Park JiMin
Posadím se na lavičku a upravím si kapuci od mikiny. Tak nepatrně se pousměji a kouknu se do telefonu, když uslyším cinknutí.
---
Pá, 15:23
ChimChim 🔥
I'm waiting for you... 💜OHHH! SeHun 💥
Už jen chvíli... :3
Už jen jedna zastávka... ._.ChimChim 🔥
To byl blbej nápad...
Měl jsem raději jet já za tebou... 😖OHHH! SeHun 💥
To je v pohodě...
A navíc, nemusíš pořád jezdit tam a sem... :3ChimChim 🔥
Jo, asi máš pravdu... 😊
A kdybych jel já, mohl bych být jen přes víkend...OHHH! SeHun 💥
Vidíš...
Vyřešili jsme všechny problémy... :3*Zobrazeno*
---
Jeon JeongGuk
,,No, to jo..." odpoví YoonGi mojí mamce a já je jen v tichosti sleduji. Zarazím se do židle a pomalu si do pusy strčím vidličku.
,,Takže bydlíš se svými kamarády?" optá se máma a já se na ni podívám, potom zase na YoonGiho.
,,Jo, HoSeok a NamJoon..." řekne a já si dám do pusy další sousto.
Potom je chvíli ticho, však máma ho zase naruší další otázkou. ,,A ty- jsi nikdy-" MAMI?!
YoonGi se zasměje. ,,Ne..." zavrtí hlavou. ,,Nidky... Jsou to jen kamarádi a vždycky budou..." řekne a já se na něj podívám.
,,A měl jsi předtím hodně vztahů?" ptá se máma dál. Proč? Mami, proč?
,,Ani ne... Nebo spíš ne vážné..." vypadne z YoonGiho a já mezi nimi jen kmitám pohledem.
,,A tohle je vážný?" když YoonGi se na mě podívá a naše pohledy se střetnou. YoonGi položí vidličku a vezme si do ruky skleničku.
,,No..." trhaně vydechnu. ,,Vlastně nevím, jak to JungKook chce..." řekne. ,,Vlastně nevím, jestli vůbec chce vztah..." potom se napije a sklenku položí. Ruku položí na stůl a je zcela zticha, stejně jako máma. Teď? Teď jsi ticho?
Natáhnu se k němu a ruku položím na tu jeho. ,,Chci..." šeptnu a usměji se. YoonGi mě tak nepřítomně sleduje, než mi úsměv oplatí.
Tohle byla přesně ta chvíle, kdy jsem tak chtěl říct ta dvě slova a políbit ho... Jen je problém, že nevím, jestli můžu... Nevěděl jsem, jestli chce...
YoonGi, miluji tě...
==========
To be continued...
Nebudu to komentovat... :)
Shooky
ČTEŠ
NEW POST || BTS || CZ
FanfictionAgustD právě zveřejnil/a nový příspěvek líbí se Alien16, Chimmy, MrRM, J-Hope, PinkPrincess a 725 254 dalším LittleBunny Proč mi tohle děláš, YoonGi? ×××××××××× #YOONKOOK #TAESEOK #TAEMIN #NAMJIN (#JISEOK #TAEKOOK #JIKOOK) ×××××××××× • píše se ✓ • d...