2.

131 5 0
                                    

Seděli jsme v nějaké restauraci poblíž toho nahrávacího studia. Povídali jsme si a objednali si pití. Číšnice po Justinovi pořád pokutovala, až to bylo vtipné. ,,A tobě je kolik?" Zeptal se Justin směrem ke mě. ,,No.." Nestihla jsem to dopovědět a hned se ozval táta. ,,Budete Justine chodit do stejné třídy." Justin se na mě usmál a já nevěděla, co říct. ,,Už se těším." A já hned zčervenala. ,,Justinův choreograf vás bude učit tancovat." Nic mě nenapadlo co bych na to odpověděla, tak jsem něco plácla. ,,A jmenuje se jak?" Uznávám není to moc dobrá otázka, protože to ví každý belieber. ,,Nick Demoura." Rychlé odpověděl Justin a já dělala že ho neznám. ,,Tak já se poroučím a jdu na záchod." Přerušil táta trapné ticho. Zvedl se a odešel. Justin si mě prohlížel a já byla v rozpacích. ,,Jak je?" Zeptal se Justin. ,,Jde to... Moje kamarádka z New Yorku mi říkala, že kdybych tě náhodou potkala, mám tě pozdravit." On se na mě podíval a vyštěkl. ,,Zase nějaká vlhká dvanáctka?" A já se zarazila. Takto s mou BFF nikdo mluvit nebude. ,,Tak zaprvé chlapče, je jí 19 a za druhé takto o ní mluvit nebudeš! Ty jako nemáš rád své Beliebers?" Ten se zarazil a po chvíli promluvil. ,,Své fanoušky mám rád, ale občas jsou otravní..." To ho neomlouvá. ,,Che" řekla jsem když táta přišel. Zvedla se od stolu hodila na stůl peníze za oběd a odešla. Vyšla jsem ven z restaurace a nasedla do auta. Když jsem chtěla nastartovat začali se mi hrnout do očí slzy. Po chvíli jsem si je setřela, nastartovala auto a jela do tátovy vily. Tam jsem za sebou v pokoji zamčela hodila sebou o postel. Nechápala jsem, jak toto mohl vypustit z huby. Bylo mi to líto, ale zároveň jsem měla vstek. Táta do hodiny a půl dojel a ptal se, co se stalo. Všechno jsem mu vysvětlila. Po chvíli ticha ke mě promluvil. ,,Neber si to tak... On je strašně náladový." Já jsem s ubrečeným hlasem odpověděla že ho to neomlouvá. K té kamarádce, znám se s ní od dětství a jmenuje se Bonnie. Skoušela se taky dostat na moji novou školu, ale nevzali ji, i když byla super. Vůbec netuším, jestli mě vzali jen kvůli tátovi nebo jsem tak dobrá. Ale to jsem neřešila. ,,Tak se jdi vysprchovat a spát, ať jseš vyspalá." Já přikývla a táta odešel. Popadla jsem věci a šla se vysprchovat. Byla jsem rychle hotová, protože jsem se sprchovala odpoledne. Poté jsem si vlezla pod peřinu a přemýšlela o dnešku. Už jsem na to nechtěla myslet, ale nešlo to. Vzala jsem si mobil a podívala se na sociální sítě. První na Instagram. To jsem se zarazila, když jsem vydělá, že mě Justin začal sledovat. To ale nebylo vše. Dalších 6900 neznámých lidí k tomu. Hned jsem usoudila, že to jsou jeho fanoušci. Na Twitteru to samé, akorát těch lidí bylo tak dvacet, ale mě to bylo fuk. Poté jsem telefon odložila a usla. Spala jsem jak zabita.

The Movement [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat