part 12.

12.8K 266 6
                                    

"Παρακαλώ;" είπε από την άλλη γραμμή η κοπέλα. Ναι, τελικά το αποφάσισα. Την πήρα τηλέφωνο για να συναντηθούμε. Δεν μπορώ ούτε στιγμή άλλο με αυτή την κατάσταση.

"Εμ..Η Μαρίλια είμαι. Σε πήρα να κανονίσουμε αυτό που λέγαμε. Ελπίζω να μην ενοχλώ" είπα ενώ έπαιζα με τα δάχτυλα μου μηχανικά.

"Όχι όχι δεν ενοχλείς. Ίσα ίσα περίμενα τηλεφώνημα σου. Θα ήθελες να βρεθούμε σήμερα;"

"Ναι ναι φυσικά. Τι ώρα;" είπα κάπως. Δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλά. ...

"Σε καμία ώρα στο Polis" είπε γλυκά. Ακούστηκε πιο καλά από πριν. Λογικό.

"Εντάξει. Τα λέμε" έκλεισα το τηλέφωνο και το πέταξα στον καναπέ. Πήγα στο δωμάτιο μου και άλλαξα. Ευτυχώς ο Μάρκος είχε φύγει όντως και δεν θα τον έχω πάνω από το κεφάλι μου. Έβαλα κάτι πρόχειρο και ξεκίνησα. Στο δρόμο ένιωθα πολύ περίεργα. Το όλο σκηνικό με ενοχλεί. Όταν μπήκα μέσα την είδα να κάθεται σε ένα γωνιακό τραπέζι. Την πλησίασα.

"Εεεε γεια σου" είπα κάπως αμήχανα ενώ κάθισα απέναντι της.

"Λοιπόν ας μπούμε στο θέμα γιατί δεν προλαβαίνω..." είπε καθώς έκανε νόημα στην σερβιτόρα για να παραγγείλω. Αφότου παράγγειλα την κοίταξα. Πήρε ξανά το λόγο.

"Θέλω απλά να τον πείσεις να αναγνωρίσει το παιδί. Και ας μην μείνει μαζί μου. Βάζω το παιδί μου πάνω από όλα." Είπε και κοίταξε γύρω της κάπως αμήχανα.

"Κοίτα είναι πολύ δύσκολο για εμένα όλο αυτό. Θα σε βοηθήσω όμως γιατί είναι άδικο για το παιδάκι σου. Θα κάνω πραγματικά ότι μπορώ. Είμαι διατεθειμένη να κάνω πίσω και να μείνετε μαζί αν το επιθυμεί και αυτός." Είπα με ειλικρίνεια. Χαμογέλασε αχνά.

"Όχι δεν το θέλω αυτό. Απλά το μονο που ζηταω είναι το παιδι μου να έχει ένα όνομα..Να μην το φωνάζουν μπάσταρδο στο σχολείο. Ξέρεις. ..." ήπιε από το χυμό της και με κοίταξε.

"Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση σου...πραγματικά χαίρομαι που σε γνωρίζω και πάνω από όλα γιατί ο Μάρκος έμπλεξε με καλόν άνθρωπο." Είπε και με κοίταξε καλά καλά.

"Να σαι καλά. .Λοιπόν, θα κάνω ότι μπορώ. Θα σε ενημερώσω σύντομα. Να προσέχεις και καλή σου μέρα." Σηκώθηκα και της έδωσα το χέρι. Ανταπέδωσε και έφυγα. Δεν πήγε και άσχημα. Αν εξαιρέσεις ότι κάνω συμφωνίες με μια πρώην του αγοριού μου. Τώρα με αυτόν δεν ξέρω τι να κάνω. Αν δεν τα παραδεχτεί όλα θα είναι κακό για αυτόν, γιατί αν με θέλει όπως λέει θα με χάσει.

Προχωρούσα για ώρα όταν τον είδα από μακριά. Μα τι κάνει εκεί;

😘😘😘

Ο hot γυναικολόγος μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora