Chapter 6

1.1K 182 19
                                    

အခ်စ္​.......

​ေလာကမွာ အခ်စ္​ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတယ္​!

ရယူလိုတဲ့ အခ်စ္​ ......

စြန္​႔လႊတ္​ၿပီးခ်စ္​တဲ့ အခ်စ္​......

မျဖစ္​သင္​့တဲ့အခ်စ္​.......

အခုကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ အခ်စ္​က​ေရာ.....?

ကြၽန္​​ေတာ္​ စဥ္​းစားၾကည္​့တယ္​ ......

ရယူလိုတာ​ေတြ....စြန္​႔လႊတ္​တာ​ေတြ...ထက္​....ျဖစ္​သင္​့ရဲ႕လားလို႔​ေလ! ကြၽန္​​ေတာ္​ ခ်စ္​မိ​ေနတာ ကြၽန္​​ေတာ္​့ထက္​ တစ္​ႏွစ္​ငယ္​တဲ့ ညီ​ေလးျဖစ္​​ေနတယ္​ဗ်ာ! တခါတခါ တကိုယ္​​ေကာင္​းဆန္​ၿပီး ကံၾကမၼာကိုလည္​း အျပစ္​တင္မိပါရဲ႕! ဘာလို႔မ်ား ဒီလိုရက္​စက္​ရသလည္​းလို႔​ေပါ့! ​ကမ႓ာ​ေပၚမွာ လူသားသန္​း​ေပါင္​းမ်ားစြာ ရွိတ့ဲၾကားက သူနဲ႔ မွ ​ေတြ႕ဆံုၿပီး သူ႔ကိုမွ ဘာလို႔ကြၽန္​​ေတာ္​ ခ်စ္​မိသြားရပါသလည္​း? အဆိုးဆံုးက ဘာလို႔ သူက ကြၽန္​​ေတာ္​့ညီ​ေလးအျဖစ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘဝထဲကို ဝင္​လာရသလည္​း? မသိမသာ​ေလး တစိမ္​း​ေတြအျဖစ္​ လမ္​းမွာ ျဖတ္​​ေလ်ွာက္​သြားၾကရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ႏွလံုးသား​ေတြ ခလုပ္​တိုက္​မိခဲ့ၾကရင္​​ေတာင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ခံသာပါ​ေသးတယ္​! သူ​ေယာက်ာ္​း​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ျဖစ္​​ေနတာ​ေတာင္​မွ​ေပါ့!အခု​ေတာ့.......

"သား! Baekhyunnie ဒါ သားရဲ႕ ညီ​ေလး​ေနာ္​ ! သားသူ႔ကို ​ေစာင္​့​ေရွာက္​ရမယ္​​ေနာ္​"

​ေမ​ေမ့ စကားကို ျပန္​ၾကားမိတိုင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ အသက္​ရႈမဝျဖစ္​ျဖစ္​လာသည္​!

က​ေလးက မွား​ေနအံုး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ပါလိုက္​မွားလို႔ မျဖစ္​သင္​့ဘူး မဟုတ္​လား?

​ေယာင္​ယမ္​းၿပီး စမ္​းမိတ့ဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြ ပူ​ေႏြးဆဲ ~

ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘယ္​ဘက္​ရင္​အံုက စ​ေတးခံရ​ေတာ့မွာကို သိသည္​့အလား တစစ္​စစ္​ကိုက္​လို႔လာသည္​!

😈 Love Bird 😈

"Luhan!!!!!!!"

မတိုးမက်ယ္​ ခပ္​က်ိတ္​က်ိတ္​​ေအာ္​ရင္​း Sehun အခန္​းထဲမွာ Luhan ကို ရွာ​ေနသည္​!

Love BirdWhere stories live. Discover now