elleri sıcacıktı, sol tarafımda ince bir sızı bize eşlik ediyordu

77 15 73
                                    

Selena Gomez - Back To You

------

Onunla görüşmemizin üzerinden tam iki gün bile geçmemişken onun benimle yaşadığı fikrine iyice odaklanmış ve kabullenmiştim. 

Sanki gerçekten benimle birlikte uyanıyor, yemeklerini benimle yiyor, keman derslerinde beni kenardan gururla izliyor ve zihnimde konuşmalara yanıt veriyordu. Belki de sadece delirmiştim, hepsi olabilirdi.

Dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur yağarken aklımdan geçen şeyler her an daha da derinleşiyor, düşüncelerim kabarıklaşıyordu ve birine tam odaklanamadan bir diğeri yer ediniyordu zihnimde. Ellerimde bir ip vardı ve ben çoktan ucunu kaçırmıştım, bulmaya çalışırken ise her yerime dolayıp daha da kötü bir hale gelmişti. O ip düşüncelerimi temsil ediyordu tam olarak.

Randevumuzdan önceki gündü, perşembe.

Benim yanımdan saçlarını geriye atıp, diyeceklerimi boğazıma dizerek ayrıldığından beri mesaj atmak için sürekli telefonun başına gidiyor, fakat hemen sonra çekingenliğime yenik düşüp vazgeçiyordum. Ona bir sürü adım atmak istiyor fakat duygularımı belli edersem geri adımlaması gibi bir durum olur diye korkuyordum. Ek olarak çekingenliğim bana hiç yardımcı olmuyordu. Bu yüzden hiçbir şey yapmadan bekliyor, ondan bekliyordum adımları. Fakat beklediğim adımların hiç gelmemesi ihtimalini düşünmek bile istemiyordum.

Bunalmış bir şekilde nefes verdim. Taehyung öğle vaktinde üniversiteye gideceğim diye çıkmıştı fakat saat sekiz olmasına rağmen ortalarda gözüktüğü yoktu. Önemsememeye çalıştım ve ses olsun diye açtığım televizyonda ki saçma programa göz gezdirdim. Birkaç dakika sonra telefonumu heyecanla elime almış, gördüğüm isim ise kocaman gülümsemi sağlamıştı.

Yoongi
Hey
Jimin

Jimin
Efendim

Yoongi:

Yarın olan buluşmamızı unutmadın değil mi?

Jimin

Hayır, unutmadım

Bundan neden endişe duydun ki

Yoongi
Seni görememek büyük bir kayıp olurdu :)

Jimin

Gerçekten beni göremediğinde büyük kayıplar verdiğini mi hissediyorsun?

O halde evine taşınmalıyım, Yoongi-ah

Böylece beni her gün görebilirsin

Yoongi
Bunu bir gün mutlaka düşünmeliyiz Jiminie
Kulağa hoş geliyor

[Görüldü, 10.30]

Yazdığı şeyler kalbimi son derece hızlandırıp, diyeceklerimi boğazıma dizerken sertçe, boğazımı oldukça acıtan bir yutkunmayı beraberinde getirmişti. Benimle flört ediyordu. Gözlerimi kırpıştırdım, zihnimde çanlar süregeliyor ve her çınlayışından sonra onun cümlelerini duyuyordum sanki. Dudaklarımı sertçe dişledim. Parmaklarım klavyede oynuyor, ardından yazdığım şeyleri beğenmeyip tek çırpıda siliyordum hepsini.

Aniden gelen bu flörtöz hali nedendi, nasıldı bilmiyordum fakat bilmek istediğimden de emin değildim. Çok büyük adımlar değildi bana karşı attıkları ama imalar var gibiydi işte. Stresle derin bir nefes bıraktım hafif soğuk odaya.

his smile +yoonmin+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin