-Mantıklı SonSuzumuz-

7.9K 229 57
                                    

Naber aşklarım ?! Nasılsınız , umarım çok çok iyisinizdir ve güzel bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur ! Bu ara da bu 2 final birbirinden bağımsız ..!

Önceki bölümde de belirttiğim gibi bu hikayeden sonra yeni bir hikayeye başlıyoruz ! Şuan bitmiş olan bir kurgum da var ona da profilimden ulaşabilirsiniz ...

Peki diğer hikayemizin konusu yine ''mafyasal'' mı olsun yoksa daha farklı mı ?

Umarım bölümü beğenirsiniz , bence asıl olması gereken buydu ..

-Multi -Kuzey 

Evet sınav haftası ..

Ne kadar kabullenmek istemesem de bu hafta ful ders çalışmam gerekecekti ...

Sabah hızlıca kedinin mamasını verdim . Banyoda kısa bir duştan sonra rutin işlerimi halletikten sonra kıyafetlerimi odada hızlıca giyindim Arasın aşağıda kahvesini içtiğini görmüştüm .

 Banyoda kısa bir duştan sonra rutin işlerimi halletikten sonra kıyafetlerimi odada hızlıca giyindim Arasın aşağıda kahvesini içtiğini görmüştüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızlıca evden çıktığım da kapıyı açıp üstüme montumu geçirirken Aras yanıma geldi ve alnımdan öpüp.

-Seni seviyorum demesiyle hızlıca evden çıkmıştım .Okula gidene kadar Öykü ile konuştum sınıfta ise Selin ile sorunsuz geçiyordu günlerim ...

Aras ile bile kavga etmiyordum ..

1 Hafta Sonra :

Şuan sınavımdan koşa koşa gidiyordum

İyi ki pantolon ve spor ayakkabısı giymişim .

Sabah kediyi beslemediğimi fark etmemle sadece sınava girip şuan eve koşuyordum .Taksi falan beklemiştim ya da şoför tarzı bir şeyi beklesem yine uzun sürecekti .O yüzden koşuyordum !

Eve vardığım da çalışanların hiçbirisinin olmaması dikkatimi çekmişti ..

Ve evin önünde kadın ayakkabıları........

Gözlerim dolarken yanlış anlamışımdır ya diye yatak odasına gidiyordum nefes bile almıyordum ! 

Peki kapının zaten aralanmış olduğunu gördüğüm de 

Aras ve bir kadın !

3 Yıl Sonra :

Bugün bir yılın ardından Türkiye'ye dönüyordum .

Arasın bütün çabası 2 yıl oyalamıştı beni boşanma süreci 2 yıl sürmüştü !

İlk fırsatta İspanya'ya gidip tur rehberi olmak için eğitimimi başlatmıştım . Şuan tur rehberiydim ...

Mesleğim vardı , hayallerim gerçekleşmişti ..

Ama aklıma hep Aras ve o kadın geliyordu 

Her gülümsediğimde,

Her sinirlendiğimde ,

Her ağladığımda ...

Saplantılı MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin