Chanyeol
Tam yeolmaeyi alacağı sıra da hızla zıt tarafa çektim.Yavru köpek gözlerini sundu."tırnaklarımı da kestim channie~" dedi."bir şartla yeolmaeyi sana veririm" dedim."olur,ne şartıyla?" diye sordu.Sırıttım,"akşam konuşalım bu şartı" dedim.Anlamamıştı."peki"dedi.
"şart ne olursa olsun kabul mü?"dedim."kabul" dedi.Sırıttım."düşündüğüm şey mi?" dedi."bilmem,belki" dedim.Yeolmae ağlamaya başladı.
"ne oldu yeolmaeshii?" dedim.Kucakladım ve poposunu kokladım.Temizdi.az önce yemek yemişti.Eee ne istiyordu?
Hun arıyor..
"Yeol hyung!"
"ne var hun?"Zaten zor durumdaydım.
"o bebek sesi de ne?"
"komşumuzun oğlu yeolmaeye bakıyorum neyse ne oldu?"
"lu-luhan!"
Ayağa kalktım.
"ne oldu luhana?!"
"ba-bana bi-bir mektup bırakmış.Mektupta 'artık benden kurtulacaksın oh sehun herkes benden kurtulacak ve mutlu olacaklar bensiz..' yazıyor.Hyung be-ben ne yapmalıyım?Luhana neler demiştim ama anladım ki ben luhana aşığım seviyorum ve kaybedemem.Hyung lütfen yardım et! "
"sehun bekle!geliyorum!"
Telefonu kapadım ve ellerimi saçlarıma götürdüm.Baekhyun bana bakıyordu."ne olmuş luhana?" diye sordu."luhan in-intihar edecekmiş" dedim."ne?nasıl?"dedi."bilmiyorum!bilmiyorum!" sinirlerim bozulmuştu.Hem ağlıyor hem de sinirleniyordum.
"Baek!sen burda kal!yeolmaeyle bekle beni!ben luhanı bulacağım!"diye bağırdım.
Baekhyun
Chanyeol sinir krizine girmiş gibiydi.Luhanı kardeşi gibi sahipleniyordu.İtiraz etmek istiyordum.Onu bırakmak istemiyordum ama yeolmaeyi de bırakamazdım.İstemeyerekte olsa başımı salladım.
Chanyeol
Lulu aranıyor..
İlk çalışta açmıştı.
"Luhan!sen delirdin mi?!nerdesin?!"
"chanyeol...ben*hıck* artık aşkıma ve sevgime karşılık alamamaktan yoruldum..bittim...herkes *hıck* bensiz daha mutlu..."
"luhan!ne saçmalıyorsun?!hemen bizim eve geliyorsun!"
"chanyeol..burası çok yüksek...burdan atlasam herkes mutlu olacak değil mi?"
"hayır,kimse mutlu olmayacak!olacaklarsa da sen onların inadına yaşayacaksın luhan!sen çok güçlüsün"
"güçlüyüm ama daha fazla kaldıramam bu yükü...herkes bana 'iğrenç gay' 'iğreniyorum senden' gibi gözlerle bakıyor buna sehunda dahil..*hıck*ve benim canımı en çok yakanda bu zaten...kapatmalıyım...görüşmek üzere.."
"lu--"-dıtdıt dııt-
Sehunun evine gelmiştim."sehun sen bekle ben sanırım luhanın nerde olduğunu biliyorum" dedim."ben de geleyim" dedi."olmaz,senin ondan iğrendiğini düşünüyor.Bu durumu daha da kötü yapabilir Hun!" dedim."tamam hyung acele et!"dedi.Hızla evden çıktım.
Luhanın olabileceği tek bir yer vardı.Sahildeki kayalıklar...şu saatlerde kimse olmazdı orda.Zaten hava da soğuktu.Hızla sahile koştum.Luhanı gördüm."luhan!"seslendim."gelme.."tekrarlamata devam etti."gelme.." "luhan..bunu yapmana izin veremem.."
Hızla çıkıştı."ANLAMIYOR MUSUN?!BEN KİMSEYİ TAKMADIM!KİMSENİN NE DEDİĞİNİ UMURSAMADIM!SEHUN SEVDİĞİM ÇOCUK BANA AYNI DİĞERLERİ GİBİ BAKANA KADAR!YÜZÜME 'SENDEN İĞRENİYORUM*HICK*BENDEN UZAK DUR'DİYENE KADAR!"
Sehun
Dayanamamış Chanyeol hyungun arkasından gelmiştim.Duyduklarım ağlamama sebep olmuştu.Yaşlı gözlerle luhana yaklaştım.
Gözleri kapalıydı."benden uzak dur" dedi.Durmadım yaklaştım."benden uzak dur ve ölmeme izin ver ki--" koştum ve aniden sarıldım."özür dilerim meleğim..ben bir aptalım..seni sevdiğimi göremeyecek kadar aptalım.."dedim.
Taşlara oturduk.Peçete uzattım."bundan sonra birbirimize peçete tutalım" dedi.Gülümsedi,gülümsedim..kahkaha attı...izledim.."tutalım" dedi.Sarılmaya devam ettik.
"luhan bize gidelim.Baekte merak etmiştir seni" dedi chanyeol hyung."yiaa salak" dedi baekhyun hyung için güldük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeolmae // ChanBaek
Fanfic☁|Chanyeol komşusunun oğlu yeolmaeye bakmayı kabul eder...