Part 2

570 72 0
                                    

အတန္းမတက္ေတာ့ပဲ လူကလဲ ၿငီးစီစီ ျဖစ္ေနလို႔ အိမ္္ကို ျပန္ေတာ့ ေန႔လည္ေလာက္ ႐ွိေနၿပီ..Omma က အထူးအဆန္းေမးေလရဲ႕....ဟုတ္လဲဟုတ္တယ္ေလ ....ဒီခ်ိန္ အိမ္မျပန္ဖူးတာရယ္...မနက္က သြားေတာ့ သန္႔ျပန္႔ေနသေလာက္ ျပန္လာေတာ့ ပြန္းပဲ့ရာေတြနဲ႔ဆုိေတာ့ ထူးဆန္းေနၿပီေပါ့....

Mrs.Kim  "Taehyungie...ဘယ္လိုျဖစ္လာတာလဲ..ပြန္းပဲ့ေနပါလား ..လက္ေတြေရာ ဒူးေခါင္းေတြေရာ....

Tae "စက္ဘီး ေမွာက္တာ Omma ..ဟီး 😁"

Mrs.Kim "ျဖစ္ရမယ္.သားကေတာ့...အဲ့ဒါဆုိ ေနာက္ေန႔ေတြ စက္ဘီးမစီးနဲ႔ေတာ့ သား အေဖကားနဲ႔လိုက္သြား...."

Tae " Omma ကလဲ ...စက္ဘီးနဲ႔ပဲ သြားမယ္...ေနာက္မျဖစ္ေစရဘူးေနာ္....ေနာ္လို႔ Omma"

Mrs.Kim " Aigoo..ဟုတ္ပါၿပီ.....ခြ်ဲမေနနဲ႔ သြား....ေရခ်ိဳး ..ဒဏ္ရာေတြေဆးထည့္အံုး"

Tae "Nae..Omma 😁"

ေရခ်ိဳး...ေခါင္းပါတစ္ခါတည္းေလွ်ာ္ ဒဏ္ရာေတြေဆးထည့္ၿပီး အိပ္ယာ ထဲမွာ လွဲရင္း အိပ္သြားတယ္....ေခါင္းသုတ္ဖို႔ ေမ့စြာနဲ႔....
ညေနေရာက္ေတာ့. .......

Mrs.Kim " Taehyungie ေရ....ထမင္းစားမယ္ေလ..ဆင္းခဲ့အံုး...."

ျပန္ေျဖသံမၾကား....ဒီကေလးအိပ္ေနတာျဖစ္မယ္...ညေနေစာင္းအိပ္ရင္ ဖ်ားတတ္တယ္...သြားႏိွုးမွပဲ....

Mrs.Kim "Taehyungie..ထေတာ့ေလ...ဟင္...အသားေတြ ပူေနပါလား...သား ထ ထ... ေဆးေသာက္မယ္"

Tae " ရပါတယ္ Omma ရဲ႕....အိပ္လိုက္ရင္ သက္သာသြားမွာ...ေဆးမေသာက္ခ်င္ပါဘူး...ခါးတယ္...." လို႔ ႏႈတ္ခမ္းစူကာေျပာလိုက္ေတာ့. .

Mrs .Kim " ေဆးေသာက္ရမွာေပါ့  အဲ့ဒါမွ တစ္ခါတည္းသက္သာသြားမွာ...ေဆးေၾကာက္ေနရေအာင္ Kim Tae Hyung shi အသက္က 19 ေနာ္ ...ကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူး.  "

Tae " ၿပီးေရာ ၿပီးေရာ.....ေပး" စူေအာင့္စြာ ေဆးကိုယူၿပီး ေရကို ဂြပ္ခနဲေသာက္ခ်ကာ ..
   " Omma...သား ျပန္အိပ္အံုးမယ္..."

Mrs.Kim "ေအး.အိပ္ အိပ္....ဆန္ျပဳတ္ ျပဳတ္ထားေပမယ္....."

Tae "Nae .Omma"...

Jk's side ..

ဒီေန႔ Jina နဲ႔ တစ္လျပည့္မို႔လို႔ Taehyung ကို massage ပို႔ကာ လက္ေဆာင္ဝယ္ခိုင္းလိုက္တယ္....ကိုယ္မွမကြ်မ္းတာ...Taehyung က လက္ေဆာင္ေတြ ကိုယ့္အတြက္ဝယ္ေပးေနၾကဆုိေတာ့ သူ ဝယ္တတ္မယ္ဆုိၿပီး မွာလိုက္ျခင္း ...  7 နာရီ ထိုးေသာ္ျငား ေပၚမလာေသာေၾကာင့္ စိတ္တုိမိသည္....Jina နဲ႔ 7 နာရီ အတိ ခ်ိန္းထားတာကိုး....7:30 ေရာက္ေတာ့
"Gukkie ya" ဆုိၿပီး ေခၚသံၾကားေတာ့ Taehyugie ရယ္ အေမာတေကာေျပးလာဟန္တူသည္....ေခြ်းေတြနဲ႔....ဘာမွဂ႐ုမစိုက္ပဲ အျပစ္တင္စကားဆုိလို႔ေတာ့ ေျပးထြက္သြားတဲ့ ေက်ာျပင္ေသးေသးေလး.......ေၾကာင္အစြာ ၾကည့္ေနရင္းက ဖုန္းျမည္သံေၾကာင့္...

PainWhere stories live. Discover now