Park JiMin
Když Jin odešel, jen jsem tam tak ležel a koukal se do stropu. Však dlouho pryč nebyl, protože jsem po chvíli slyšel prasknutí dveří.
,,Kde jsi byl?" řeknu hlasitě, aby mě slyšel. Jenže když se v místnosti objeví YoonGi, rychle se vyšvihnu od sedu.
,,Co to zase je, JiMine?" řekne až zoufale.
,,Cože?"
,,Hele, mě neoblafneš," řekne rázně a přejde k posteli blíž. ,,Řekni mi pravdu, jak to skutečně je?"
,,Co?"
,,Jak to je s tím klukem?" Zaraženě ho sleduji.
,,N-no..." nasucho polknu. ,,Prostě- jsme si spolu začali psát a přijde mi fajn..." řeknu, ale on jen protočí očima. ,,Chtěl bych s ním jít na rande..." dodám nakonec.
,,Já nemluvím o tomhle klukovi..." řekne a já ho nechápavě sleduji. ,,JiMine, sakra, celej týden jsi kvůli tomu v háji a já si toho všiml... Nejsem slepý... Pár dní dozadu jsi mi brečel v náručí, že ti nikdy nic nevyjde..." řekne a já skloním pohled.
,,Teď to vyjde..." zašeptám poraženě. Když tak sleduji zem, ucítím jeho ruce, které přistanou na mých ramenech. Podívám se na něj se slzami v očích.
,,Ach jo, JiMine..." sedne si ke mně a pevně mě obejme.
,,YoonGi-" zakňučím, než se rozbrečím. Pevně ho obejmu a hlavu zabořím do prohlubně mezi jeho krkem a ramenem.
==========
To be continued...
Ahoj! 💚
Takže, omlouvám se, že zase vyšel další díl až po tak dlouhé době... 😭
No, já vím, je to se mnou hrozný... 😂Jinak, co na to říkáte? 😏
Právě se rozhoduji, mezi tím, jestli spojit reálně SeMin- nebo snad- JiHun(SeHun & JiMin), ale- kdo ví, jak se to ve skutečnosti píše? ¯\_(ツ)_/¯
Nebo je tu TAEMINSEOK or VMIHOPE(Je na vás, jak tomu říkáte, ale já preferuji TAEMINSEOK... 😄)...
Je to těžké... 🤔BTW, dávejte vote, komentáře, sdílení nebo mě můžete sledovat!
Jinak, přeji hezký den a děkuji za vaši pozornost! 💚
K00kie
opraveno ✓
ČTEŠ
NEW POST || BTS || CZ
FanfictionAgustD právě zveřejnil/a nový příspěvek líbí se Alien16, Chimmy, MrRM, J-Hope, PinkPrincess a 725 254 dalším LittleBunny Proč mi tohle děláš, YoonGi? ×××××××××× #YOONKOOK #TAESEOK #TAEMIN #NAMJIN (#JISEOK #TAEKOOK #JIKOOK) ×××××××××× • píše se ✓ • d...