Jk-T-tata?!
Domnul Jeon-Ce se intampla?? Ce faci aici??!
Jk-E o poveste lunga...
Domnul Jeon-Si Y/N?? E insarcinata?!!
Jk-Daa...
Domnul Jeon-Al cui e copilul?
Jk-Tata? Ce vrei sa spui?
Domnul Jeon-Am aflat ca l-ati gasit pe Jisung...
Jk-Serios tata??! Crezi ca Y/N...si Jisung...
Domnul Jeon-Imi pare rau pentru ca te-am dat afara. Am gresit...dar chiar vreau sa stiu...al cui e copilul.
Jungkook se uita cumva scarbit si da din cap dezaprobator.
Jk-Eu si cu Y/N ne iubim. Suntem casatoriti si copilul este al meu...al nostru.
Se uita spre mine si zambeste iar eu ii zambesc inapoi.
Domnul Jeon-Fiuuuu...ce ma bucur!
Jk-Serios?
Domnul Jeon-Normal Jungkook! Ma bucur pentru amandoi.
Y/N-Multumim domnule Jeon.
Domnul Jeon-Nu, tata! Spune-mi tata!
Y/N-Tata si matusica??
Doamna Jeon-Daca lui ii spui tata poti si mie sa imi spui mama!
Y/N-Bineee!!
Tata*(Asa o sa ii spun Domnului Jeon😂😂)-Fratele tau unde este??
Mama-Tocmai ce a plecat.
Tata*-Jungkook? Stiai ca si fratele tau s-a casatorit si o sa aiba un copil?
Jk-Serios!!
Mama-Sotia lui Mina este insarcinata in 7 luni!
Jk-Hehe! Y/N e in 6!
Tata*-SASEEE! VAII!! O SA AM DOI NEPOTI IN ACELASI TIMP!!
JK-Nu chiar.
Tata*-Sunt asa de fericit!!
*TIME SKIP*
-Y/N POV-
Deja au trecut patru luni. Intre timp am nascut. AVEM UN BAIETEL!! Atat eu si Jungkook cat si restul familiei este extrem de fericita. Si Junghyun fratele lui Jungkook impreuna cu Mina au un baiat. Jisung, tata si Lucas au fost in vizita iar Jisung a decis sa ramana mai ales pentru ca el ne-a ajutat sa ne mutam intr-o noua casa. A decis sa stea cu noi pana mai creste Y/B (Am decis ca este mai bine sa alegeti ce nume doriti asa ca Y/B este "Your boy"😁 ).
De Samantha nu am mai auzit dar am un sentiment ciudat ca o sa auzim de ea cat de curand, dar pana atunci imi petrec toate clipele alaturi de Jungkook si micut. Chiar acum stateam in pat si ma uitam la Jungkook care il avea in brate pe Y/B. Ii arata ce se afla prin camera si chiar ii canta. Stiam ca are o voce asa de frumoasa dar parca e mai frumos cand il are in brate pe Y/B. (Un bebelus cu un bebelus😇)
Y/N-Babe? A adormit?
Jk-Da.
Jungkook il pune usor in patut si il saruta pe frunte. Vine spre pat si se aseaza langa mine. Ma tranteste jos si ma ia in brate.
Y/N-Ce faci?
Jk-Ma bucur de un moment frumos alaturi de sotia mea!
Y/N-Jungkook?
Jk-Hmmm?
Y/N-Am un sentiment ciudat...
Jk-Ce vrei sa spui?
Imi raspunde el deja fiind cu capul in parul meu si sarutandu-mi usor gatul.
Y/N-Am sentimentul ca Samantha o sa se intoarca.
In momentul in care i-am spus numele s-a oprit si l-a ridicat brusc. Eu m-am intors spre el desi eram tot intinsa.
Jk-Y/N...nu spune asta!
Y/N-Dar Jungkook...o simt! Simt ca ceva rau o sa se intample!
Jk-Ori ce s-ar intampla eu o sa fiu aici! O sa am grija de tine si de Y/B! Orice ar fi!
Y/N-Sper ca asa o sa fie! Dar acum trebuie sa dormim. Sunt terminata iar Y/B parca imi stoarce energia din corp!
Jk-Hahah! Asa e daca avem un copil!
Y/N-Pfff!
Dupa putin timp am adormit.
*TIME SKIP AGAIN*
-Y/N POV-
A trecut deja o saptamana si eu am acelasi sentiment urat. Simt ca ceva rau se apropie. Si imi e frica. Atat pentru viata noastra cat si pentru cea a copilului nostru.
Era aproape seara. Si Jungkook avea treaba. Era plecat cu Jisung.
Eram doar noi doi acasa. Eu si Y/B. Eram in bucatarie si pregateam ceva de mancare.
-JUNGKOOK POV-
Eram la compania tatalui meu alaturi de Jisung,tatal lui Y/N,Lucas,tatal meu si Junghyun.
Faceam cateva acte si semnam cateva fise. Mai ales ce eram foarte aproape din a o da in judecata pe Samantha pentru tentativa de omor.
Cand dintr-o data Jisung vine spre mine.
Js-Cred ca ar fi cazul sa mergem acasa.
Y/N si Y/B sunt singuri si nu e bine sa ii lasam asa.
Jk-Ai dreptate si asa imi e dor de ea si de gemotocul meu.
Am plecat spre casa. Jisung conducea.
Am ajuns si am observat ceva ciudat. Era un om imbracat in negru langa casa. Ba nu! Erau mai multi.
Js-Jungkook! Ceva nu e bine!
Jk-Ai dreptate! Ma duc sa ii iau pe Y/N si copilul iar tu suna la politie!
Dar cand m-am intors...toata lumea mea parea ca se naruie...totul se facea negru in privirea mea si simteam cum lacrimi amare mi se scurg pe obraji...casa explodase...totul era in foc...si tot ce iubeam mai mult pe lume era inauntrul casei...auzeam sirenele de politie cum veneau...dar in inima mea si in suflet totul era negru...eram mort de durere.
CITEȘTI
Orasul amintirilor - Jungkook ff
FanfictionEa este singura care ma tine viu...ea este orasul meu...