizdi.Baekhyun kapıdan gelince benim endişeli halime gülüyordu."yaa!gülmesene!"dedim ve ben de gülmeye başladım.Yeolmae de susup bize katıldı.

"yeolmae~~" diye seslendi baekhyun.Yeolmae gülmeye devam etti.Sevinç çığlıkları attı.Baekhyuna bakınca komik yüzler yaptığını gördüm.Ben de gülmeye başladım.

Yeolmae // ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin