Part 5

550 76 18
                                    

ေက်ာင္းတက္ဖို႔ ျပင္ရင္း Omma ၏ breakfast စားဖု႔ိေခၚတာေၾကာင့္ ထမင္းစားခန္းသြားေတာ့ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက
ထမင္းစားခန္းမွာ မိန္႔မိန္႔ႀကီးထိုင္ၿပီး သူ႔ယုန္သြား ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ျပဴးေနေအာင္ ျပံဳးျပေလရဲ႕ ....ဘာ အခ်ိဳးခ်ိဳး ေနမွန္းမသိေသးတာေၾကာင့္ ရင္ခုန္ဖို႔ေတာင္ ခပ္လန္႔လန္႔....

Breakfast စားၿပီး စက္ဘီးထုတ္မလို႔လုပ္ေတာ့...

"Taehyung , မင္းစက္ဘီး ထားခဲ့လိုက္ ငါ့စက္ဘီးနဲ႔သြားမယ္"

"အက္လယ္....Jeon Jung Gukႀကီးက သူ႔စက္ဘီး ကို စီးခိုင္းတယ္ေပါ့....အရင္တုန္းက စီးပါမယ္လုပ္တာကို မစီးနဲ႔ ေျပာတဲ့သူကေလ😕"

"မင္းကလဲ အရင္က ကိစၥေတြပါကြာ...စိတ္ထဲမထားပါနဲ႔.." ဆုိၿပီး ယုန္သြား ကို ျပဴးေနေအာင္ ရယ္ျပေနသူ....

"Jung Guk ေနမွေကာင္းရဲ႕လားမသိ...အရယ္အျပံဳး သိပ္မလုပ္တဲ့သူက ယုန္သြားေတြကို ျပဴးေအာင္ ျပံဳးျပေနပါလား"
စိတ္ထဲမွေတြးျခင္း ....အျပင္မွာ ထုတ္ေျပာရင္ "မင္းက ငါ့ကို ေလွာင္တာလား"ဆုိၿပီး မစီးခိုင္းရင္ ဒုကၡ...

Uni သြားရာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္....

"Tae hyung ,မင္းမေန႔က ျပန္သြားတာ ေနမေကာင္းလို႔ဆုိ သက္သာသြားၿပီလား"

"နည္း"ေခါင္းကိုက္လို႔ပါ...သက္သာသြားၿပီ"

မေန႔က ကိစၥကိုမေျပာေတာ့ပါဘူး..သူက စိတ္ပူေပးမွာမွမဟုတ္တာ....

ဂုန္းဆင္း ေရာက္ေတာ့ အျမန္ဆင္းလိုက္တာေၾကာင့္ သူ႔ခါးကို ဖက္မိသြားေတာ့ ရင္ဘတ္ထဲက ေကာင္က လႈပ္သြားေလရဲ႕...
သူမသိခင္မွာပဲ လက္ကို ျဖဳတ္ခ်ၿပီးေတာ့ ရင္ဘတ္ထဲကေကာင္ ၿငိမ္ေစဖို႔ ရင္ဘတ္ကို တစ္ခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ ထုတာေတာင္
ၿငိမ္မသြား....ဒါေတာင္ သူမသိလို႔ သူသိရင္ ရင္ဘတ္ထဲေကာင္ အခုန္ျမန္ၿပီး ဒီေနရာတင္ ကိစၥေခ်ာမည့္ အေနအထားတြင္႐ွိသည္.....

"Jung Guk, Uniက ေ႐ွ႔တည့္"သြားရမွာေလ...ဘာလို႔ ေကြ႕လိုက္တာလဲ"

"Jina ကိုသြားေခၚမယ္ေလ....သူတစ္ေယာက္တည္းဆုိေတာ့ ပ်င္းေနမွာဆုိးလို႔"

"အဲ့ဒါဆုိ စက္ဘီးက တစ္စီးတည္းေလ ဘယ္လိုသြားမွာလဲ"

"လမ္းေလွ်ာက္မယ္ေလ...စက္ဘီးကို တြန္းသြားတာေပါ့"

"မင္းအၾကံကေတာ့မဆုိးပါဘူး....ဒါမဲ့ Jina က စက္ဘီးစီးခ်င္တယ္ဆုိရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ"

"အဲ့ဒါဆုိ သူ႔ကို ငါ စက္ဘီးနဲ႔ေခၚသြားမယ္ေလ...မင္းက လမ္းေလွ်ာက္ေပါ့"

ေဩာ္...သိလိုက္ပါၿပီ....မနက္ကတည္းက အခ်ိဳးေတြ အရမ္းေျပာင္းေနတယ္ဆုိတာ....

"Jung Guk ,စက္ဘီး ခဏရပ္ေပးပါလား"

"မင္းကလဲကြာ...ေရာက္ေတာ့မွာကို အခ်ိန္ကုန္တယ္"

"ငါမင္းကို ရပ္ေပးလို႔ ေျပာေနတယ္မလား ..."

Jung Guk လန္႔သြားေလရဲ႕...လန္႔မွာေပါ့ တစ္ခါမွာမွ သူ႔ကိုအဲ့လို မေအာ္ခဲ့ဘူးတာ ...

"Tae Tae Taehyung , ဘာျဖစ္လို႔လဲ"

"မင္းလုပ္ပံုေတြ လံုးဝ မတရားဘူးလို႔ မထင္မိဘူးလား Jung Guk, ငါ စက္ဘီးထုတ္မလု႔ိလုပ္တုန္း ဘာလို႔မထုတ္ခိုင္းတာလဲ...ဒီလို အေျခအေနမ်ိဳးကို မင္းအစကတည္းက ေတြးခဲ့တာမလား... မင္းေတြးၿပီးသားဆုိ ငါ့ကိုစက္ဘီး ယူခိုင္းရမယ္ေလ ..Jinaနဲ႔ မင္းက စက္ဘီးနဲ႔သြား. ..ငါက လမ္းေလွ်ာက္ .မင္းက ဒီကိစၥကို တရားတယ္မ်ား ထင္ေနလား Jung Guk...Jina အိမ္နဲ႔ Uni ဘယ္ေလာက္ေဝးတယ္ဆုိတာလဲ မင္းသိမွာပါ....ဒါေတာင္ မင္းက...."

"မဟုတ္ဘူး...Taehyung ..ငါေျပာတာက အဲ့လိုမဟုတ္ဘူး"

"မဟုတ္လို႔ပဲ Jina အိမ္ေ႐ွ႔ ေရာက္ေတာ့မယ္ေလ...ငါေျပာသလို ျဖစ္မလာဘူးလို႔ မင္းအာမခံႏိုင္လား"

"ငါ......"

"ေတာ္ၿပီ Jung Guk...ငါမင္းကို စိတ္ပ်က္ခ်င္လာၿပီ...ငါသြားေတာ့မယ္"

ေျပးထြက္သြားတဲ့ Taehyng ကိုၾကည့္ၿပီး ရင္ေတြဆုိ႔တက္လာေလရဲ႕....ေခ်ာ့ဖို႔ ေျပးသြားေတာ့ ျမန္လိုက္တဲ့ လူသား..႐ွာလို႔ကို မေတြ႕ေတာ့....

သူသာ တိုက္လမ္းၾကားကို ၾကည့္ခဲ့ရင္ ငိုေနတဲ့ Taehyung ကိုေတြ႕မွာ အမွန္ပင္.......

Jina နဲ႔ေတြ႕ေတာ့ Uni သြားေတာ့ Taehyung ေတြးတဲ့ အတိုင္း Jina က စက္ဘီးစီးၿပီး သြားခ်င္ပါတယ္တဲ့...Taehyung ေျပာတာေတြ တကယ္မွန္တာပဲ ... ေနာင္တဆုိတာ ေနာင္မွရတာပဲ...ဒါမဲ့ အဲ့ေနာင္တကလဲ မင္းတစ္ေယာက္တည္းအေပၚမွာပဲ Taehyung ..

အတန္းထဲေရာက္တာေတာင္ Taehyung ကို မေတြ႕....

မ်က္လံုးကစားၾကည့္လိုက္ေတာ့ corridor မွာ Senior တစ္ေယာက္နဲ႔ ျပံဳးၿပီးစကားေျပာေနတဲ့ Taehyung....
စကားေျပာၿပီးလို႔ အတန္းထဲဝင္လာေတာ့ ...

"အဲ့ဒါဘယ္သူလဲ Taehyung"

"မင္းသိဖို႔လိုလို႔လား Jeon Jung Guk"

♡♡♡♡♡♡

19 ရက္ေန႔မွာ...စာေမးပဲြ႐ွိလို႔ စာမေရးျဖစ္တာပါ.....ၿပီးေအာင္ေရးမွာပါ...မေကာင္းမကန္းေလးကို ဖတ္ေပးတဲ့ အတြက္🙏

PainWhere stories live. Discover now