-3-

4 1 0
                                    

"Her güzel şeyin bir sonu vardır ve elbet birgün bizde bu sona yenik düşeceğiz..."

-Eda sakin ol!

-Ya kızım katil diyorum katil! Nasıl sakin olayım?

-Tamam öncelikle bi sessiz ol! Yakalanıcaz yoksa! Şimdi gel şöyle bir soluklan herşeyi anlat bakalım en başından ne dedi adama?

-Bak, "bunu al ve dediklerimi yerine getir! Kızları ben hallederim. Sen kör noktaları bul ve bana söyle! Ha bide eldiven lazım parmak izi illaki alınacaktır. Neyse orası kolay. Şimdi sen al şunu. İçinde numaram yazıyor. Akşam öğrenciler dağılmaya başlayınca dediklerimi yap ve bana at. Şimdi acelem var kimse görmesin seninle konuştuğumu. Hadi sana kolay gelsin!" dedi. Lan napıcak bu kız!

-Bilmiyorum Eda bilmiyorum! Allah kahretsin bilmiyorum! Neyin peşinde bu mal!

- Ha sen yazıyı okudun mu? Ne yazıyor kâğıtta?

- Ha bak ben onu okumadım dur cebime atmıştım. Hıh burda okuyalım bakalım:  "kızlardan biri sarışın kahverengi gözlü, 1.70 boylarında. Diğeri aynı boyda siyah saçlı, beyaz tenli bi kız. Sanırım benden şüphelendiler. Lütfen beni bu işin içine daha fazla dahil etmeden çıkart! Lütfen!.
Eda bu bu şaka cidden!

-Allahım nasıl? Bizden bahsediyor biz sarışın esmer. Biz. Allah'ım kafayı yicem!

Tam biz Eda'yla kafayı yerken zil çaldı. Ne yapmam gerekiyor ne yapmalıyım hiç bir fikrim yok! Gidip kıza herşeyi duyduğumuzu söylemeli miyim yoksa gizli takibe devam mı etmeliyim? Bilmiyorum. Allah'ım sen yardım et artık kafayı yicem cidden kafayı yicem! Ki yedim bile dibini sıyırıyorum. Kıza söylesem iş hızlanacak yada bizim tahmin ettiğimizin tam tersine işlenecek başka bir şey planlanacaktı. Çünkü hedef bizdik! Biz! Eda ve ben! Peki ama neden neden neden?!!

-Ece gel hadi sınıfta konuşalım hadi kardeşim gel! Ece! Hadi ama derse geç kaldık bak!

- Ben derse girmicem!

-Ne?!

-Eda ben derse girmicem! Sen gir. Benim halletmem gereken bi iş var! Konuları yarın bana sen anlatırsın. Bu arada beni yok yazdırma!

-Ece neyin peşindesin yin-

-Eda dediğimi yap var bi bildiğim! Bi kerede beni dinle! Bi kere! Tamam mı? Bilirsin. Olmayacak birşey için kendimi daha fazlası seni riske atmam asla! O yüzden beni dinle ve derse gir! Hadi!

-Sana güveniyorum! Birşey olursa...

-Olmayacak!

Birbirimize sımsıkı sarıldık. Sanki son kez görüşürmüş gibi! Ve Eda gitti, arkasına bakmadan tek birşey söylemeden gitti. Bense sadece onu izledim. Gerisindeki olay asıl şimdi başlayacaktı. Asıl şimdi olacaktı herşey. Yapacaklarımda hiç tereddüt yaşamayacak olmam beni korkutuyordu. Çünkü birtek kendim için değil Eda içinde yapıyordum ve eğer ona birşey olursa kendimi asla affetmezdim! Asla!

                   ~2 saat sonra~

Doğa'nın ağzından:

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İKİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin