"all I really need to understand is when you talk dirty to me..." - Talk Dirty, Jason Derulo.
--
Keesokan paginya Hasz bangun dari tidur sedikit lambat dari kebiasaannya. Kali ini dia agak terkejut dek melihat bonjolan yang mula membengkak disebalik seluar yang dipakainya.
"sst mmm." Hasz mendesah disaat tangannya mula menyentuh bahagian sulitnya itu.
Perlahan lahan dia membuka seluarnya sehingga tertimbullah isi daging yang dari tadi membengkak itu.
Hasz terus mengusap dengan tangan kirinya sambil tangan sebelahnya mula menerokai tubuhnya. Kedua dua putingnya digentel lembut.
"ahh." Hasz mengerang keenakan.
Difikirannya mula bermain susuk tubuh Rasheed yang sungguh menggodanya itu.
"Rasheed... Fuck me.."
Hasz membayangkan dirinya sedang ditutuh oleh Rasheed sambil dia menggigit leher lelaki itu.
"y-yes.. Lagi Rasheed.. More."
Hasz seperti didalam dunianya sendiri. Perasaan yang mula mengalir dalam dirinya menjadikan dirinya tidak kuat. Dia membayangkan semula kejadian Rasheed mengusap bibirnya.
Hasz membayangkan dirinya mengusap jari lelaki itu.
"yes Rasheed."
Dalam beberapa minit kemudian, Hasz memancutkan lahar maninya.
"fuck!" Hasz melepaskan nafas lega.
Air mani yang sedia tumpah diatas perutnya disapu terus keserata perutnya.
Hasz ketawa puas. Tangannya dihidu sedalamnya air mani yang melekat.
Hasz menggeleng tidak menyangka dirinya mampu mencapai orgasm hanya dengan membayangkan seseorang. Selama ini dia hanya melakukan onani sambil menonton video lucah. Tapi kali ini dia berjaya melakukan itu tanpa sebarang visual yang realistik.
"Hasz! hasz! Bangun dah ke?"
Bunyi ketukan pintu biliknya mematikan saat bahagianya itu.
Hasz terus memandang kearah jam didinding. Jam menunjukkan pukul 8.45. Hasz terus bangkit dari katilnya dan berlari anak kearah tualanya.
"ya bu. Hasz dah bangun. Hasz nak siap siap lah ni."
Hasz terus mengelap tubuhnya yang melekit dengan air lekitnya itu.
"Hasz cepat sikit ibu ada meeting dengan client awal pagi ni tau."
"ha. Ya ya bu. Hasz siap siap dulu ya. Sorry bu Hasz terbangun lambat."
Hasz menggeleng mengingatkan nasib dirinya yang menjadi tukang driver ibunya sendiri. Dia tahu bukanlah mudah dan bukanlah senang untuk melakukan sesuatu kerja itu. Meskipun dia bekerja dengan ibunya dia haruslah mempunyai sikap amanah dan punctual.
Hasz segera berlari anak masuk kedalam tandasnya. Harapan untuk mandi wajib ditangguhkan sementara kerana khuatir ibunya yang akan memarahinya gara gara lambat kebutiknya.
--
Hasz sedang membelek belek majalah yang ada diatas meja dibutik ibunya itu. Niatnya untuk membuang rasa bosan tidak kesampaian. Malah hampa yang dirasanya.
Hasz mengeluarkan telefon bimbitnya. Niat dihatinya mahu membuka twitter sekadar untuk menghilangkan rasa bosannya. Entah tak semena mena dia tertekan contacts.
Hasz mematap lama nombor yang tertera nama 'Rasheed' itu. Hasz memerhatikan nombor tersebut sambil membayangkan kenangan yang berlaku semalam.
Hasz menggeleng sebelum menutup contacts dan terus menutup telefonnya. Langsung disimpan kedalam kocek seluarnya.
YOU ARE READING
-Daddy-(18sx)(bxm)
Teen Fiction"Baby I'm falling in love... So baby tell me.. Will you be my Daddy?" --- Hasz adalah seorang remaja yang baru melangkah masuk alam dewasa. Menerima dirinya bukanlah lelaki 'normal' seperti kebanyakannya, dia sudah siap bersedia untuk mencari pasan...