Bu Alçin’in cover yapıp Youtube’da paylaştığı şarkıydı. Kuzenlerim Korece şarkılara yatkın bir sese sahiplerdi. (Ama ne yazıkki koreceyi tam bilmediğimizden sesimiz biraz garip çıkıyor olabilirdi.) Biz dördümüz tam bir K-pop manyağıydık. Tabi Utkan biraz daha j-pop taraftarı.
Videonun izlenme sayısına tam bakacakken Utkan hayvanı odaya girdi. (iti anmakmı yoksa iyi insan mı bilemedim)
“Vaaaayy bee 500 bin küsür olmuş bu Alçin ağzınaaaa (:D) sağlık.“
Utkan uyuzu (yani ruhsuzu demek daha iyi) hiç rahat dururmu?
“Zuhahahha 500 bin mi? Hahah dalgamı geçiyorsunuz? İki – köpek oyanatsam daha çok izlenirdi bee..hahah”
Asel: “Haklısın hayvanları çiftleştirmek tam senlik bir iş -,- “
Utkan her zamanki o uyuz ruhsuz hatsiz bakışını attı.
“Ya hem daha artacak bu '' dediğimde Utkan hatsizi bir kahkaha daha patlattı.
“Evet 2 yıla 1 milyon olur.” Diyince Alçin oradan kafasına elindeki telefonu atacakken telefonun kıymeti aklına geldi ve hiç üşenmeden bilgisayarın faresini usb den söküp Utkanın kafasına fırlattı..
“Ağhhh”
“Gerçeketen şuan o kadar gaza getiriyorsun ki bütün şarkılara cover yapıp paylaşasım geliyor beyinsiz.. Kapat şu çeneni. Hem kuş beynine güvenerek konuşuyor hemde tebrik etmiyor git burdan pis kaka…...........................”
“E ama haksızmıyım. Çok büyütüyorsunuz eğer o video 1 milyonu geçerse ne dersen yapmaya hazırım Alçin.”
Birileri kaşınıyormuydu? Evet zaten Utkandan bahsediyorsak kaşınmadan duramadığını bilmeliydik ki her ne kadar < defol şurdan > demek istesemde;
“Tamam, ben inanıyorum geçecek olum o rakamı” dedim.
Birazcık göt korkusu yok değildi o uyuz kazanırsa ne piçlik yapacağını tahmin edemiyordum.
“Kızım sen hangi hayaller aleminde dolaşıyorsun banada söylesene ne alemmiş amk ya hala diyor ki geçecek olum o rakamı.”
“Ne var be ben hayallerime güveniyorum hem senin gibi hergün götümü yayıp yatmıyorum.”
Utkan bozulmuş bir halde aşağıya inerken yerden attığım fareyi tekrar alıp Utka'nın arkasından sanki bir kovboy at üstündeki bir adamı yakalıyormuş gibi attım.
Utkan odadan defolup giderken zafer kazanmış gibi arkaşından piç smile gülüşü yaptım…