6.

90 5 0
                                    

Celou noc jsem nemohla usnout. Pořád jsem přemýšlela o tom turné. Ráda bych to vzala, ale nevím, co od toho čekat. Když jsem se podívala na hodiny bylo 8:13. No to je bájo. Zaspala jsem. V rychlosti jsem udělala vše potřebné a nasbírala se. Oblékla jsem se nalíčila se a běžela dolů po schodech, kde jsem se v kulaté předsíni obula. Po doběhnutí do školy jsem slyšela zvonek na další hodinu. Že skříňky jsem si vzala učebnice a pelášila do třídy. Všichni stáli a zdravili se s učitelkou. ,,Slečno Harvey, kde jste byla?" Co jí je do toho. Mám jí říct pravdu? ,,U doktora" snad to projde. ,,Hm. Tak se posaďte." Sedla jsem si vedle Justina. ,,Kde jsi doopravdy byla?" ,,Zaspala jsem." Justin se usmál a já mu úsměv opětovala. Zbytek hodiny jsem přemýšlela, jak mu mám říct, že příjmám jeho nabýdku.

Zazvonilo a všichni se zvedali a odcházeli, ale já se k tomu nějak neměla. ,,Tak jdeš?" Podívala jsem se na Justina a ten se smál od ucha k uchu. ,,Jasně jdu." Zvedla jsem se a Justin se nadechl a vypadalo to že chce něco říct, ale já mu to nedovolila. ,,Víš přemýšlela jsem o té nabídce na tom turné a.." ,,A..?" ,,Asi to beru" řekla jsem a dívala jsem se Justinovi do očí, uviděla jsem v nich nějaké jiskřičky. ,,Děkuju, děkuju" to nechápu proč mi děkuje? ,,Za co děkuješ?" Chvilka ticha a poté Justin začne.

Z pohledu Justina:
,,Děkuju, děkuju" já to řek na hlas? ,,Za co děkuješ?" Přemýšlel jsem jestli jí mám říct pravdu, že jí asi mám rád nebo něco jinýho. ,,Víš, hodně to pro mě znamená, i když se známe krátce tak si myslím že jseš super holka. Bereš mě jako Justina Biebera a ne jako slavnou osobnost. Mám tě rád a pořád jsem doufal, že to příjmeš." Zdálo se mi jako bych tu mluvil hodiny.

Z pohledu Bettie:
,,... Mám tě rád a pořád jen doufal, že to příjmeš." Tak to bylo dobrý. Ale co na to odpovědět? Mám hodně ráda jako kamaráde. Nebo snad něco víc? ,,Taky tě mám ráda." Začal se ještě víc usmívat, že to snad ani nejde a objal mě. Taky jsem ji objala, ale bylo mi to kapku nepříjemné. Stáli jsme u prostřed chodby a všichni na nás koukali. Doufám že neslyšeli ten rozhovor. Odtáhla jsem se od Justina a pípl mi mobil.

Táta: Musím na týden do NYC ohledně toho turné. Na stole máš peníze na jídlo a na kreditku jsem ti taky pár tisíc poslal 😉 - táta

Hned jak jsem to dočetla zasmál jsem se nad zprávou a Justin na mě nechápavě koukal. ,,Stalo se něco?" ,,Nee, mělo by?" Dělala jsem jakože nic. ,,No okey, nezajdem teď hned někam?" ,,Můžem ale musím domů ještě." ,,Fajn tak já tě tam hodím a počkám na tebe." Jeli jsme autem a Justin zaparkoval na příjezdové cestě. ,,Hned jsem zpátky!" ,,A nemůžu s tebou jít?" To mě zaskočilo, ale proč ne. ,,Jasně." Vešli jsme do domu a nalila mu Sprite. ,,Jak víš, že jo piju?" Koukal na mě a já se nad tím pousmála. ,,Jsem belieberka, vím o tobě hodně věcí." On se pousmál a volil to. Já se šla převlíct a Justin šel za mnou? ,,Co si mám na sebe oblíct?" ,,Něco pohodlného, mám naplánované překvapení." No to by mě zajímalo jaké. Otevřu skříň a celá zrudnu. To je kapku trapas.

Z pohledu Justina:
Otevřela skříň a asi se Červenák. Cítil jsem se celkem trapně. Na dveřích od skříně měla mojí fotku v modrých CK boxerkách. A ještě k tomu se na té fotce držím za Jerryho. Hned jak jsem to uviděl tak to zavřela a někam odešla. Šel jsem za ní a zjistil že šla do své šatny. ,,Stalo se něco?" ,,Nee, jak tě to napadlo jenom jsem si neuvědomila, že za mnou stojí Justin Bieber a já otevřu skříň s jeho fotkou." Jo bylo to kapku trapné, ale na Instagramu jsem viděl už horší pokoje. ,,Ále.... Vždyť si moje fanynka, nemusíš se za to stydět!" Na to nic neřekla a převlékla se. Čekal jsem, že mi řekne, ať se otočím ale neučinila tak.
Nasedli jsme do auta a vyjeli na naše nazval bych to rande, ale ona to tak nebude brát. Jeli jsme hodinu a půl a většinu cesty hrály moje písničky, které Bett pouštěla ze svého iPhonu. Připadal jsem si kapku jako v The Late Late Show. Dorazili jsme na místo a vystoupily. Bett spadla brada a koukala, kam jsem jí to vzal.

The Movement [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat