~ 71 ~

1.1K 75 0
                                    

Park JiMin

,,Takže-" začne SeHun, ale já ho hned v zárodku věty přeruším.

,,Ano..." vydechnu. On se zastaví a otočí se na mě. Já musím zaklonit hlavu a vzhlédnout, abych se mu díval do očí. ,,Za pár dní slavím narozeniny a byl bych rád, kdybych si tam mohl pozvat Taeho, ale-" kouknu zase dolů.

,,Ale ty už nechceš trápit sebe ani toho druhého kluka..." zašeptá a ruku mi položí na rameno. ,,Chápu tě-" pokývá hlavou.

,,Ughm..." vydechnu, zavrtím hlavou a skloním pohled dolů. ,,Hele, promiň mi to, SeHune..." zase na něj kouknu. ,,Pozval jsem tě, chtěl jsem s tebou trávit víkend, ale místo toho si pořád jen stěžuji-" máchnu rukou.

,,To je v pohodě-" pousměje se. ,,Rád si to vyslechnu a- aspoň nějakými radami pomůžu-" řekne.

Opatrně mu obtočím ruce kolem pasu a obejmu ho. ,,Děkuji-"

Kim TaeHyung

Sleduji je. Kdo to jako je?

S podrážděným výrazem se chci postavit, ale ucítim ruku, která chytí moje zápěstí. ,,Počkej," řekne HoSeok a stáhne mě k sobě. ,,co chceš jako dělat?" sleduje mě a já jeho.

,,Já- vlastně ani nevím-" zamumlám a sklopím pohled.

,,Tae," vydechne. ,,dej tomu čas... Uvidíš ho v pondělí ve škole, tak si s ním promluvíš-" řekne uznale.

,,On se mnou nechce mluvit, hyung... Vyhýbá se mi a už ani neodpovídá na zprávy..." řeknu a kouknu do země.

,,Tak mu to nedovol..." řekne a já na něj nechápajíc kouknu. EHHH? ,,Jednoduše ho přepadni-"

,,Cože? Hobi, jsi normální?"

,,Ale ne přepadni doslova-" vydechne pobaveně. ,,Prostě využij momentu překvapení a zatáhni si ho někam bokem... Když si ho budeš držet u sebe, nemůže se ti vyhýbat-" poklepe si na čelo.

,,No..." zhluboka se nadechnu.

,,Věř mi trochu, Tae..."

,,Tak jo, zkusím to-"

==========

To be continued...

Konečně nový díl! Že mi to trvalo, co? XD

Shooky

NEW POST || BTS || CZKde žijí příběhy. Začni objevovat