Part 4

452 69 5
                                    

"မင္းကလဲ ၾကာလိုက္တာ...Jina က တစ္ေယာက္တည္းေစာင့္ေနရမွာ"

"ဘယ္ေလာက္မွမၾကာပါဘူးကြာ..နာရီလဲ ၾကည့္အံုး...5 mins ပဲ ၾကာသြားတာ"

" ထားပါေတာ့ သြားမယ္"

လမ္းေလွ်ာက္ရင္းစကားေျပာလာေတာ့ ....

"မင္း jina ကို တကယ္ခ်စ္တာလား"

"တကယ္ခ်စ္တာေပါ့ကြ....ဘယ္လိုခ်စ္မိမွန္းကို မသိတာ....Jina က Jina ျဖစ္ေနလို႔ခ်စ္တာ "

"ဒါဆုိ...ငါနဲ႔ jina ဘယ္သူ႔ကို ပိုခ်စ္လဲ"

"Jina ကိုပိုခ်စ္တယ္"

ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့စကားေတြက အခုေတာ့ ေလလိုလြင့္သြားၿပီပဲ.....အရင္ကေျပာေတာ့ အခ်စ္ဆံုးပါဆုိ .... စိတ္မေကာင္းျဖစ္ကာမွိုင္သြားေတာ့....

"မင္းကလဲ မိွုင္သြားလိုက္တာ....မင္းကုိ ခ်စ္ပါတယ္ကြ....သူငယ္ခ်င္းလို"

ရၿပီ.Gukkie...ငါ့ေနရာ ငါသိလိုက္ရၿပီ....ဘဝက တယ္ခါးပါလား..ခ်စ္တဲ့သူက တျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ ႀကိဳက္ေနလို႔ ကိုယ္ကရင္နာနာ နဲ႔ အျပံဳးတုဖန္တီးၿပီး ျပံဳးျပေနရတဲ့ အေျခအေန.....သူငယ္ခ်င္းဆုိလဲ သူငယ္ခ်င္းေပါ့...မင္းထားတဲ့ေနရာ ငါေနရမွာေပါ့.......

Bus စီးၿပီး ကစားကြင္းေရာက္ေတာ့ ...

"ကုိ ...Jina ဒီမွာ"

"ok..ကို လာၿပီ"

"ကို...Jina တုိ႔ ဘီးကုတ္ဝယ္ရေအာင္...."

"ကေလးလဲ မဟုတ္ပဲနဲ႔ Jina ကလဲ"

" ကုိကလဲ.Tae hyung shi..ကို႔ကို ကူေျပာေပးပါအံုး"

"Aww.ေအးကြာ...မင္းကလဲ သူမ်ား couple ေတြေတာင္ တပ္က်တာပဲ မင္းလဲ တပ္ရမွာေပါ့"

"ေအးပါကြာ...လာ Jina သြားဝယ္မယ္...Taehyung မင္းေရာ ဝယ္မလား"

"မဝယ္ေတာ့ဘူး...ဒီကေစာင့္ေနမယ္...."

"ေအး..."

လက္တဲြၿပီးသြားတဲ့ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လိုက္ဖက္လိုက္တဲ့စံုတဲြပဲ....ငါနဲ႔သာဆုိရင္ေရာ....aww သူငယ္ခ်င္းပါဆုိမွ Kim Tae Hyung ရယ္...စိတ္ကူးယဥ္ျပန္ၿပီ ....

သူတုိ႔ ၂ ေယာက္ျပန္ထြက္လာေတာ့ ေခါင္းေပၚမွာ ဘီးကုတ္ ကိုယ္စီနဲ႔....

PainWhere stories live. Discover now