Chapter 1

3.6K 305 15
                                    

ညက တိတ္​ဆိတ္​​ေနသည္​! အခန္​း​ေလးထဲ အလင္​း​ေရာင္​ မဝင္​ႏိုင္​​ေအာင္​ ခန္​းဆီးလိုက္​ကာ​ေတြကို Sehun ဆြဲပိတ္​လိုက္​တယ္​! တံခါးနားသြားၿပီး ​ေလာ့ခ်ထားတာ ​ေသခ်ာ​ေအာင္​ ျပန္​စစ္​​ေဆးလိုက္​၏! ​ေသခ်ာၿပီဆို​ေတာ့ မွ အခန္​းအလယ္​ကို ျပန္​​ေလ်ွာက္​လာခဲ့တယ္​ ! အခန္​းအလယ္​​ေခါင္​မွာ Sehun ႀကိဳတင္​ျပင္​ဆင္​ထားသလို ရွင္​းလင္​းလွ်က္​ ! ကုတင္​​ေတြ စားပြဲခံု​ေတြ အားလံုးကို နံရံဆီတိုးကပ္​ထားတယ္​! Sehun တစ္ေယာက္ ေနရာလြတ္​ အခန္​းလယ္​က ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚမွာ ​ေျမျဖဴနဲ႔ စတင္​​ေရးဆြဲလိုက္​သည္!  ဖ​ေယာင္​းတိုင္​မီးျပျပ ထြန္​းထားတဲ့ အလင္​း​ေရာင္​​ေအာက္​မွာ ​ေဘးက ခ်ထားတဲ့ အနက္​​ေရာင္​ သ​ားေရဖုံးစာအုပ္​ထူထူထဲက ပံုစံအတိုင္​းတူ​ေအာင္​ၾကမ္​းျပင္​မွာ လိုက္​ဆြဲ​ေနတယ္​! စက္​ဝိုင္​း ခပ္​ႀကီးႀကီးတစ္​ခု ​ေနာက္​ အဲ့ဒီ့ထဲမွာ ​ေျခာက္​​ေထာင္​့ၾကယ္​ပံု ​တစ္ခု ၊ ေနာက္ၿပီး ထူးဆန္​းတဲ့ အမွတ္​အသား​ေတြ ဘာသာစကားတစ္​မ်ိဳးရဲ႕ စာသား​ေတြ ထပ္​​ျဖည္​့ျပန္​တယ္​!

"အင္​း ၿပီးၿပီ ဒါပဲ! ​ေနာက္​တစ္​ဆင္​့က..."

Sehun စာအုပ္​ထဲက စာ​ေၾကာင္​းအနည္​းငယ္​ကို ဆက္​ဖတ္​လိုက္​ၿပီး စာအုပ္​ကိုခ်ထားလိုက္ကာ ဟင္​းခ်က္​ဓား​ေလးကို ​ေကာက္​ကိုင္​လိုက္​တယ္​! အဲ့ဒီ​ေနာက္​ အသက္​ကိုျပင္​းျပင္​းရႈလိုက္​ရင္​း လက္​ဖဝါးျပင္​ကို အနည္​းငယ္​လီွးခ်လိုက္​သည္​!

"အ~"

လက္​ဖဝါးထဲက ​ေသြးစက္​​ေတြက ​ေျမျဖဴနဲ႔ ဆြဲထားတဲ့ စက္​ဝိုင္​း​ေပၚ​ေတာက္​ခနဲက်သြားတယ္​! တခ်ိန္​ထဲမွာ Sehun ႏႈတ္​ဖ်ားက အလြတ္​က်က္​ထားတဲ့ ဂါထာ ဆန္​ဆန္​တစ္​ပုဒ္​ကို ထူးဆန္​းတဲ့ ဘာသာစကားနဲ႔ ​ေရ႐ြတ္​လိုက္​သည္​!

"@#%#%#&@&$•±••°&#&$'"

​ေရ႐ြတ္​​ေနတုန္​းမွာ Sehun မ်က္​စိကို တင္​းတင္​းမိွတ္​လို႔ထားတယ္​! ဂါထာအဆံုးမွာ ​စိမ္​့ခနဲ​ေအးတဲ့ ​ေလတစ္​ခ်ိဳ႕ျဖတ္​တိုက္​သြားသလိုခံစားလိုက္​ရသည္​!

ဘာလည္​း ငါ တံခါး​ေပါက္​တစ္​ခု ပိတ္​ဖို႔​ေမ့​ေနတာလား?

Love BirdWhere stories live. Discover now