Luhan
"Sehun ateşin var.Duş almalısın."dedim."tamam ama halim yok lu"dedi."duş almalısın sehunnie hadi"diyerek çekmeye başladım.
"lu--ağh midem.."dedi be koşarak tuvalete girdi.Gücü yoktu ama 'odamıza' kusmamak için koşabilmişti.
Kapıya yaklaştım."sehun?iyi misin bir tanem?"diye seslendim.Sehun öğürmeye başladı."telaşlanma tatlım rahatla kus ve rahatla."dedim.O sırada Chanyeol geldi."bu sesler de ne luhan?"dedi."Sehun üşütmüş de midesi bulanmış."dedim."Sehun!iyi misin kardeşim?"diye seslendi.
O sırada kapı açıldı ve zaten beyaz tenli olan beden daha da beyazlamıştı.Aniden güçten düştü."Sehun!?aman tanrım"Chanyeol Sehunu kucakladı ve odamıza götürdü.Ben de onu takip ettim.Yatağa yatırdı."ben sehuna ilaç getiriceğim.Yemekten sonra içer."dedi.
Başımla onayladım.Güçlü duran beden hasta olunca çok savunmasızdı.Yeolmaenin ağlama seslerini duydum.Baek uyuyordu ve chan evde yoktu.İş bana düşmüştü.Yataktan kalktım.Yavaşça odadan çıkıp yeolmaenin olduğu odaya yani 'ChanBaek' çiftinin olduğu odaya ilerledim.
Baek Chanyeol'ün yokluğunu hissetmiş olmalı rahatsızca yatakta debeleniyordu.'bana yaklaşma..' baek sayıklamaya başladı.Bana yaklaşma?kim yaklaşmasın?Yeolmaeye sütünü verdim ve emziğini taktım.Baekhyunun yanına gittim.
'benden uz-uzak dur lütfen..'
'ca-canım a-cıyor..'
'CHANYEOL!HAYIR CHANYEOL OLMAZ!'diye bağırmaya başladı.'lütfe-AHH-yapmayın'ağlamaya başladı.Yanına gittim."Baekhyun!"seslendim ama hala bağırarak ağlıyordu.Kapı çalınca Chanyeol olduğunu anladım ve koşarak kapıya yöneldim.Kapıyı açtım."Chanyeol!Baek!"diyebildim sadece.Chanyeol hemen odalarına koştu ve baeke sarıldı.
Chanyeol
Baek yine o tecavüz olaylarını ve bana zarar vermek üzere oldukları o geceyi görüyor olmalıydı.Koşarak odamıza gittim.Yatakta korkan ve kıvrınarak bağıran minik bedeni görünce hemen yatağa girdim ve kollarımı minik bedene doladım.Saçlarına küçük küçük öpücükler bıraktım.
'geçti've'ben burdayım baek korkma'diye fısıldamaya başladım.Baek sakinleşmişti."Chanyeol.."dedi ve boyun girintimde yer edindi.
Luhan
"baek iyi mi?"diye fısıldadım.Chanyeol kafasıyla onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeolmae // ChanBaek
Fanfic☁|Chanyeol komşusunun oğlu yeolmaeye bakmayı kabul eder...