Last day

686 17 0
                                    

Hello, sunt Sally si am 17 ani. Acum ca este vara si tatal meu nu mai are asa mult de lucru, am spus sa mergem cu cortul la padure, asa cum obisnuiam sa facem cand eram mica...si uitasem sa spun ca eu m-am mutat in L.A. de 1 an.

-Haide tata, nu cred vrei sa se intunece si sa nu mai vedem nimic.

-Acum, doar 5 minute.

-Scmpo, ai luat protectia solara?

-Da, mama.

Si cam asa stau lucrurile in familia mea...

*In Padure*

-Sally, ajuta-ma sa montez cortul si adu lanterna sau aprinde focul!

-Amm...nu pot sa le fac pe toate odata. Ti-am spus sa plecam mai repede!

-Da, da...acum haide aici.

Dupa ce intr-un final am facut tot ce trebuia, m-am pus in sacul de dormit, care apropo e foarte incomod, am zis sa imi iau telefonul si...oh, am uitat, is in padure, nu am semnal. Ok...atunci cred ca ma pun la somn.

Inainte cu vreo jumatate de ora de miezul noptii, ma trezesc pentru ca trebuie sa ma duc la baie. De-asta nu imi place mie in padure...trebuie sa fac dupa tufisuri, adica daca este vreun pervers care umbla la miezul noptii prin padure ca sa ma filmeze pe mine si dupa sa ajung pe YouTube si sa imi distru toata viata, putin posibil dar mai stii ce este pe aici. Aud un sunet de pasi reprzi care vin spre mine, ma eu cand am zis faza cu filmatu nu credeam ca o sa se si intample, glumeam. Imi trag repede pantalonii pe mine.

-E cineva acolo?

Dintr-o data simt o mana pe gatul meu. Vad o fata inspaimantatoare, cu sange la gura si ochii rosii ca focul, care se uita insistent la mine, cu o privire malefica, gata sa ma manance. O fi o farsa? Visez eu? Sper ca da, pentru ca...ce naiba se intampla?

-Nuuu, te rooog!!!spun eu plangand, cu ochii mei blanzi care se uitau plini de durere si spaima la el.

Tatal meu se trezeste si il aud cum ma striga:

-Sally, esti ok? Ce se intampla?

-Tataa, stai acolo... sa nu iesi. Normal ca nu ma asculta.Creatura se duce cu viteza lumii catre el si il strange de gat.

-Nuuuu, ia-ma pe mine si lasa-l pe el in pace.

Zis si facut, vine spre mine si ma ia cu el, dar intre timp eu cred ca lesin, din cauza...nu cred ca trebuie sa ma explic. Il aud din departare pe tatal meu plangand si fugind dupa mine:

-Sally, nuu!!! ce ai facut? Eu trebuia sa fiu acela!!! Hai dupa mine!!! Lasa-mi in pace fataa!

Dar fara nici un efect.

In dimineata urmatoare ma trezesc pe un pat imens, si foarte confortabil cu o punga de gheata pe frunte, imi deschid ochii sa vad unde sunt si parca prin ceata vad.....

Scuze ca e asa scurt, dar e primul capitol si am zis ca na...oricum sper sa va placa si promit ca urmatoarele le fac mai lungi!!! :**

Normal is BoringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum