Bölüm 12

166 15 2
                                    

Chanyeol

O sırada Baekhyun geldi.Gözleri doluydu.Ailemden ayrılıp Baekin yanına gittim.Göz yaşlarını sildim."neden ağlıyorsun sevgilim?"dedim birden.Ağızımdan kaçırdığım söz ile annem ve babama döndüm ama beklediğim o tepkiyi vermemişlerdi.Sadece gülümsemişlerdi.

"Ba-bana sinirlenmediniz mi? beni dışlanmayacak mısınız?"diye sordum.Kahkaha attılar."oğlum ister düz ol ister eşcinsel.Biz senin hep arkandayız.Sen ueter ki mutlu ol."dedi annem.Babama döndüm."evet oğlum annen haklı.aşkın cinsiyeti yoktur.Önemli olan sizin mutluluğunuz."dedi.Baekhyuna döndüm.

Sonra tekrar annem ve babama döndüm."çok mutluyuz."dedim büyük bir gülümsemeyle.

"Şimdi aşağı inip yemek yiyelim mi channie~?"dedi baekhyun.Gülümsedim,"yiyelim baekkie~"dedim aynı ses tonuyla ama çokta hatta baya baya başarılı olamamıştım.

Luhan

"Sehun, her şey yolunda değil mi?"diye sordum."evet sevgilim, barıştılar."dedi."her şeyi bana anlatır mısınız Oh bey~"dedim cilveyle."anlatırım bay geyik."dedi ve anlatmaya başladı.

"Sabah sen de biliyorsun ki chan hyungun annesi bana mesaj attı.Ben pek emin olamadım.Sonuçta bu hyungumun arkasından iş çevirmekti ama iyi yanından düşündüm.Belki de benim sayem de barışırlar ve chan hyungum da her ne kadar geç olsa da o aile sevgisini hissetmiş olur diye.Sonra işte geldiler.Chan hyung beni yukarı çağırdı."sözünü kestim."ne dedi ne dedi?"dedim arka arkaya."anlatıyorum geyiğim.Bana kızdı işte neden ailesini çağırmışım.Ben de dedim baban çok pişmanmış ve baban yüzünden anneni de cezalandırma felan.Neyse öyle...sonrasını biliyorsun zaten gördün."dedi ve çalışma masasındaki bir bardak suyu kafasına dikti.

Sehunun su içerken haraket eden adem elmasına baktım ve dudaklarımı yaladım.






Veee yeni kapak¡

Çok Şirin değil mi yiaww?♡~♡

Tasarım PuppyBaekYeollie 'ye aittir.
Tekrardan Teşekkürler~

Yeolmae // ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin