Y/N-Jeon Jungkook! Cine este Jisung si ce are de a face cu noi?!
Jk-Y...N
Jk-E o poveste lunga...
Y/N-Nici o problema! Am timp!
Jk-Haaaaaaa....
Jk-Jisung este un fost prieten al nostru la care am tinut amandoi foarte mult.
Y/N-Siii??
Jk-Si din pacate a murit intr-un accident mai ciudat.
Y/N-Cum adica....
Jk-S-a inecat.
Y/N-Jung...kook...de ce nu mi-ai spus de el?
Jk-Pentru ca oricum nu ti-ai fi amintit.
Y/N-Dar cum a murit inecat? Unde?
Jk-...Intr-un oras...
Y/N-Chiar ca nu mai inteleg? Si ce legatura are asta cu noi?
Jk-E o posibilitate ca toti oamenii sa nu ne mai vada cu ochi buni dupa acel incident...
Y/N-De ce ? S-a intamplat atunci ceva?
Jk-Y/N ,cred ca nu ar trebui sa sti mai mult.
Y/N-Dar Jungkook
Jk-E mai bine asa. Mai bine sa nu iti amintesti. Eu doar...nu vreau sa te pierd si pe tine...
Y/N-Jungkook orice s-ar fi intamplat atunci nu o sa ma faca sa te urasc.
Jk-Atunci promiti ca nu o sa mai intrebi o vreme de asta, Doll?
Ce a fost in capul meu cand am spus asta? Pur si simplu nu mai pot sa imi tin sentimentele departe. Ma inebuneste ca nu pot sa ii spun cat de mult o iubesc.
Y/N-Doll?
Imi spune ea putin surprinsa.
Jk-Daca nu iti place pot sa nu iti mai spun. Dar m-am gandit ca daca tu imi spui Bunny sau Kookie...
Y/N-E ok! Adica...imi place!
Totusi pare destul de fericita la porecla data de mine. Imi zambeste.
Jk-Bine acum, hai sa ne pregatim pentru munca.
Ii sarut fruntea si ma duc la mine in camera.
-Time skip-
-Ora 18-
~Y/N POV~
Dupa ce am plecat de la munca m-am gandit sa trec pe la sectia de politie si sa verific cateva din dosarele de atunci.
Intru in sectie si ma duc drept spre el.
Y/N-Joon-aaaaa
Nj-Y/N! Ce te aduce pe aici?
Y/N-Ma gandeam. Daca ai putea sa ma lasi sa verific ceva in camera dosarelor. Te roggggggg!
Si ii zambesc cat de dulce pot.
Nj-Y/N...sti ca nu poti face asta.
Y/N-Te rog frumos! Chiar am nevoie de asta!
Nj-Dar pentru ce?
Y/N-Vreau cateva informatii.
Nj-Despre cine?
Y/N-Ji...sung...
Am spus soptit stiind ca ma poate auzii.
Nj-Y-Y/N...Jungkook...stie?
Y/N-Nu! Dar te rog sa nu ii spui!
Nj-De ce vrei sa sti mai multe?
Y/N-Nu stiu...dar vreau...stai...tu de unde sti?
Nj-Dar doar de data asta!
Imi spune ca sa evite intrebarea.Decid ca e totusi mai bine sa nu il mai intreb. Poate dupa nu ma mai lasa inauntru.
Y/N-Multumesc! Multumesc! Multumesc! Multumesc!
Nj-Stai calma. Nu o sa ii spun lui Jungkook.
Ma lasa sa intru intr-o camera intunecata . Cand aprinde becul raman uimita de cat de multe cutii s-au adunat.
Y/N-Waaaa! Ultima oara nu erau atatea.
Namjoon rade.
Nj-Ai dreptate!
Y/N-Multumesc...
Nj-Nu ai pentru ce. Cauta ce ai nevoie. Eu nu te-am vazut, tu nu m-ai vazut. Daca vine cineva , desi nu are cine, dulapul e acolo.
Radem impreuna iar dupa e pleaca.
Incep sa ating usor rafturile pline de praf si sa caut cazul lui Jisung.
Y/N-Am gasit!!
Iau cutia si vreau sa o deschid cand imi suna telefonul. Aparent am uitat un detaliu micut...Jungkook...
Y/N-Da...
Jk-PENTRU NUMELE SFANTULUI Y/N!! UNDE ESTI? ESTI BINE? AI PATIT CEVA?
Y/N-Linistestete Kookie. Sunt bine!
Jk-Pai si atunci unde esti??!!
Y/N-Aaaaa...am uitat ceva si a trebuit sa ma intorc inapoi.
Jk-Fiuuuu. Am crezut ca ai patit ceva.
Y/N-Nu, sunt bine!
Jk-Okay, stai unde esti ca vin sa te iau.
Y/N-E ok Kookie. Ma duc si pana la biblioteca. Vreau sa caut o carte importanta, bine?
Jk-Bine, dar imi promiti ca vi direct acasa dupa.
Y/N-RECEPTIONAT CAPITANE!
Dupa ce inchide rasuflu usurata si deschid cutia . Raman socata cand vad ce e inauntru.
Y/N-O-o poza-a...cu mine, Jungkook si Jisung...
Imi dau lecrimile cand ma uit pe spatele pozei. Era un text scris pe ea...
"Cei mai buni prieteni pana ce moartea ne va desparti! Semnat Y/N, JK si JS ❤"
Nu stiu de ce dar am un sentiment rau despre asta. Imi sterg lacrimile si ma mai uit prin cutie.
Foarte multe chestii de ale lui. Niste bucati de haina si o bucata de hartie.
Scot hartia si din ea cade alta poza. Era un fel de ruina al unui oras iar pe spate era inscriptionat "Orasul amintirilor"de Michael Dollan.
Y/N-Pare sa fie padurea Scotts.
Nj-Y/N, trebuie sa inchid.
Iau si hartia si cele doua poze sperand ca o sa fie ceva folositor.
Plec pe jos spre biblioteca. Era deja seara. Ajung la biblioteca si intru inauntru. Nu era nimeni. Doar bibliotecara .
Y/N-Buna seara! Unde pot gasi cartile lui Michael Dollan.
Ii spun soptind.
Bb-Domnisoara, cartile lui se afla la capitolul fictiune, randul 20, raftul 15.
Imi raspunde la fel.
Ma duc sa caut si vad ca este undeva la cel mai inalt raft.
Pun scara si ma catar.
Y/N-Am gasit!
Erau cateva carti neatinse. Dintre care una mi-a atras atentia. Coperta era la fel ca poza, iar titlul era tot "Orasul amintirilor".
Fara sa stau pe ganduri iau cartea si o cumpar. Sincer voiam doar sa o imprumut dar bibliotecara a zis ca mi-o vinde la 10 de lei. Am acceptat imediat.
Ma intorc acasa si il gasesc pe Jungkook dormind pe canapea. Il acopar cu o patura, sting televizorul si ma duc sa citesc din carte.
Y/N-Sa vedem, ce imi ascundzi!
Parea destul de dubioasa si nu avea absolut nici o logica .
Y/N-Aaa! Firar! Gunoi de 10 lei!
Si o arunc pe jos. Cartea cade in fata oglinzii mele si realiez.
Y/N-Scrie invers...
Ma pun pe jos in fata oglinzii si incep sa citesc ce scrie pe prima pagina.
Era un text mic. La mijlocul paginii. Printre diferite linii si forme.
Y/N-"Gicitoarea de o desfaci.
Drumul spre oras gasesti..."
Y/N-Super! O carte de ghicitori!
Spre surprinderea mea restu a fost destul de usor de citit.
In carte era vorba de o padure.
Y/N-Padurea Scotts...
Si despre oamenii care incercau sa patrunda in uimitorul oras al amintirilor care putea sa iti indeplinesca o dorinta, orice, dar trebuia sa treci de diferitele probe ale padurii.
Y/N-"Si totusi dupa toate cele de care trebuie sa treci, se spune ca nimeni nu a reusit cu adevarat"'...
Si asa se termina...
Y/N-Nu,NU! Nu e posibil sa se temine asa!
Iar in momentul urmator se deschide usa...era Jungkook...
CITEȘTI
Orasul amintirilor - Jungkook ff
أدب الهواةEa este singura care ma tine viu...ea este orasul meu...