Bozuk Fren. (3.Bölüm)

119 4 0
                                    

Biz 4 kuzen başladık, yardırdık gidiyoruz. Umarız beğenerek takip edersiniz. Keyifli okumalarr

Media, küçük kız vaar

Midemizin aç bir kurda dönüşmesini umursamadan akşam serinliğine bıraktık kendimizi. Utkan'ın tavsiyesi üzerine sahilde haşlanmış mısırla geceye devam edecektik. Utkan dargın veya küs kalamazdı o yüzden bir yandan Alçin'e yağ yapıyordu. Biraz utanmış olmalı,  gönlünü almaya çalışıyordu şebek. 

''Burası yağ mı koktu bana mı öyle geliyor? Bayağı bayağı kızarmış yağ hemde'' diye söylendiğimde Utkan bana gözlerini devirdi ve mısır arabasına doğru yürüdü. Yanına giderken kenardan kenardan bize doğru gelen iki bisiklet göründü. Büyük bisiklette uzun boylu esmer bir adam, küçükte ise sarışın şirin mi şirin bir kız vardı. Pembelere bürünmüş, bisiklet sürmekle meşgul bize doğru yaklaşıyordu. Baba-kız ikilisi olmalıydı. 

Onların yavaş yavaş gelişini izlerken babası diye düşündüğümüz adam bize bakıp; 

''Yol verin bakalım gençler, tarihin gelmiş geçmiş en güzel bisiklet sürücüsü önünüzden geçiyor'' cümlesinin ardından adama gülerek eşlik ettik.  

 Adamın karizmasının altında yatan sesinin coolluğu ayrı bir hoştu. Böyle bir masalımsı..

Utkan bir dizinin üzerine çöküp ellerini dilek diler gibi yaparak kızın bisikletinin önüne geçti ve durdurdu. Alçin'de yaptığı yağları küçük kızda kullanmaya başladı. Bu çocuğun bir ayarı yok gerçekten.

''İstirham ederim, prensesim. Size mısır ısmarlamamı kabul edin.'' Küçük kızın gülüşü gözlerinin içinin gülmesiyle beraber çok içtendi. İnsanı ısırmaya teşvik ediyordu. 

Çok güzel bir yüzü ve yakışıklı bir babası vardı. Annesi burada değildi. Doğrulamak için;

''Kızınız mı?'' diye sordum adama içten içten sulanarak. 

''Karım olur kendisi.''  dedi kahkaha atarak. Haha gerizekalı çok komk grçktn. Bütün düşüncelerimi ve yüzümü kızına çevirdiğimde karısınında çok güzel olduğu geldi aklıma. O sırada düşünceme tam isabet Alçin kulağıma doğru;

''Karısını tek kaşlı, bıyıklı, minyon bir kadın düşündümde bir an.. '' dediğinde kahkahayı patlattım. Gözler önce bize döndü, sonra Utkan'ın konuşmasıyla gözler bizim üzerimizden dağıldı. 

''Gerçekten harika bir fikir. İdeal baba olduğunuzu düşünüyorum. Hangi göbekli kalkıpta kızını bisiklet sürmeye çıkarırdı bu saatte.'' dediğinde adam güldü. 

''Teşekkür ederim aslanım, biraz geç oldu tabi, daha erken çıkacaktık fakat tatlımın bisikleti biraz arıza yaptı. Sizde tadını çıkarmaya bakın ve dikkat edin.''

''Sizde çok dikkat ediin.'' ''Görüşürüz küçük hanıım'' dediğimizde Utkan küçük kızın arkasından hayranlıkla baktı. Küçük kız babasını biraz arkada bırakarak sürmeye başladı. Utkan'ın çocuk sevgisi hoşuma gidiyordu fakat bir sorun vardı. Utkan'ın yüzündeki gülümseme o sırada birden düştü. Ve kızın olduğu yere doğru hızlıca koşmaya başladı. Onu gören Asel ardından yardırdı. Bizde ne olduğunu görmek için döndüğümüzde küçük kızın denize doğru sürdüğünü fakat bisikletin durmadığını gördük.

 Küçük kız ''Babaaaaaaaaa! Fren yine bozulduu!!!'' diye  bağırıyordu. Kızının sesini duyan babası bisikletini olduğu yere fırlatıp, panik içinde koşmaya başladı. O sırada zaten jet hızıyla koşan Utkan'ın frenleri bozulmuş olacakki hızını alamayıp denizin dibini boyladı. Fakat küçük kız çoktan Asel tarafından kucaklanmış durumdaydı. Gelen su sesinin ardından gülsek mi yoksa şaşırsak mı bilemedik. Kara talih bizi gülmeye yönlendirdi. Biz hayvan gibi kahkalarla boğulurken Utkan'da denizde boğuluyordu. Utkan'ın çenesi buz  gibi suda bile karı gibiydi. ;

''Hiç yakıştı mı yani beybisiler'' 

Kızın babası şok içinde olanları izlerken Alçin'le kaş göz hareketi yapıp anlaşarak olaya el attık. Alçin adama doğru giderken zaten kız güvende diye düşünerek bende Utkan'ın yanına gittim.  Gülmemi durdurmakta zorlanıyordum. İnsanın karşısında Utkan olunca insanda dalga geçme isteği uyandırıyordu. Tabiki bu fırsat kaçmazdı. Elimi Utkan'a uzattım oda aynısını yapacakken elimi  çektim. Utkan 'hayırdır bacım' bakışı atarken cebimdeki telefonu çıkarıp '' But first lemme take a selfie'' ''Selfie önemli şimdi arkadaşların yaptığın bu centilmenliği görmeli'' derken elimi tekrar uzattım. Ama fakat velakin Utkan'ın uyuz olduğunu düşünmeden yapınca bu hareketi, buz gibi suyun ırzıma geçtiğini hissettim...

Famous CousinsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin