hızlıkyu: selam çukulatam.
bacınızz: lan demedim mi bana çukulatam deme diye
hızlıkyu: bak güzel kardeşim -kardeşim lafı ağız alışkanlığı yoksa sana asla o gözle bakmıyorum-
ben bir telefon sapığıyım ve ekolüm facebookda çıtır bulunca deve kuşu görmüş çıta gibi mevzuya atlayan ultra yavşak ve naturel dayılardır
bacınızz: aferin iyi bok yiyorsun
hızlıkyu: ayrıca kullanıcı adımı da okursan hızlıkyu
yani hızlı kyu
fişşeq kyu
ticaret meslekliyim fişşeq gibiyim
bacınızz: benim de kullanıcı adımı okursan bacınız
avrat gözüyle bakılmayan bacı
ulan sizin gibi kırolarla uğraşmayayım diye profile mevlana koyup bioma ERKEKLER DM❌ yazdım yetmedi mi
hızlıkyu: işte hızlı olmasam yeterdi de hızlı olduğumdan yetmedi :D
bacınızz: sende profilinde mevlana olan birine yavşayacak tip yok dökül beni nerede gördün
hızlıkyu: zeki kızsın d0rusu etkilendim çukulatam
seni markette gördüm
hello kittyli piçaman vardı terliklerin maviydi saçların ev topuzuydu ve yağlıydı ama mor bir bant geçirmiştin çukulata alıyordun :D
bacınızz: sus amk körü oradan kaçıp uzaklaşmak yerine bana gizliden mi yazdın
hayır isminin bır kısmı da kullanıcı adında var neresi gizliyse profilin de açık
hızlıkyu: fake olmadığını nereden biliyorsun?
bacınızz: ...
hızlıkyu: şaka şaka ben üşeniyorum öyle hallere benim ekolümde kartları açık oynamak vardır çukulatam seni her gün raatsız edeceğim boncukum
Tam yavşamanın en güzel yerindeyken koridordan ayak sesleri duydum. Endişe yaparsam her şeyi batıracaktım bu yüzden çevik ve sakin olmalıydım.
Abajürümü ultra sessiz dokunuşlarla kapatırken yorganımı uyuyormuşum pozisyonuna almayı ihmal etmiyordum. Ama her şey için çok geçti çünkü ben tuvette sigara tüttürürken hocaya yakalanmış ergen liseli gibi -bu tam da benim- yakalanmıştım.
Burnum niye acıyor diyordum ki ablam narkotik baskını yaparmışçasına odama dalınca saklayayım diye burnuma fırlattığım en değerli uvzum telefonumu yeni fark ediyordum.
"SEN HALA YATMADIN MI? GECE YATMAK BİLMİYORSUN SABAH KALKMAK. BİR DE GÜYA UYUYORMUŞSUN BENİ Mİ KANDIRACAKTIN SEN? BEN CHO AHRAN KANAR MIYIM? SEN YORGUNUM DEDİN DİYE O TESTLERİ ÇÖZDÜRMEDİM SANA ŞİMDİ KALK AYAĞA O SON TESTLER ÇÖZÜLECEK!"
Al işte Tanrı belamı vermişti. "Abla... sakin ol ve o terliği yere bırak."
Bazen kendini cidden Rıza baba falan sanıyordu.
"Ben sakinim. Kalkıyorsun testlerini alıp çözmeye başlıyorsun."
Der demez yorganımı üstümden çekip nasıl yaptığını bilmeden beni yataktan fırlattı. Kadın falan diye hafif görmeyin ablamın tek rakibi hulk.
"Abla acı bana gece gece ne testi çözeyim!"
"Gece gece telefonlar bırakılmıyor ama."
Bir şeyi de kaçır be kadın! Bir şeyi de atla!
"Söz veriyorum yarın teneffüslerde çözerim ama şimdi azıcık ufakcık işlerim var."
Sevimli konuşmaya çalışırken bir yandan da telefonu saklıyordum. Zaten tembelin tekiydim bir de telefon sapıklığı yaptığımı görse belamı severdi.
"Teneffüste yaptıklarını arkadan bakarak yaptığını bilmiyorum sanki. Gözümün önünde ugraşa uğraşa, can çekişe çekişe, ter döke döke-"
"Eh yok artık savaşa mı giriyoruz!"
"Ben bilmem! Sınav sana girsin istemiyorsan sen testlere savaşa girer gibi gireceksin." diyip kafama ve harika sırtımın bazı bölgelerine terliğini sanatsal bir şekilde değdire değdire beni oturma odasındaki masaya sürükledi.
O kitap okurken ben de bari sorular neyden bahsediyor diyerek testin kapağını açtım.
Matematiğe dair aklımdaki tek şey kutsal inek Donghae'nin biz anlayalım diye kodladığı "Geometri ile oran orantı evlenmiş trigonometri olmuş." sözüydü.
Harbi ha matematiğe dair hiçbir halt bilmem ama trigonometri sırf şu sözden dolayı bana yabancı gelmiyor.
Neden acaba?
Yarım saat geçince hiçbir halt yapmayıp sadece sayfanın çözümlerin yazılması için bırakılan alt kısmına FC Seoul'ün ilk 11'inin ismini yazmıştım. Ne yapayım? Matematik bilmemek benim suçum değildi. Hocalar anlatamıyordu bir kere.
"Kyu! Görüyorum seni şu sorulara bak ve çöz."
"Ne çözeyim ulan nasıl yapılır bilmiyorum ki. Ne biçim hocasın insan bir anlatır konuyu."
Dedim ya, hah işte onu keşke demeyeydim çünkü yarım saat önce sırtıma sanatsal dokunuşlar yapan terlik bu sefer kafama saatte fizik bilmediğimden ne kadar süratle geldiğini bilmediğim bir hızla çarptı.
"AHHĞHHHGĞ! SENİ MÜDÜRE ŞİKAYET EDECEĞİM. ÖĞRENCİYE ŞİDDET VAR İMDAT!"
"Boş konuşma sanki anlatsam dinliyorsun."
Dibine kadar haklı.
"Ee o zaman niye salmıyorsun." dedim gözlerimi devirerek.
"Birincisi o gözleri oyarım bana devrilmeyecek onlar. İkincisi seni köpek gibi ortalığa salmaya niyetim yok Kyu. Ben o okula seni adam etmeye geldim ister hoşuna gitsin ister gitmesin. Aşk hayatında nereye sap olursan ol AMA OKUL HAYATINDA BİR BALTAYA SAP OLACAKSIN!"
Özetle ablamın peşimi bırakmaya niyeti yoktu. O gece de bir testi öyle böyle karalayıp zıbarmıştım. Ablam telefonumu bininci kez kapatma ikazını yaparken bir bildirim geldi.
bacınızz: Ben beddua etmeyi sevmem
Allah selanı versin.selam çukulatalarımm
yebe geldi öyle geçiş bölümü gibimsi olaylar mevcut
konsept iyi anlaşıldı heralde süsü sıtaylaağ sjsofhalfhsapugu
taze öğretmen Ahran ve kuzuları çılgın 10/B'nin maceraları çok yakında gelecekkQ
hadi yorum ve oylarınızı fişekleyin yafrularım 💙😘 #süsü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Teacher | Super Junior (üniye hazırlanıyor askıda be qülüw)
Fanfictionİki sene sınıfta kalmış okulun artık sigortaya bağlayacağı Kim Heechul Okulun patronuyum diye geçinen sınıfta koğuş ağası rolleri kesen Kim Yesung Sınıfın tepkisiz, her derste uyuyan iri öğrencisi Kim Kangin (Bir ara sınıfta uyuyakaldığında okulda s...