Part 1

1.2K 81 1
                                    

'Jung Guk ya" လို႔ေခၚလိုက္ေတာ့ မ်က္ေမွာင္ၾကံဳစြာ လွည့္ၾကည့္လာေသာ Gukkie....

Tae♡"Jung guk ya..miyan ငါ ေနာက္က်သြားတယ္...ေရာ့ ဒီမွာ မင္းမွာလိုက္တာ....."

Jk♡ " ငါ ဘယ္ 7 နာရီအေရာက္လို႔ မင္းကို ေျပာတာေလ....ဘာလို႔ 7:30 မွေရာက္လာတာလဲ....ငါ့ကို Jina စိတ္ဆုိးေတာ့မယ္...မင္းကေလ တကယ္ပဲ......."

Jk စိတ္ပ်က္စကားဆုိမိေတာ့ Taehyung မ်က္ႏွာ ပ်က္သြားသည္......

Tae♡"Miyan...ငါသြားေတာ့မယ္...."

ဘာစကားမွထပ္မၾကားလိုတဲ့အတြက္ Tae hyung တခ်ိဳးတည္း ေျပးထြက္လာခဲ့တယ္.......

ေျပးေနရင္း မ်က္လံုးေတြ ေဝ ဝါးလာသလိုခံစားလိုက္ရတယ္..."Shit! မ်က္ရည္ေတြက်လာျပန္ၿပီ " မ်က္ရည္ေတြကို လက္ခံုျဖင့္ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းသုတ္ကာ

ဘယ္သူမွမ႐ွိတဲ့ ေက်ာင္းေခါင္မိုး ေပၚတက္ၿပီး ေလေကာင္းေလသန္႔ကို ႐ွဴလိုက္သည္....ထို႔ေနာက္ မ်က္စိမွိတ္ရင္း အတိတ္ဆီသို႔ .........

Flash back starts.. .....

ဒီေန႔ ေဘးအိမ္ကုိ လူသစ္ေတြ ေျပာင္းလာၾကတယ္လို႔ Appa နဲ႔ Omma ေျပာတာ ၾကားမိတယ္.....သို႔ေပမဲ့ လူစိမ္းေတြဆုိေတာ့ သိပ္ဂ႐ုမစိုက္မိ.....

ေန႔လည္ေလာက္ၾကေတာ့ ဧည့္သည္ လာ၍ ထင္သည္ ။Appa နဲ႔ Omma
စကားေျပာတာၾကားလိုက္သည္....ထို႔ေနာက္ ေမေမက

Mrs.Kim* "သား Taehyungie ေရ ခဏလာပါအံုး"

Tae♡" Nae...Omma"

အေပၚထပ္ကဆင္းကာၾကည့္လိုက္ေတာ့ မိသားစုတစ္ခုကို ေတြ႕လိုက္ရသည္......

Mr.Kim*" သား...သူတုိ႔က ေဘးအိမ္ကိုေျပာင္းလာၾကတာ Jeon မိသားစုပဲ...သားေလး ႏႈတ္ဆက္လိုက္ေလ"

Tae♡ " Nae... မဂၤလာပါ..Kim Tae Hyung mitha"

Mrs..Jeon* "သားေလးက ခ်စ္စရာေလးပဲ...Gukkie ေလးနဲ႔ အသက္တူေလာက္တယ္...သားေလး အသက္က ဘယ္ေလာက္လဲ"

Tae♡" 8 ႏွစ္ပါ"

Mrs.Jeon *" Gukkie နဲ႔ အသက္တူတာပဲ..Gukkie ေရ သားေတာ့ သူငယ္ခ်င္းရၿပီ ႏႈတ္ဆက္လိုက္ေလ သူငယ္ခ်င္းကို"

Jk ♡ "မဂၤလာပါ..ငါ့နာမည္ Jeon Jung Gukပါ"

ဟု ယုန္သြားေလး ႏွစ္ေခ်ာင္းျဖင့္ ေျပာလာေသာ Gukkie ဆုိသူကို ျမင္ၿပီးေနာက္ပိုင္း ရင္ေတြ တလွပ္လွပ္တုန္လာသလုိ ခံစားလိုက္ရသည္။ အသက္ ၈ ႏွစ္တုန္းကေတာ့ အခ်စ္ဆုိတာကို ဘယ္လိုမွန္းမသိေသး...

PainWhere stories live. Discover now