Selamlar, size bayram hediyesi olarak bölüm atmak istedim. Bölümün sonunda Instagram kısmı ekledim. Beril'in İzmir'de geride bıraktığı hayatını ve arkadaşlarıyla olan ilişkisini görmeniz için. Umarım ilginizi çeker.
Keyifli okumalar!
Hafta sonu benim açımdan çok sıkıcı geçmişti. Tüm gün yatakta kalıp, kitap okumuş ya da film izlemiştim. Kendimi daha iyi hissedince de kalan eşyalarımı yerleştirip oda arkadaşlarımla biraz sohbet ederek kaynaşmaya çalışmıştım. Hepsi de çok iyi kızlardı. Pazar akşamı yapacak bir şey bulamadığımdan erkenden uyumuştum. Pazartesi sabahı çalan alarmla birlikte gözlerimi araladım. Bir süre tavana bakarak ayılmaya çalıştım. Yurt odamı kendimden başka üç kişiyle daha paylaştığım gerçeği yüzüme vurunca, hızla alarmı kapattım.
Kendime gelmek adına, telefonumu kurcalayıp gelen bildirimlerime baktım. Annem bir kere aramış ve açmayınca da mesaj atmıştı.
"Uyuyorsun herhalde, annecim. Uyanırsan beni ara."
Gülümsedim ve servisteyken annemi aramayı, yapılacak işler listesine ekledim. Bildirim paneline geri dönünce En yakın arkadaşımın da beş kez aradığını ve milyonlarca mesaj attığını gördüm. Tabii ki de milyonlarca mesaj atmamıştı ama biraz daha çabalasa başaracak gibi gözüküyordu. Mesajların birkaçını hızlıca okudum.
Eslem:
Selam bebek! -23.45
Kızım neredesin? -00.18
Ya büyük gıybet var! -00.19
Acil anlatmam lazım yoksa çatlarım! -00.19
İnşallah ölmüşsündür de ondan mesajlarıma cevap vermiyorsundur! -00.35
Kızım kime diyorum ben ya! -00.48
Sikicem belanı ha! -00.48
Arasana lan beni! -00.50
Gör şu mesajlarımı boğazlıcam şimdi seni! -01.03
Bak eğer ölmediysen ben öldürcem seni! -01.04
Buradan ta Karadeniz'e uçan kafa atıcam şimdi! -01.04
Attığım kafa buradan oraya gelen kadar inşallah ararsın -01.04
Vermeyeyim kargoya, boşu boşuna! -01.05
Bok suratlı! -01.05
Anaaa sen hastaydın dimi! -01.08
Ben onu unuttum! -01.08
Neyse prensesim sen uyuyorsundur şimdi ben senin uykunu bölmeyeyim! -01.08
Rahat rahat dinlen! -01.08
İyi uykular bebeğimmm! -01.08
İnşallah bu mesajlar sabaha kadar kendi kendini imha eder! -01.09
Mesajları okurken, yumruk yaptığım elimi ağzıma sokmuş, öyle gülüyordum. Sabahın yedisinde, kızlar hâlâ uyurken benim kahkahalarıma uyanmaları pek hoş olmazdı. Gülüşümü kontrol altına aldıktan sonra, hızla Eslem'e cevap yazım.
Beril:
Sabahın yedisinde beni kahkahalara boğan güzel insan, Allah belanı versin! -07.03
Mesajı yazdıktan sonra klavyeye rasgele basmak suretiyle random ekledim. Uykum bir anda açılmıştı. Geri kalan bildirimle sonra bakmak üzere, yatağımdan çıktım. Yolumu boş olan tuvalete yönlendirdiğim sırada, yanımdaki ranzada ikamet eden Ceylin uyandı ve "Günaydın," dedi. Sesinden henüz ayılamamış olduğu belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert
Teen FictionÜniversiteye başlayıp, bambaşka bir şehre gelen Beril, ailesi ve arkadaşlarından uzakta, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışır. Yabancısı olduğu bu şehirde karşısına çıkan Alaz, Beril'in tüm sınırlarını zorlamaya kararlıdır. Bir taraftan Alaz'ın...