Part 7

445 72 6
                                    

Canteen ေရာက္ေတာ့ ထမင္းမစားပဲ ငိုင္ေနတဲ့ ထယ္ေယာင္းငယ္......

" ေယာင္းငယ္ ...စားေလ...ဘာေတြငိုင္ေနတာလဲ"

"Nae ..hyung"

ေလးေထာင့္ဆန္" ႏႈတ္ခမ္းေလးနဲ႔ ျပံဳးလာတဲ့ ေယာင္းငယ္.

မေခြ်ပါနဲ႔ ေယာင္းငယ္...မင္းျပံဳးရင္ ခုန္"လာတဲ့ ႏွလံုးသားကို မေခြ်ပါနဲ႔ေယာင္းငယ္....

Canteen ကို ကြ်န္ေတာ္ ဝင္လာေတာ့ Min Yoongi sambae က Taehyung ရဲ႕ ေခါင္းကို ခပ္ဖြ" ပုတ္ရင္း ျပံဳးေနေလရဲ႕ ...အကုန္လံုးက အံ့ဩတႀကီး ၾကည့္ေနၾကေလရဲ႕....

Min Yoongi ဆုိတာ အေခ်မင္းသားေလ...တစ္ခ်ိန္လံုး အတန္းမွာ အိပ္ေနၿပီး သူ႔ကုိ ငမ္းေနတဲ့ မိန္းကေလးေတြကို အဖတ္မလုပ္တဲ့ အေခ်မင္းသား....အခုေတာ့ Taehyung ကို အၾကင္နာေတြ ႐ႊန္း"ေဝတဲ့ မ်က္လံုးနဲ႔ ၾကည့္ေနတာ...မအံ့ဩႏိုင္ေရာလား.......

Taehyung ေဘးမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ေတာ့ ေဘးေစာင္း လွည့္ၾကည့္လာတဲ့ မ်က္ဝန္း...ထမင္းစားတာလဲ ေပပြလို႔...

" ကေလးလား" လို႔ေျပာလုိက္ျပန္ရင္လဲ စိတ္ေကာက္အံုးမယ္ .. သနားစရာေကာင္းလိုက္တဲ့ Jung guk ေလး :3

ကိုယ့္ေ႐ွ႔ကို ကိုယ့္ရည္းစား လာထိုင္ၿပီး မုန္႔ေပးတာေတာင္ မသိေအာင္ ေငးၾကည့္ခဲ့တာပဲ...

"ႏႈတ္ခမ္းနားမွာ ထမင္းလံုး ကပ္ေနတယ္" လို႔ Taehyung ကို သတိေပးဖို႔ ေတြးလိုက္ေပမဲ့ ကိုယ့္ထက္ျမန္တဲ့ sambae က

"ေယာင္းငယ္က ကေလးလား...ထမင္းေတြေပလို႔" ဆုိၿပီး
ႏႈတ္ခမ္းနားက ထမင္းေစ့ကို ဖယ္ေပးေလရဲ႕...

တခ်ိဳ႕အရာေတြက ေတြးတာထက္ လက္ေတြ႕လုပ္လိုက္တာ ပိုေကာင္းတယ္ဆုိတဲ့ သင္ခန္းစားကို ရလိုက္ေလရဲ႕.... အေတြြ႕အၾကံဳက ရတဲ့ သင္ခန္းစာ :3

"Hyung ကလဲ ကြ်န္ေတာ္က ကေလးမဟုတ္ပါဘူး 😒"

မ်က္ေစာင္းေလး နဲ႔ စူပုပ္" ေျပာလိုက္တဲ့ Taehyung

"ဟုတ္ပါၿပီ...ေယာင္းငယ္က ကေလးမဟုတ္ပါဘူး..လူႀကီးမဟုတ္တဲ့ ကေလး"

"ဟာ.. Hyung"

အရယ္အျပံဳးမ႐ွိတဲ့ အေခ်ကေတာ့ ပါးစပ္က နားကို တက္ခ်ိတ္ေတာ့မလို ျပံဳးေနတာမ်ား ျပဲကဲြလို႔ :3

ကိုယ့္ကို မ႐ွိသလိုေတြးေနသလားလို႔ ထင္မိလို႔

"အဟမ္း" ဆုိၿပီး ေခ်ာင္းသံေပးလိုက္ေတာ့

" Awwm..Jung Guk... မင္းက မစားရေသးဘူးလား..ငါေတာ့ ဝၿပီ...သြားေတာ့မယ္ Bye"

"Hyung... သြားၾကမယ္.... ဒီေန႔ ေလွ်ာက္လည္ၾကမယ္လို႔ ကတိေပးထားတယ္ေနာ္"

"ဟုတ္ပါၿပီ ..ေယာင္းငယ္ရာ...သြားၾကမယ္"

ကိုယ့္ကို စကားတစ္ခြန္းေတာင္ ေျပာခြင့္မေပးပဲ ဖုတ္ေလတဲ့ငပိ ႐ွိတယ္ေတာင္မထင္....sambae ေနာက္ကို ေကာက္"ပါေအာင္ လိုက္သြားတဲ့ လံုးတံုး" အေကာင္ကို ေနာက္ကေန ေဆာင့္ကန္ခ်င္စိတ္ တဖြား"

ထြက္သြားတဲ့ အေကာင္ေပါက္ကို ၾကည့္ၿပီး အမ်ိဳးအမည္ မသိတဲ့ ခံစားမႈ ျဖစ္သြားေလရဲ႕...

ျဖစ္လာတဲ့ ခံစားမႈကို မင္းကိုေမးရေအာင္ ငါတုိ႔ ေဆြးေႏြးဖို႔ လိုလာၿပီထင္တယ္... Tae Hyung......

PainWhere stories live. Discover now