Part 10

560 69 12
                                    

" လန္႔လိုက္တာ Jungguk ရယ္....ဘယ္လိုျဖစ္လို႔လဲ အလန္႔တၾကား"

"အံ့ဩသြားလို႔ပါ Hyung"

"Aww....ေယာက်ာ္းေလးခ်င္း သေဘာက်တယ္ဆုိတာကိုလား ? ဒီေခတ္မွာ အဲ့ကိစၥေတြက မဆန္းေတာ့ဘူးေလ.... လူတိုင္းလဲ လက္ခံေနၾကၿပီေလ"

"......"

"Love is Love ... Hyung က အဲ့လိုပဲေတြးတယ္"

"Taehyung ကို ဘာေၾကာင့္သေဘာက်တာလဲ?"

"မင္းကေရာ.... Jina ကို ဘာေၾကာင့္ သေဘာက်တာလဲ?"

"အေၾကာင္းျပခ်က္မ႐ွိဘူး.... ဒီတိုင္း ရင္ထဲက ျဖစ္လာတဲ့ ခံစားခ်က္ပဲ"

" Hyung လဲ အဲ့အတိုင္းပဲ..... ခံစားခ်က္ေလးကေန ျဖစ္လာတာပဲ"

"......."

"ေယာင္းငယ္က ေခါင္းအစ ေျခအဆံုး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္....သူရယ္ရင္ ျဖစ္လာတဲ့ Boxy smile, အလိုမက်ရင္ျဖစ္လာတဲ့ စူပုပ္" မ်က္ႏွာေလး... Arigoo ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ"

"ဖြင့္ေျပာမွာလား?"

"အဲ့ဒါက ေမးစရာေတာင္ မလိုဘူးေလ Jungguk ရဲ႕....ကုိယ့္ခ်စ္ရတဲ့သူကို တျခားသူ လက္ထဲ အပါခံရေအာင္ Hyung က ငတုံးလား 😂 ေနာင္တ ဆုိတာက အရမ္းခံရခက္တယ္ေလ"

Yoongi hyung က ရယ္"ေမာ" ေျပာေနခ်ိန္ ဘာမွမေျပာႏိုင္ပဲ စံြ႕အ ေနသူက ကြ်န္ေတာ္...... တဆိတ္ ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲ စို႔နင့္"ေနသလားလို႔...

တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ စကားဝိုင္းထဲ ဆူညံေစတာက အစားသရဲ Kim Tae Hyung.....

"ေဟ့ေကာင္ Jungguk ဒီမွာ မင္းႀကိဳက္တဲ့ ငါးေပါင္မုန္႔"

"ok.. ငါ လာၿပီ...မင္းေရာ စားမွာလား"

"ေမးစရာလိုေသးလို႔လား မင္းကလဲ" Boxy smile နဲ႔ ေျပာလာေသာ Taehyung..

Yoongi hyung ေျပာတာ မွန္တယ္....Taehyung က ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္....

ေငးကနဲ ျဖစ္သြားခိုက္......

"ကိုယ္ဝယ္ေကြ်းမယ္ ေယာင္းငယ္"

"ရတယ္ Hyung... ဒါက သူ႔ကိုဝယ္ေကြ်းခိုင္းမွာ... Hyung ဝယ္ေကြ်းဖို႔က သက္"႐ွိတယ္"

"ဟုတ္ပါၿပီ...ေယာင္းငယ္ရာ"

"arjima ...ငါးေပါင္မုန္႔ ဘယ္လိုေရာင္းလဲဟင္"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PainWhere stories live. Discover now