"မင္းကလဲ.....ဘာျဖစ္ေနတာလဲ....စိတ္ဆုိးေနတာလား....
ငါ ဒီလိုျဖစ္သြားလိမ့္မယ္မွန္းမေတြးမိလိုက္လို႔ပါ""မူလတန္း ကေလးေတာင္ သိလိမ့္မယ္ jung guk .....မင္းက uni ေက်ာင္းသားေနာ္ ကေလးေတြထက္ မင္းဦးေႏွာက္က ပိုျပည့္မယ္ထင္တယ္...."
"မဟုတ္ဘူးေလ....ငါက......"
ေျပာမဲ့စကားျပတ္သြားသည့္ အေၾကာင္းအရင္းက အတန္းထဲသို႔ ဝင္လာေသာ အေပါက္ဆုိးဆိုး ဆရာမ......
ဆရာမ စာသင္ေနတဲ့အခ်ိန္ စိတ္မဝင္စားတဲ့သူဆုိရင္ မိမိသာ ျဖစ္လိမ့္မည္။ အေမာင္ Tae hyung ကို ေခ်ာ့ဖို႔ အတြက္ စဥ္းစားရင္း စာသင္ခ်ိန္ၿပီးရင္ သူ႔ကို ဘယ္လိုေခ်ာ့ရမယ္ဆုိုတာက ေခါင္းထဲအျပည့္နဲ႔ ေတြးေနရသည္။Jina စိတ္ေကာက္ရင္ေတာင္ ေခ်ာ့ဖို႔မေတြးခဲ့သူက သူ႔ကို ေခ်ာ့ဖို႔အခ်ိန္ျပည့္ေတြးေနရတယ္ဆုိတာ ၾကားတဲ့သူမွန္သမွ် ယံုမယ္မထင္.......
ထိုအခ်ိန္ "Ring Ring" အခ်ိန္ျပည့္လို႔ ဆရာမထြက္သြားေတာ့......
"Tae Hyung na.....canteen အတူ သြားမယ္ေလ"
"မလိုက္ေတာ့ဘူး Jung Guk ... ငါ့ကို Hyung လာေခၚမယ္ ေျပာထားလု႔ိ"
"ဘယ္ Hyung ... မနက္က ေတြ႕တဲ့ sambae?"
"အြန္း...သူ႔နာမည္က Min Yoon Gi တဲ့... 3rd yr က ငါတုိ႔နဲ႔ major တူတယ္"
"အခုမွ သိတဲ့သူနဲ႔ အရမ္းေရာေရာ မေနပါနဲ႔လား"
"ဘာအတြက္ေၾကာင့္လဲ"
"သူစိမ္းေတြက ကိုယ့္ကို ဒုကၡေပးႏိုင္တယ္ေလ"
"Ahhhh...ဒါဆုိ မင္းလို ရင္းႏွီးတဲ့ သူကေရာ......"
"မင္းကလဲ မနက္က ကိစၥကို ေကာက္လို႔ မၿပီးေသးဘူးလား"
"ေကာက္တာမဟုတ္ဘူး....စိတ္ပ်က္တာ..... ထားပါေတာ့
မနက္က ငါဘယ္လိုေတြ ျဖစ္ခဲ့လဲ သိခ်င္လား Jung Guk?""......."
"ငါ မင္းကို စိတ္ပ်က္ၿပီး ထြက္လာတဲ့ အခ်ိန္မွာ နာရီ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၁ နာရီေလာက္ပဲ လိုေတာ့တယ္......Jina အိမ္နဲ႔ uni က ဘယ္ေလာက္ေဝးလဲ မင္းသိပါတယ္ေနာ္......ဒီေန႔ ဝင္မဲ့ ဆရာမကလဲ စည္းကမ္းတင္းတဲ့အျပင္ သူ႔အခ်ိန္ေနာက္က်ရင္ ဘယ္လို အျပစ္ေပးတယ္ဆုိတာလဲ မင္းသိမယ္ထင္တယ္.......Hyung နဲ႔ ေတြ႕တယ္....ငါ့ကို ဆုိင္ကယ္နဲ႔ ေခၚသြားတယ္.....အေနာက္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မင္းတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္က ေပ်ာ္ျမဴးၿပီး စက္ဘီးနဲ႔ ထြက္သြားတာ ေတြ႕လိုက္တယ္.... ဒါေတာင္ သူစိမ္းက ဒုကၡေပးတာလား......ရင္းႏွီးတဲ့သူက ဒုကၡေပးတာလား....စဥ္းစားေနာ္..... အရင္က အရာရာကို ငါ့အတြက္ ဦးစားေပးတဲ့ စဥ္းစားေပးတဲ့ Gukkie မ်ိဳးျပန္လိုခ်င္တယ္ jung guk"
သူေျပာတဲ့ စကားေတြက လံုးဝ အတိအက် မွန္ေနေတာ့ ကိုယ့္စကားကို ဘယ္လိုဆက္ရမလဲ မသိေတာ့....အေတြးတိမ္သြားခဲ့တယ္....
"ငါ......"
"ေယာင္းငယ္"
"ဟင္... Hyung... အတန္းၿပီးသြားၿပီေပါ့....သြားမယ္ hyung"
"အြန္း...ေယာင္းငယ္....သြားၾကမယ္...."
"Jung Guk.... ငါသြားၿပီ" ဆုိၿပီး လက္ျပႏႈတ္ဆက္သြားတဲ့သူကို လက္ျပန္ျပဖို႔ရာ အားမ႐ွိ.
"ေဟ်ာင္းငယ္"တဲ့လား....လွလိုက္တဲ့ nickname ေလး..
သူ႔ကို nickname ေလးေတြနဲ႔ေခၚရင္ သိပ္ေပ်ာ္တာ....Min Yoon Gi sambae.. hyung သိပ္ေတာ္တယ္....သူ႔ကုိ ခဏအတြင္းမွာ ေပ်ာ္ေအာင္လုပ္ေပးႏိုင္ခဲ့တယ္....တျဖည္းျဖည္း ကြယ္ေပ်ာက္သြားတဲ့ ေက်ာျပင္ငယ္ကို ၾကည့္ၿပီး "မင္းဘာျဖစ္ေနတာလဲ? Jung Guk" ဆုိတဲ့ ေမးခြန္းကုိ ေျဖႏိုင္ဖို႔ အားအင္မဲ့ေနခဲ့တယ္....
ျပန္လာပါၿပီေနာ္....တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေရးရတာ အားေတြေလ်ာ့ပါတယ္္......အေရးအသားေတြလဲ စုတ္လာသလိုပဲ....ျပန္ဖ်က္ဖို႔ပဲ စိတ္ကေရာက္ေနတာပါ😪🙏