Özel Bölüm -1-

7.1K 245 46
                                    

Prenseslerim !!! Şimdi biraz Beril -mükemmel bir yazar - ona özenicem ama siz buraları okumayadabilirsiniz ..

Ve sayın ''F'' bunu okuyorsun biliyorum , şimdi üzerine de alınmayacaksın hatta salak bir arkadaşın var ya kesin ondan bahsediyor diyeceksin ama lakaplarını ve ismini gözden geçirip bu yazıyı üstüne al ..

Senden nefret edemediğim için kendimden nefret ediyorum ki şuan diyeceksin ki - ki sen o egosu atmosfere kadar çıkan kız - aynen ben ! Senin gibi bir insan için kendimden nefret ediyorum ..

Sana daha fazla anlam yükleyecek söz söylemek istemiyorum ama bir dönem isim için bile çok önem vermiştin şimdi bunu araştır ''Practica''

Kuzey bana aşkını itiraf ederken Arasın gözlerine odaklanmıştım ...

Arastan sonra hiçbir erkeğe güvenim kalmamıştı şuan

Aras umrumda değildi ama Kuzeye bir erkeğe tekrar güvenebilecek miydim ?

Ben bunları düşünürken Arasın sinirli gözlerle bana baktığını gördüm ve ardından gelip masayı dağıtmasıyla kuzeyle kavga edip bağrışmaya başladılar ..

Ben ise bir noktaya doğru bakıyordum sadece ...

Birden kolumdan tutup beni kapıya doğru çekiştiren Arasla kendime geldim ..

-Ne yapıyorsun sen  ?! Bırak beni !! Bıraksana ya !!! dediğimde dışarı tamamiyle çıkmıştık . Kolumu çekmeye çalışıyordum ama zerre işe yaramıyordu ..

-Dinleyeceksin ! dediğinde onu ittirip kolumu kurtarmıştım ..

-Ne dinliycem be ! Beni aldatan önce zorla tut- dediğinde lafımı dudaklarıyla böldü .. 

Çok sert öpüyordu ..

Eskisi gibi bir şeyler hissetsemde hızlıca onu ittirdim .Affalamıştı 

- O kadına dokunmadım lan ! Sadece aldatılmayı kabullenmeyeceğini biliyordum , uzaklaş diye yaptım !! Gerizekalıyım lan kabul , ve her ne boksa yaptığım hiçbir şey işe yaramadı !!! dediğinde mal gibi kalmıştım

Yine de çok saçma Arastan soğumam için pek bir şeye ihtiyaç yoktu zaten ..

He öyle yav he he inandık he 

Sus iç ses ! Böyle mal mal düşünürken ama o kadın diye sayıklıyordum birden elimden tutup beni kendine çekti

-Ben Sen Diye Ölmüşüm Başka Kadın Diyorsun Sen ...

Beni kendine çekip bunları etkileyici bir tonda söylemesi ...

Çekici olabilirdi ama elimi kurtardığım gibi arabama yöneldim ve hızlıca eve gittim .

Eve gidip pijamalarımla oturmak az önce ki duruma göre daha cazipti ..ve şuan bunu yapıyordum .

Öykü ve Selin ile konuşuyordum sonra Kuzeyin araması ile birkaç kez öksürüp telefonu açtım .

-Derin özür dilerim , çok özür dilerim birden üstüne gittim . Üzgünüm hemen söylememeliydim , lütfen seni kaybettiğimi söyleme ! dediğinde üzülmüştüm ..

Bana bu kadar değer verdiğini anlamamıştım ki .

Ama şuan karar vermiştim Türkiye'ye dönecektim ama Arasın haberi olmaması için uğraşacaktım . Olurdu . Haberi yine olurdu .

Sesimi toplayıp konuşmaya çalıştım .

-Ben Türkiye'ye dönüyorum Kuzey , seni kırmak istemiyorum en büyük desteğim oldun ..Hakkını da ödeyemem gerçekten benim için çok değerlisin ama dönüyorum işte .. dediğimde

-Anlaşıldı prenses , dedi ama sesi titremişti ve telefonu kapatmıştı 

Ben çok mu kötü biriyim ?

.......................................................

Saçlarımı tekrar düzeltip uçaktan indim güneş gözlüğümü de saçıma takıp etrafa bakınmaya başlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı tekrar düzeltip uçaktan indim güneş gözlüğümü de saçıma takıp etrafa bakınmaya başlamıştım .

-Derin !!! Derin diye gelen cıvıltılar Öykü ve Seline aitdi onlara gördüğüm de benimde ağzım kulaklarıma varmıştı ...

İkisine de sıkı sıkı sarıldıktan sonra uzaktan uzaktan bakan Çağataya 

-Uyuzz ! diye baktığım da o da aynı şekil de güldü saçlarına eline geçirdi ve aynı bakışı atıp

-Gıcıkk! dediğinde onunla da sarılmıştım .

-Annemgilin haberi yok dimi ? Bak sürpriz olucaktı dediğimde hepsi başıyla onayladı oradan arabaya binip eve dönmüştük ..

2 Saat Sonra :

Türkiye 'de mimarlık yapacaktım büyük ihtimalle ama gelir gelmez iş araştırmak da sıkıcıydı benim için  ama yine de burada da başarılı olmalıydım hem de kısa sürede Arasa göstermeliydim güçlü olduğumu ..

Selinin odaya bağırarak girmesine kadar düşünüyordum ..

-Aynı eve taşınıyoruzzz ! Öykü ,sen , ben !!

Kısa bir bölümdü premseslerim , üzgünüm ama pazar günü tekrar bir bölüm yayınlamayaı düşünüyorum cumartesi de diğer finale devam gelecek kuzularımmm ...

Sizleri çok seviyorum ...size aşığım !! Umarım bir gününüz kötü geçmez ...<3

Diğer bölüm de görüşmek üzere

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer bölüm de görüşmek üzere ..

Saplantılı MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin