Epilog

431 34 1
                                    

*DUPA 5 ANI*
-Y/N POV-
A trecut ceva timp...
In momentul de fata totul este foarte bine. Eu si Jungkook suntem mai fericiti ca niciodata. Y/B are acum cinci ani iar familia noastra s-a marit. Lucas s-a casatorit si are doi baieti gemeni dar si  fratele lui Jungkook mai are inca un copil...tot baiat. Uneori ma intreb ce e cu baietii din familia noastra. Cel putin asta credeam. Asta inainte sa ajung sa o cunosc pe Y/G...fetita noastra in varsta de aproape patru ani. Am aflat ca sunt din nou insarcinata cu putin timp dupa ce Y/B a facut un an. Suntem foarte fericiti si totul merge minunat in familia noastra. Nu ne mai deranjeaza nimeni. Cat despre Samantha...ei bine ea inca este inchisa si nu o sa iasa prea devreme (adica niciodata).
Stateam destul de adanc pe ganduri pana cand o voce imi atrage atentia.
Jk-Y/N!! Pamantul catre Y/N!
Y/N-Hmm?
Jk-La ce te gandesti babe??
Y/N-La familia noastra frumoasa!
Jk-Aww! Te iubesc!!
Y/N-Si eu!!
Tata-Yaaa!! Toata lumea pe locuri!
Tipa tata din spatele aparatului de fotografiat. Nu mult dupa asta il vad cum fuge spre noi si in final se aude un CLIK. Asta este prima noastra poza de familie. Toata lumea este aici. Este una din cele mai frumoase zile ale mele. Mereu o sa imi amintesc de aceste clipe petrecute alaturi de ei...in special de el... Sper ca aceasta poveste sa nu se termine niciodata...

Acesta este un capitol (si ultimul) special pentru voi. Cu toate ca am mai spus-o...aceasta carte a ajuns la final. Dar stati linistiti deja am inceput sa scriu pentru urmatoarea😊! Sper ca va placut si ne vedem pe viitor!!
Eu sunt Anonima_0000, iar aceasta este prima mea carte "Orasul amintirilor".
Sper ca v-a placut!😘

Orasul amintirilor - Jungkook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum