Pana cand s-a deschis usa...
Y/N-AAAAA!!!
Dar in loc sa patesc ceva simt cum cineva ma ia in brate.
Jk-Y/N....
Y/N-Jungkook...ai venit...
Jk-Da...si nu o sa mai plec niciodata...
Dupa momentul nostru asa zis "romantic" am iesit din baie. Camera era un dezastru. Erau cioburi peste tot si gauri de gloante in perete. Totul era un dezastru.
Am inceput sa plang.
Jk-Y/N...nu mai plange o sa ne mutam in alta camera.
Y/N-Nu plang pentru ca tot este un dezastu, ci pentru ca ei trebuie sa curat dezastrul astaaaa...
Jk-Aissss...baby...sa nu crezi ca o sa te las pe tine sa faci totul...te ajut si eu si...Jisung.
Js-Ceee!!! Nu ma baga pe mine in asta!!
Jk-Yaaaa!! O faci sa planga mai tare!!
Js-Scuze,scuze...
Jk-Vezi...ne ajuta si Jisung. Acum nu mai plange.
M-am oprit din plans si in secunda urmatoare Jisung cade si in camera intra doi barbati.
L-SURIOARA!! ESTI BINE!!!
Mr Lee-FATA MEAAA!!!
Y/N-Aisss!! Voi doi!! L-ati impins pe Jisung.
Mr Lee-Ji...sung...
Js-Buna seara Domnule Lee...
Mr Lee-Jisung!!!
Si il vad pe tata cu il ia in brate pe Jisung si il roteste in aer.
Js-Si mie mi-a fost dor de tine Mark...
Y/N-Mark?? De cand ii spui lui tata pe nume?
Mr Lee-E un lucru de-al nostru draga.
Y/N-Prefer sa nu mai intreb.
Dupa ceva timp toata lumea a plecat si eu am ramas cu Jungkook. Ne-am pus sa dormim in camera cealalta deoarece a noastra era...stiti voi...
Dar chiar daca lumina era stinsa si Jungkook ma strangea un pic cam tare in imbratisarea lui...doar ca ca fiu in siguranta...totusi nu puteam sa dorm. Incidentul de astazi nu imi dadea pace. Imi aducea aminte de ce s-a intamplat acum ceva timp...cu tipul din hol. Cineva imi voia raul si singurul lucru care imi trecea prin minte era Samantha. Ea este singura persoana pe care o cred in stare de asa ceva. Si doar ea este in stare sa faca asta pentru a putea obtine compania tatalui meu si toata averea lui.
Eram asa absorbita de gandurile mele in cat nici nu observasem ochii sotului meu atintiti spre mine. I-am intalnit privirea doar in momentul in care mi-am intors capul.
Jk-De ce nu dormi?
Y/N-Nu stiu...
Jk-Uneori te gandesti prea mult.
Y/N-Nu pot sa imi scot din cap incidentul de azi...e asa asemanator cu cel de acum ceva timp.
Jk-Ai dreptate. Dar totusi ar trebui sa dormi.
Y/N-Dar nu pot.
Jk-Incearca.
Y/N-Am nevoie la baie.
Jk-Aaaaa...serios!
Y/N-Da.
Jk-Bine...
Mi-a dat drumul si am mers la baia de jos deoarece in cealalta camera nu era o baie. Am coborat scarile cu Jungkook in spatele meu. Am deschis becul si am intrat inauntru..cu Jungkook in spatele meu...
Y/N-Ce faci?
Jk-Merg la baie...adica mergem.
Y/N-Am ajuns! Acum iesi.
Jk-Dar...
Y/N-Am nevoie de intimitate!
Jk-Bine,bine...nu e ca si cum ar fi fost prima oara cand mergem impreuna...
Murmura Jungkook.
Mi-am facut nevoile si eu si Jungkook asa ca m-am dus sa iau un pahar cu apa.
Jk-Acum bei apa?
Y/N-Da...de ce?
Jk-O sa ai nevoie la baie iar!
Y/N-Si ce?!
Jk-Nimic...
Y/N-Nu imi e somn...
Jk-Da...nici mie.
Y/N-Hai sa facem ceva.
Jk-Vrei sa ne uitam la un film?
Y/N-Aduc popcorn-ul!
Jungkook s-a dus sa puna filmul iar eu statem si asteptam sa se faca popcorn-ul.
Am urcat la etaj si am intrat in camera. Jungkok era in mijlocul patului cu telecomanda in mana si incercand sa caute un film fain.
Jk-Ce vrei sa vedem?
Y/N-Hmmmm...nu stiu...
Jk-Vrei romantic?
Y/N-Nu imi place!
Jk-Actiune? Drama? Horror?
Un ranjet apare pe fata mea. Dupa toate cele intamplate de ce sa nu ne uitam la horror?
Jk-Deja stiu fata aia...deci horror.
Y/N-Ma cunosti asa de bine!
Am urcat in pat si ne-am pus sa vedem filmul. (Chiar nu am nici o idee de film horror acum deci...😅😅).
Stateam si mancam popcorn si il tineam strans pe Jungkook in brate.
Jk-Iti e frica?
Dar nu i-am raspuns.
Jk-Alo? Pamantul catre Y/N? Iti e frica?
Dar inainte sa ii raspund apare o scena in care moare cineva si eu m-am speriat si am inceput sa tip.
Y/N-AAAAAAAA!!!!!
Jk-HAHAHAHA!!!!
Y/N-YAAA!! DE CE RAZI!!
Jk-Awww my baby...te-ai speriat??!!!
Y/N-Daaa....
M-a luat in brate si cumva am adormit dar nu a duarat asa de mult cand m-am trezit pentru ca am auzit sunete de la parter.
Jungkook era langa mine asa ca nu mai putea sa fie nimeni jos.
Y/N-Jungkook?
Jk-Hmmm...
Y/N-Cred ca e cineva in casa...
Si atunci am auzit cum ceva a cazut si s-a spart....
CITEȘTI
Orasul amintirilor - Jungkook ff
FanficEa este singura care ma tine viu...ea este orasul meu...