part 34.

6.4K 147 49
                                    

Περιμέναμε όλοι με άγχος πάνω από το τηλέφωνο. Θα αρχίσω να τρελαίνομαι. Ποιος είναι και τι θέλει ; Και γιατί εμένα ; Με όλους τους γιατρούς στο νοσοκομείο καλά τα πάω. Βέβαια πήρα πρόσφατα προαγωγή.. αλλά ποιος να θέλει να μ κάνει τόσο μεγάλο κακό ; Χτύπησε το τηλέφωνο και όλοι με κοίταξαν αυτόματα. Πήρα μια βαθιά ανάσα και το σήκωσα.

"Παρακαλώ;" Είπα και η καρδιά μ έτρεμε ολόκληρη. Φοβάμαι.

"Μάρκο εσύ ;" Άκουσα μια γυναικεία αλλά γνώριμη φωνή. Δεν μπορεί...

"Ναι εγώ, ποιος είναι ;"

"Δεν με αναγνώρισες ; Τι πίστευες ; Δεν θα έπαιρνα εκδίκηση που δεν με υπερασπίστηκες ; Τι έγινε ; Θες ακόμα τη σκρόφα ;" Είπε φωνάζοντας. Μάλιστα.

"Ρίτα μπορείς να ηρεμήσεις ; Πες μου τι θες να κάνω και θα το κάνω . Αλλά άφησε ήσυχη την Μαρίλια. Δεν έκανε τίποτα εκείνη" είπα οσο πιο ήρεμα μπορούσα ..οι άλλοι με κοιταγαν με τρόμο.

"Όχι δεν κατάλαβες. Το παιχνίδι τώρα άρχισε. Εμένα κανένας εν με κοροϊδεύει Μάρκο μου...κανένας. να είσαι σε ετοιμότητα και θα μάθεις τι θέλω και πως. Φιλάκια μωράκι ' είπε και μου το έκλεισε στη μούρη. Κοίταξα τους άλλους. Τι να τους πω τώρα ; Πώς έγιναν έτσι τα πράγματα ; Γτ μπλέκω με τρελές ;

"Τι έγινε; Τι σου είπε ;" Ρώτησε με αγωνία ο Dean. Τα αρχίδια μου θα του απαντούσα, αλλά ξέρω ότι και αυτός είναι ερωτευμένος.

"Θα σας εξηγήσω...αλλά χρειάζεται το θέμα υπομονή και ηρεμία. Έχετε μου εμπιστοσύνη. Θα πάνε όλα καλά" είπα και καθίσαμε να τους εξηγήσω...δεν μου ήταν εύκολο...

*Μετά από δύο μέρες*.

"Αυτή η κοπέλα ακόμα να μας πάρει ; Τι γίνεται ; Δεν αντέχω άλλο αυτή την αναμονή" είπε η Νάταλι. Η καλή μου δεν έχει πει τίποτα τόσο καιρό. Φαίνεται πόσο κλειστός άνθρωπος είναι γενικά.

"Δεν ξέρω...πιστεύω θα επικοινωνήσει σύντομα" είπα και δεν πρόλαβαν να περάσουν 2 λεπτά και χτύπησε το τηλέφωνο. Ωχ. Το σήκωσα.

"Ναι;" Είπα και ξεροκαταπια. Δεν την φοβάμαι απλά δεν ξέρω μέχρι που μπορεί να φτάσει.

"Λοιπόν Μάρκο μου...για πες. Πόσο την αγαπάς την Μαρίλια;" Είπε με ειρωνικό τόνο.

"Ρίτα τελείωνε και πες μου." Είπα ήρεμος. Θα με εκνευρίσει το βλέπω.

"Ξέρεις που είναι αυτή τη στιγμή το κορίτσι σου ;" Δεν απάντησα. "Την έχει ένας φίλος μου...την περιποιείται" είπε και ένιωσα ένα αίσθημα μίσους.

"Τι λες ρε ; Τι λες γαμώ;" Είπα φωνάζοντας. Όλες οι φλέβες του σώματός μου παίζει να είχαν πεταχτεί χιλιόμετρα μακριά από το σώμα μου.

"Ωωω ναι...καλοπαιρναει το κορίτσι. Όπως μ είχες τάξει και εμένα. Θυμάσαι ; Θυμάσαι ψεύτη ; " Είπε εξίσου με μίσος.

"Όταν σε βρω θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια πουτάνα" είπα και μ το έκλεισε. Θα τρελαθώ....το κοριτσάκι μου...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΟΜΟΡΦΙΈΣ ΜΟΥ.❤️❤️❤️❤️

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Apr 27, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Ο hot γυναικολόγος μουOnde histórias criam vida. Descubra agora