Chapter 3

1.2K 192 6
                                    

*Sigh*

ဒါဟာ ဘယ္​ႏွစ္​ႀကိမ္​​ေျမာက္​ သက္​ျပင္​းခ်ျခင္​းလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​မသိ​ေတာ့ဘူး! ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​နဲ႔ လူနဲ႔ မကပ္​တာ ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာခဲ့ၿပီ!

"Baekhyun မင္​းဘ​ာ​ေတြျဖစ္​​ေနလည္​း?"

Chanyeol က စိတ္​ပူစြာ​ေမး​ေနတယ္​!

"ငါလား? ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး!"

"မညာနဲ႔ မင္​းမ်က္​ႏွာမွာအားလံုး​ေပၚ​ေနတာကို!"

"ငါ...."

​ေျပာမယ္​လုပ္​ၿပီးမွ စကား​ေတြကို ျပန္​သိမ္​းလိုက္​တယ္​! ကြၽန္​​ေတာ္​ အခုျဖစ္​​ေနတဲ့ ျပႆနာက သာမန္​မဟုတ္​သလို ဒီတိုင္​း​ေျပာျပလို႔ ဘယ္​သူမွ နားမလည္​ႏိုင္​​ေလာက္​ဖူးထင္​ရဲ႕ ! တကယ္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​တိုင္​လည္​း နားမလည္​ျဖစ္​​ေနခဲ့တာပဲ​ေလ~

"Baekhyun!"

Chanyeol က Baekhyun ပုခံုးကို ဆြဲလွည္​့လိုက္​ၿပီး ခပ္​တင္​းတင္​းဆုတ္​ကိုင္​ကာ.....

"မင္​းဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနလည္​းဆိုတာ ငါ့ကို​ေျပာျပသင္​့တယ္​! တ​ေယာက္​ထဲ က်ိတ္​​ေျဖရွင္​း​ေနတာထက္​ ႏွစ္​​ေယာက္​ဆို ပိုမ​ေကာင္​းဘူးလား?"

"ငါ ဘာမွ မွ မျဖစ္​ပဲ Chanyeol ရ"

"*Tsk* ငါအဲ့ဒါ​ေတြ မႀကိဳက္​တာ! မင္​းတစ္​ခုခုျဖစ္​​ေနတာ အသိသာႀကီးကို ! အရင္​လို ​ေအာ္​ဟစ္​ရယ္​​ေမာ​ေနတာလည္​းမရွိဘူး ! သက္​ျပင္​း​ေတြ အ​ေခါက္​တစ္​သိန္​း​ေလာက္​ခ်​ေနတယ္​! ​ေနာက္​​ေတြေငးၿပီး အ​ေတြ​း​ေတြက ​တ​ေနရာကို ​ေရာက္​​ေနသလိုမ်ိဳး ! ​ေနာက္​ဆံုး ဒီမွာၾကည္​့ မင္​းတြက္​ထားတ​ာ​ေတြ တခုမွ မမွန္​ဘူး! မင္​းလို လူက ဒီလိုအမွာ​း​ေတြလုပ္​​ေနတာ ျပႆနာရွိလို႔မဟုတ္​ရင္​ငါရူးသြားတာပဲျဖစ္​မယ္​!"

Chanyeolကို ၾကည္​့​ေနတဲ့ Baekhyun ရဲ႕ မ်က္​ဝန္​းထဲမွာ အရည္​လဲ့လာသလိုပဲ!

*Sigh*

ဒီတခါ သက္​ျပင္​းခ်လိုက္​တာ Chanyeol ကိုယ္​တိုင္​ျဖစ္​သည္​!

Baekhyun ဆံုးျဖတ္​လိုက္​တယ္!Chanyeol ​ေျပာတာမွန္​ပါတယ္​!ဘာပဲ​ေျပာ​ေျပာ ကိုယ္တစ္​​ေယာက္​ထဲ ​ေတြး​ေတာ​ေနတာထက္​.....

Love BirdWhere stories live. Discover now