Ailemiz çok hızlı büyüyor be ! Mükemmeliz yemin ederim hepimiz .... <3 <3 <3
Şuan arabada evime , yeni evime gidiyordum .
Arasla evimize , ikimizin evine ( kız francisco ile evli bir zahmet hava atsın asdfghj )
Arabada sadece dışarıyı izliyordum , korkuyordum .
Her an Arasla olmak ,tuhaf ...
Araba en sonunda durduğun da arabadan hızlıca indim ve dışarı çıktım .
( Biraz abarttım ama ben elendim gençler , düşmeyen kaldı mı ? İnşallah daha iyisi sizin olsun dicem daha iyisini bulursanız görüşürüz asghjs )
Evi gördüğüm de ilk fikrim , ben burada kaybolurum .Hayran olmuş bir şekil de bakıyordum dışarıdan soyutlanmış gibi bir yerdi ama merkeze de yakındı .Bir adam hızlıca konuşup
-Aras Bey , merkeze 15 dakika uzaklıkta zaten çok kez görmeye geldiniz . Şuradaki ev çalışanlar için ve karşısında tenis alanı evinizin hemen sağ kısmında havuz ve gerisi kapalı plaj . Yeni eviniz hayırlı olsun dedi ve gitti
Ben hala etrafa hayran gözlerle bakarken bizden başka hiç kimse olmadığını da fark ettim . Aras elimi tutup beni kapının önüne getirdiğin de birden beni kucağına aldı .Bu hoş bir davranıştı ve düşme korkum baya vardı . Neden çünkü Aras bir şerefsiz ! O yüzden ben kıpırdamadım ve beni indirdiğin de gülümsüyordu ve ben umursamazca bakındım.
(Evin resimlerini koyup daha fazla moral bozmak istemiyorum ama isterseniz diğer bölümde yer veririm )
2 Saat Sonra :
Eşyalarım gelmişti ve dolaba yerleştiriyordum . Aras bahçe de bir şeyler yapıyordu moralim ve keyfim hiç yoktu . Arasla aynı ev ...birden aras odaya girdiğin de
-Balayını nerede yapmak istiyorsun ? dediğinde bezmiş bir sesle
-Bıktım artık bavul yerleştirmekten , toplamaktan diye isyan etmeye başladım . Bunun üzerine Aras korkup bakarak
-İnşallah yine gergin değilsindir Derin ! dediğin de ona kötü kötü baktım ama yine aklıma bir şey geldi .
-Aras , Selinin çektiği fotoğraflar falan fazla zarar- dediğim de hızlıca
-Zarar değil ama önemli bir kaç şey öğrendi sen kafana takma . dediğinde sadece başımla onaylamıştım .
Akşam :
Buradaki bir kaç çalışanla muhabbet etmiştim . Aras salonda oturuyordu ben ise mutfakta kızlarla konuşuyordum . Akşam 7 gibi mutfakta konuştuğum kadınlardan bir salona gidip ,
-Aras bey , bizim işimiz bitti . Yemekler de hazır çıkabilir miyiz ? dediğin de buradan gördüğüm kadarıyla Aras başıyla onayladı . Ve korktuğum şey şuan evde Arasla yalnızım ! Hızlıca odaya çıkıp üzerime pijamaları geçirdim , aç değildim ve Aras odaya gelmeden uyumak istiyordum .
Hızlıca yorganın içine girdiğim de kapının yavaşca açılmasıyla uyuyor numarası yapmaya devam ettim .
-Derin , uyumadığını biliyorum . dediğin de kendimi yine de bozmadım .
-Tamam o zaman ,sarılıp uyuyalım dediğin de kendimi bozmama fırsat vermeden belime sarılı kollar ile afallamıştım ..
Şimdi uyandığımı anlarsa daha fazlası olabilirdi ....sanırım sarılmak en iyisiydi .
Birden saçlarımla oynamaya başladığın da gerçekten mayışmıştım .
-Yine seni düşünürken yağmur çiseledi
-Nefesim ellerine hasret kalmış besbelli
-Küçük civcivim güzel kızım dünyam benim
- Bunun adı aşksa eğer
-Bu aşk yalnızca sana değer
-Bu adam yalnızca sana boyun eğer
Şarkı söylemeye başlamıştı muazzam sesiyle ( burada lütfen Mavinin Francisco'ya yaptığı dublajı düşünmeyin asdfghj )
................................................................
1 Hafta Sonra :
Bu bir hafta içinde tek yaptığım şey annemgile gitmek ,eve gelip uyuma numarası yapmak ama bugün sabah Aras bana akşam kaçamayacaksın tarzın da bir şey söylemişti . Gerçekten korkuyordum ve bana böyle bir yüzük vermişti
(Kendime bundan alıcak kadar yalnızım gençler <3 )
Şuan saat 17.00 gibiydi ...ve telefonum çaldı arayan Arasın annesiydi titrek bir sesle açtım çünkü neden beni arasın ?
-Derin Hanım , Aras Bey kaza yapmış ******* hastahenesinde iletmemi istediler ...
Kuzularım ! Bu kaza olayını biraz erken mi yaptım sizce ?
Multip-Pazartesi sınıftaki gerzek insanları görünce olucak modumuz ..
Umarım notlarınız hiçbir zaman benim uyku düzenim kadar iğrenç olmaz .....
Şarkı Önerisi : Irmak Arıcı - Gece Gibi Gönlün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı Mafya
ChickLit-İste ya da isteme duyguların önemli değil benim olacaksın -Ne saçmalıyorsun sen dediğimde üzerime gelmeye başladı -Emin misin gücümü bilmiyorsun BENİMSİN !