Hej. Jestem typową nastolatką z dobrego i bogatego domu, chociaż nie mam rodziców. Zgineli 5 lat temu w wypadku samochodowym gdy wracali z jakiejś delegacji, konferencji czy czegoś takiego. Moim i mojego starszego brata Ernseta, prawnym opiekunem jest teraz nasza babcia Amelia.
Pewnie zastanawiacie się jaka jestem. Napewno nie jestem typem kujonki i grzeczniej dziewczynki. ABSOLUTNIE! Mam swoich wrogów, przyjaciół i różne chore akcje z nimi. Może nie mam wielu byfyfy'ów ale są. Zaliczają się do nich bliźniaczki Karolina i Emilia, Ernest (tak chodzi o mojego brata) oraz Kacper.
Może teraz trochę więcej o mnie i wcześniej wymienionymi osobami itp.
Mam na imię Ola, jestem piętnastoletnią szatynką z piwnymi oczami oraz z dość wybuchowym i twardym charakterem.Babcia Amelia jest nie wysoką blondynką z niebiesko-szarymi oczami oraz z bardzo nowoczesnym, miłym i wyrozumiałym charakterem. (Choć w ogóle na taką nie wygląda, 58 lat)
(BABCI ZDJĘCIA NARAZIE BRAK, CHOĆ BYŁO WCZEŚNIEJ ALE W OPOWIADANIU BARDZO SIĘ ON ZMIENI )
Ernest jest dość wysokim blondynem o szarych lecz ciepłych oczach. Jak dla mnie jest nadopiekuńczy w stosunku do mnie, w szkole natomiast jest uważany za największego chuja i tym podobne. (17 lat)
Karolina i Emila są także dość wysokimi, ładnymi oraz szesnastolenimi blondynkami o szmaragdowych oczach. Teraz z osobna o charakterach.
Karo jest wrażliwą i bardzo uczuciowo lecz zwariowaną osóbką. Natomiast Emilka jest taką wrażliwą "bad girl". Pomimo różnic charakterów dziewczyny bardzo się dogadują.Kacper to taki pojeb, taki zajebisty, siedemnastoletni pojeb. Jest wysokim brunetem z czarnymi oczami. Podoba się on wielu dziewczynom lecz on nie jest nikim zainteresowany ponieważ jest gejem. (Zawsze chciałam mieć przyjaciela który jest homo i jak pojawił się Kacper to ono się spełniło.)
Hej ludzie powracam. Przeczytałam moje poprzednie książki i zdecydowałam się je usunąć bo były one po prostu do dupy. I teraz na moim profilu będą przeważnie same fanfiki.
Mam nadzieje że wam się spodoba ta książka.
To jest wstęp więc nie zniechęcajcie się od razu. Postaram się rozdziały dodawać w miarę regularnie czyli co tydzień albo coś w tym stylu.Miłego czytania i czesania.
POZDROOO XD
Olaa
CZYTASZ
Pokochać... ||M&M Gunnarsen
FanfictionPoznałam dokładniej i pokochałam od razu ❤ Historia przyjaciółek o odmiennym zdaniu co do Marcusa i Martinusa Gunnarsen'ów. Ale wszystko sie może zmienić. Zapraszam do Czytaniaaa😁👑