3.

131 5 0
                                    

Když jsem se ráno probudila, tak jsem asi deset minut ještě ležela v posteli a koukala do stropu. Pořád jsem myslela na ten včerejšek. Poté jsem se šla umýt do koupelny a udělala si hygienu. Přešla jsem zpátky do mé ložnice a tam si že skříně vytáhla černé džíny a bílý crop top. Sešla jsem po schodech dolů a namířila si to do kuchyně. Na stole byl lísteček a na něm bylo napsaný ''Jsem ve studiu, jestli chceš přijeť - nemusíš. Na oběd můžem zajít jen my dva <3. -  Táta.'' Skvělý. Koukla jsem se na hodiny a málem mi vypadly oči z důlků. Půl jedenácté. Normálně stávám tak v osum. To bude tím LA vzduchem pomyslela jsem si. Vytáhla jsem si ingredience na palačinky a začala si dělat snídani, pozdní snídani. Když to bylo usmažené, tak jsem nádobí dala do myčky a šla snídat. Po chvilce mi začal zvonit mobil. Koukla jsem se, kdo to je a byl to táta. Zvedla jsem to a pozdravila. ,,Ahoj zlato, půjdem na ten oběd?" zeptal se. ,,Nooo, já teď snídám tak nevím." Odpověděla jsem a kousla si do palačinky. ,, Aha... Nooo, tak za dvě hodiny u studia? Vezmu tě do nej restaurace v LA." Řekl s nadšením, ale já nevěděla jestli se mi chce. ,,A jenom s tebou?" Nechci tam Justina. Zase bychom se pohádali. ,,No Justin se ptal jestli může jít s námi, tak jsem řekl že může. Neva?" ,, Jasně že va. Já tam s ním nechci. Zase se požádáme a já nechci být rozhádaná." Smutně jsem odpověděla a slyšela povzdechnutí. ,,Tak příď a nemusíš se s ním bavit, pokud nebudeš chtít." No a je to tady. ,,Okay, ale pokud zase bude mít s něčím problém tak odcházím!" Vypršela jsem to telefonu. ,,Tak dobře, tak za dvě hodiny před studiem." ,,Jojo budu tam." Řekla jsem a típla to. Zbytek palačinek jsem dala na linku a šla se připravovat. Udělala jsem si drdol a šla si vzít jiné oblečení. Všechno od Adidas i boty. Vzala jsem si v košíku nějaké klíče od auta a šla do garáží. Vzhledem k tomu, že nevím od kterýho jsou auta, tak jsem zmáčkla tlačítko na klíčích. Úplně v zadu se rozsvítila světla a já se tam vydala. Bylo to černé Porsche a já se na něj usmála. Vyjela jsem z garáže a vydala se směrem ke studiu. U studia byl hlouček lidí a nějací papz. Vystoupila jsem a když mě táta spatřil vydal se za mnou. Za ním šel Justin s jeho ochrankou a Justin se usmíval jako měsíček na hnoji. Když papz zjistili, kam jdou začali fotit i mě. Najednou se za mnou někdo oběvil ,,Musíš rychle mrkat." Otočila jsem se a byl to Justin. Byl na mě strašně nalepenými. Paparazzi pořád fotily. Vydali jsme se k limuzínám a vyjeli jsme. Táta si sedl na místo spolujezdce a Justin vedle mě do zadu. ,,Víš chtěl jsem se omluvit za ten včerejšek. Moc mě to mrzí." To jsem nečekala. ,,V pohodě, ale příště pokud si budeš něco myslet tak to raději nevypouštěj z huby. Pokud teda nějaké příště bude." Měkká jsem na něj a on koukal jakože nechápe. ,,Nooo já doufám že bude." Já už to ignorovala. ,,Kdy tam budem tati?" Zeptala jsem se a on se odpoutal. ,,Jsme tu!" Usmál se Justin. Vylezli jsme z auta a ti paparazzi tam byli zase a pořád fotily. Vešli jsme do restaurace a číšník nás odvedl ke stolu. ,,Dej si co chceš." Koukla se na mě táta. ,,Dnes platím já!" Oznámil Justin a táta jo začal probodávat pohledem. Po pěti minutách přišla číšnice a zeptala se, co si dáme. ,,Já si dám boloňské špagety a Sprite." Zapsala si to a Justin se na mě překvapivě díval. Nechápala jsem to. ,,Já si dám to samé." Aha. Už to chápu. ,,A já si dám krvavý steak s hranolkami." Číšnice si to zapsala a odešla.
Když jsme dojeli tak jsem si všimla, že za okny jsou novináři. ,,Jak bylo v New Yorku?" Zeptal se Justin. ,,Celkem fajn." Usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval. ,,Tak jdeme domů?" Zeptal se táta. ,,Jojo jdem!"

Když jsme dojeli tak jsme zaparkovali auta v garáži a šli do vily. Osprchovat jsem se a koukala na Instagram. Přibylo mi +/- 72 tisíc sledujících. Wow. Zamčela jsem mobil a začala s tátou koukat na televizi. Najednou mi přišla SMSka od neznámého čísla. Kdo to jako je?

The Movement [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat