Capitolul 1*

556 36 0
                                    

Dupa plecarea neasteptata a lui Jungkook am ramsa singura. Din clipa in clipa trebuia sa apara Jisung. De obicei raman cu el cand Jungkook pleaca la munca.
Js-Neata Y/N!
Y/N-Jisung!! Sti cumva de ce a plecat Jungkook asa de devreme??!!
Js-Aaaaa...nu am nici o idee!!
Simteam ca stie ceva.
Y/N-Jisung...ce imi ascunzi?!
~Jungkook POV~
Dupa apelul lui Jin am plecat cat de repede am putut dar inainte l-am sunat pe Jisung si i-am spus tot.
Js-Jungkook ce te-a apucat? E foarte devreme...
Jk-Avem o problema! Stai cu Y/N si nu o scapa din privire ori ce ar fi!!
Js-Jungkook ma sperii, ce s-a intamplat?!!
Jk-Parintii lui Y/N sunt la companie si stiu TOT!!
Js-Serios!!
Jk-Daaa! Ai grija de Y/N!
Js-Nici o problema, dar ai grija.
Am inchis si am intrat in masina. Am condus cat de repede am putut. Pe drum m-am gandit la tot ce o sa se intample, si nu o sa fie frumos...
Dupa cateva minute in care am condus mai repede decat in intreaga mea viata am ajuns. Langa cladirea inalta in care lucrez erau parcate doua masini negre. Am intrat in cladire si deja puteam sa aud tipetele doamnei Lee.
Nu am mai asteptat liftul asa ca am urcat pe scari toate cele noua etaje.
Cand am ajuns sus tipetele erau si mai evidente.
Ms Lee-UNDE E FATA MEA!!! SI NESUFERITUL ALA!!
Inima mea aproape ca se oprise dar am intrat pana la urma in birou.
Jk-Buna dimine...
Si nici nu am apucat sa termin bine fraza ca a inceput sa tipe la mine.
Ms Lee-AAA!! DECI AICI ERAI SCARBA!!
J-Doamna Lee! Va rog sa va controlati cuvintele!
Ms Lee-DECI ASA AI FACUT!! TE-AI JUCAT CU MINTEA FETEI !! ADICA AI PROSTIT-O! SI ACUM MAI E SI INSARCINATA?!!
Jk-Da! Este insarcinata! SI ESTE COPILUL MEU!
Ms Lee-MARK TINE-MA CA LESIN!!
Mr Lee-Draga!! Esti bine!!
Doamna Lee...Samantha Lee...mama vitrega lui Y/N si cea mai rea fiinta de pe pamnt. Din vina ei s-au intamplat toate lucrurile rele.
Mr Lee-Jungkook...fiule...putem discuta doar noi doi? Intre patru ochi?
Jk-Sigur Domnule Lee.
In schimb tatal ei, Domnul Mark Lee este cel mai bun si calm om care exista. El nu a vrut niciodata sa renunte la Y/N dar femeia cu care s-a casatorit dupa moartea mamei lui Y/N nu la lasat pana nu a renuntat la tot pentru ea.
Am iesit din biroul lui Jin si l-am ghidat pe Domnul Lee la al meu.
Dupa ce am intrat nu a irosit nici o clipa si m-a intrebat.
Mr Lee-Jungkook? Y/N Chiar e insarcinata?
Jk-Da, Domnule Lee!
Mr Lee-Doamne! Sunt asa de bucuros!
El chiar era bucuros pentru noi si chiar a inceput sa planga.
Dar inainte sa mai spuna ceva usa se deschide brusc si inauntru intra cineva la care nu ma asteptam.
Jk-Y/N!! CE CAUTI AICI!!
~Y/N POV~
Dupa ce Jisung mi-a spus tot ce stia am fugit din casa cand el nu era atent. Desi stiam ca ma urmarea si striga dupa mine, eu am continuat sa merg pana cand am ajuns.
Am intrat inauntru si am mers direct spre biroul lui Jungkook. Auzeam ca vorbea cu cineva si am decis sa intru.
Ochii mi se marisera in soc cand am observat cine era, dar tipatul lui Jungkook m-a trezit la realitate.
Jk-Y/N!! CE CAUTI AICI!!
Y/N-Am venit dupa tine!
Jk-Dar...dar Jisung?!
Si nu dureaza mult ca sa intre in camera un Jisung fara rasuflare si tot transpirat.
Js-Y/NNN!!!
El era si mai socat cand a dat cu ochii de Jungkook.
Jk-Deci!! JISUNG!
Si il vad pe Jungkook cum isi pocneste degetele si merge spre Jisung cu o fata extrem de amenintatoare.
Js-Jungkook! Lasa-ma sa iti explic!
Jk-Oo si ce o sa imi mai explici!!
Dar inainte sa ii arunce lui Jisung un pumn intra cel mai mare cosmar al meu pe usa, urmat de Jin.
Ms Lee-DECI AICI VA ASCUNDETI!! Y/NNNNN!!!!!
Y/N-Doamna Lee! Ce placere...
Si brusc ea e cea care are o fata amenintatoare, doar ca vine spre mine!!!
Ms Lee-Pustoaica mica! Crezi ca poti sa faci ce vrei tu in viata asta!!
Y/N-Nu stiu ce vreti sa spuneti!
Ms Lee-Crezi ca poti sa ramai insarcinata si sa scapi basma curata?!!
Vine direct spre mine dar inainte sa ma apuce de haina tata sare in fata ei si o opreste.
Ms Lee-Ce crezi ca faci!!!
Mr Lee-Nu te las sa o atingi Samantha!
Ms Lee-Am mai vorbit despre asta Mark! Acum dispari si lasa-ma sa o invat o lectie!
Il tranteste pe tata pe canapeaua de langa si vine direct spre mine. Ma dau in spate cat de tare pot, pana ajung cu spatele lipit de geam.
Ms Lee-Cum indraznesti sa-mi faci una ca asta!
Y/N-Nu am facut nimic!
Ms Lee-Crezi ca e asa usor! Gata! Esti insarcinata si poti sa obti ce vrei?!!
Era foarte aproape de mine.
Ms Lee-Crezi ca acum poti sa ai compania tatalui tau si toata faima pe care o vrei?!
Y/N-N-nu vreau n-nimic...
Am inceput sa plang, imi e asa de frica de ea si nimeni nu face nimic.
Ms Lee-Tatal tau scump a aflat ca draga lui fetita criminala este insarcinata si acum vrea sa treaca toate companiile, toata averea pe numele tau!! CA MOSTENIRE!!
Y/N-Nu a-am stiut-t...
Ms Lee-ESTI FERICTA ACUM!!!
Si dupa asta isi ridica mana sa ma plesneasca. Imi inchid ochii in furie asteptand lovitura dar nu se intampla nimic. Imi deschid usor ochii si il vad pe Jungkook cu o privire ucigatoare ca o tine pe Samantha de mana. Nu dureaza mult si o vad pe ea langa mine lipita de geam.
Jk-Daca...indraznesti...sa...imi...mai...atingi...sotia...vreodata...te...OMOR!!!
Si cu asta primeste un pumn de la Jungkook direct in fata.
Dar inainte sa isi mai ia una catvia politisti intra inauntru, printre care si Namjoon.
Nj-AICI POLITIA! TOATA LUMEA MAINILE SUS!!
Si toata lumea face ce spune el.
Nj-Ce e nebunia asta!!
Politist 1-Voi vreti sa ajungeti la inchisoare??!!
Nj-Acum ne spune si noua cineva ce se intampla?
Nimeni nu spunea nimic.
Y/N-Eu!
Toti se uita surprinsi spre mine.
Dupa ce povestesc tot politistilor ei decid sa ii duca pe tata, Samantha si Jungkook...la politie.
Y/N-Dar Jungkook de ce trebuie sa mearga?!
Nj-Pentru ca a lovit-o pe Doamna Lee!
Y/N-A facut-o pentru ca ma lovea pe mine!!
Nj-Tot trebuie sa mearga!
Y/N-Dar a fost legitima aparare!!
Nj-Era legitima aparare daca o loveai tu!
Y/N-Atunci am sa o lovesc eu si gata!!
Nj-Lucrurile nu functioneaza asa.
Y/N-Voiai sa fiu lovita eu care sunt insarcinata!!!!
Nj-Y-Y/N...ce?!
Y/N-Sunt insarcinata...
Spun eu printre lacrimi...si cu asta tot ce am mai auzit a fost numele meu strigat de ei...am fugit din birou si am apasat butonul de la lift. Dar inainte sa intru o mana ma prinde.
???-Y/N?
Raman socata cand il vad pe cel care m-a prins...

Orasul amintirilor - Jungkook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum