Part 8

403 58 4
                                    

မုန္႔စားၿပီး အတန္းထဲျပန္သြားေတာ့ နားၾကပ္တပ္ၿပီး ျပတင္းေပါက္ အျပင္ကို ၾကည့္ကာ သာယာေနတဲ့ Taehyung... တစ္ခါတစ္ခါ သံစဥ္ေတြကို လိုက္ၿပီး လက္သည္းခြ်န္ခြ်န္ေလးေတြနဲ႔ ခံုကို ေခါက္ေနတယ္။

ထိုင္ခံုမွာထိုင္ၿပီး စကားေျပာဖို႔ ျပင္လိုက္ေတာ့ အနားကိုေရာက္လာတဲ့ Jina

"ကို ညေနက်ရင္ ေလွ်ာက္သြားရေအာင္ေလ"

"ဟင္..ကုိယ္အားမယ္မထင္ဘူး...အေမခိုင္းထားတာ႐ွိေသးေတာ့ေလ"

Jina မ်က္ႏွာပ်က္သြားၿပီး ျပန္ထြက္သြားတာကို ျမင္လိုက္ပါရဲ႕...ေခ်ာ့ဖို႔ေတာ့ မေတြးမိ ....Taehyung ကို ေခ်ာ့ဖို႔အတြက္သာ စိတ္က ေရာက္မိေနေတာ့သည္။

ထိုစဥ္......

" Hello Omma... သားဒီေန႔ ေနာက္က်မယ္ေနာ္.. Sambae တစ္ေယာက္က ညေစ်းေလွ်ာက္မလို႔တဲ့ လိုက္သြားခ်င္လို႔"

"........."

"ဟင္.သူေတာ့ မသိဘူးေလ...သားနဲ႔မွ မဆိုင္တာ..."

"........."

"အြန္း အြန္း....ဒါပဲေနာ္"

ေခါင္းထဲက အၾကံတစ္ခု ေပၚလိုက္သည္။ "ခ်က္ဆုိ နားခြက္က မီးေတာက္" ဆုိသည့္ အတိုင္း ၾကားလိုက္ရတဲ့ Taehyung အသံကို နားေထာင္ၿပီး....

"ငါလဲ လိုက္မယ္ Taehyung"

" မင္းရဲ႕ Jina ကို လိုက္ပို႔ရအံုးမယ္ေလ...မင္းေကာင္မေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာညိႇဳးတာေတာင္ မင္းကခံခ်င္တာမွမဟုတ္တာ"

"သူ႔ကို ဒီေန႔ လိုက္မပို႔ဘူးလို႔ ေျပာထားတယ္...ငါမင္းကို စိတ္ပူလို႔ေလကြာ"

"Hyung ပါတာပဲ ဘာမွ စိတ္ပူစရာလဲ မ႐ွိပဲနဲ႔..တစ္ေယာက္တည္း သြားလို႔ စိတ္ပူတယ္ဆုိလဲ စိတ္မ်ိဳး"

"မင္းကလဲ ငါတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ မသြားရတာ ၾကာၿပီေလ"

နားရင္းခ်ည္းပဲ သံုးခ်က္ေလာက္အုပ္လိုက္ရင္ အရမ္းေကာင္းသြားအံုးမည္။ Jina မွ Jina ျဖစ္ေနၿပီး အခုမွ အတူမသြားရတာၾကာၿပီဆုိေတာ့ "လဲသာေသလိုက္ပါေတာ့ Jeon Jung Guk ေရ" း')

ေနာက္ဆံုးခ်ိန္ဆရာ မထြက္ခင္ အတန္းေ႐ွ႔မွာ ႀကိဳေရာက္ေနတဲ့ Sambae ကိုၾကည့္ၿပီး အ့ံဩမိျပန္သည္။

နံရံကိုမွီကာ ေျခေထာက္ကိုခ်ိတ္ထားၿပီး လြယ္အိတ္ကိုေဘးတစ္ေစာင္းလြယ္ ဆံပင္အစိမ္းေရာင္နဲ႔ Hoddie အမဲေရာင္က ျဖဴေနတဲ့ သူ႔အသားကုိ လံုးဝ perfect ျဖစ္ေစသည္။ ဂ်င္း အျပဲႏွင့္ ေဂၚေနေသာ Sambae သည္ သူ႔ကိုၾကည့္ေနေသာ ေကာင္မေလးေတြကို ဂ႐ုမစိုက္ပဲ Taehyung ကိုပဲ တစိုက္မတ္မတ္ျပံဳးၿပီးၾကည့္ေနသည္။

ေဘးက ေမ်ာက္ေလာင္းကေတာ့ ဘာမွမသိပဲ ငိုက္ေနသည္။ ေတာ္"လဲ အအိပ္မက္တဲ့ေမ်ာက္ေလာင္း :3

" ဆရာ ဒီေန႔ေပးလိုက္တဲ့ assignment ေတြကို အၿပီးေရးထားၿပီး ေနာက္တစ္ပတ္ presentation အတြက္ အဆင္သင့္ ျပင္ထားေပးပါလို႔ မွာခဲ့ပါမယ္"

"Nae"

"Class Dismissed"

ေက်ာင္းသား/သူ ေတြ ပစၥည္းေတြ သိမ္းၿပီး ထြက္သြားသည့္တိုင္ မသိမ္းႏိုင္သူက အေမာင္ Kim Tae Hyung .. ငိုက္ျမဲ ငိုက္ဆဲ ငိုက္လတၱံ႕.....

"Tae Hyung Tae Hyung"

လက္ကို ျဖည္း" လႈပ္ကာ ႏွိုးလိုက္ေတာ့ တ အင့္ အင့္ ဆ အဲ အဲ နဲ႔ ႏိုးလာေလရဲ႕....ေဘးဘီ ဝဲၾကည့္ၿပီး တစ္ေယာက္မွ မ႐ွိေတာ့တာ ျမင္မွ ပစၥည္းေတြကို လြယ္အိတ္ထဲ ၿပီးစလြယ္ ထိုးထည့္ကာ.....

"သြားမယ္.. Jung Guk ဟိုမွာ Hyung ေစာင့္ေနတာ"

"Aww..Imm"

"Hyung...အတန္းၿပီးတာျမန္လိုက္တာ 3rd yr ေရာက္ရင္ စာေတြက နည္းသြားတာလားဟင္ စာအမ်ားႀကီးမက်က္ခ်င္ေတာ့ဘူး"

"ဘယ္ကသာ..Hyung ဆက္ၿပီး မသင္ခ်င္ေတာ့လို႔ ထြက္လာတာ"

"မဂၤလာပါ Sambae...Tae Hyung သူငယ္ခ်င္းပါ. Hyung တုိ႔နဲ႔လိုက္ခ်င္လို႔ ညေစ်းကို"

"Awwm..ေယာင္းငယ္ သူငယ္ခ်င္းပဲ...ကိုယ့္ညီေလးပဲေပါ့ သြားၾကတာေပါ့.. Hyung နာမည္ Min Yoongi"

" ကြ်န္ေတာ္ နာမည္ Jeon Junk Guk"

"ႏႈတ္ဆက္ၿပီးရင္ သြားၾကမယ္..Let's go!" ဆုိၿပီးေအာ္ကာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ လက္ကို ဆဲြၿပီး ေခၚသြားေလရဲ႕...

Sambae ၾကည့္လိုက္ေတာ့လဲ ျပံဳးေနသလို ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ဘတ္ထဲက အေကာင္ငယ္ကလဲ ခုန္သြားေလရဲ႕....

▪အေရးအသားေတြ မေကာင္းေတာ့ဘူးထင္ပါရဲ႕🙏



PainWhere stories live. Discover now