- Öykü -
Yemeklerimizi yiyip bitirdiğimizde hep beraber film izlemeye karar verdik. Romantik filmleri sevmezdim, daha çok korku ve macera filmleri izlerdim ama annem ve zehra teyzenin ısrarı üzerine Bir küçük Eylül meselesini izleyecektik.
Mertinde hoşuna gitmemişti anlaşılan annesine gözleriyle birşeyler anlatmaya çalışıyordu.Zehra teyze Merte göz kırpınca ne olduğunu anlayamamıştım.Ben mutfağa doğru ilerlerken Mertte arkamdan geliyordu.
- Ne yapıcaksın mutfakta hadi gel film izlicez?
- Mısır ve kola olmadan fil mi olur ?
- Harikasıın.
Ben mısırları patlatırken Mertte kolaları koydu ve baraber içeri gittik. Elimizdekileri masaya bıraktık ve yerimize geçtik derken Zehra teyze elinde bir hediye paketiyle bana doğru geldi şaşkın gözlerle ona bakarken mert sırıtıyordu.
- Al kızım gelirken sana ufak bir hediye alalaım dedik.
- Ne gerek vardı Zehra teyze? derken elinden paketi alıyordum istemem yan cebime koy misali :Dd
Paketi açtığımda gözlerime inanamadım harika bir elbiseydi bu ( Multimedia da var ) Zehra teyzeye sarılıp teşekür ettim
- Aslında bunu Mert seçti.
Dönüp merte baktığımda göz kırptı gidip ona da sarıldım ve :
- Teşekkür ederim kızlarla pek ilgilisin sanırım. dedim tabiki sadece onun duyabileceği bir ses tonuyla ve ellerimi boynundan çektim
Şaşırmış olacak ki sadece öylece baktı. Hep beraber film izlemek için koltuğa otururken elbisemi odama götürdüğüm için en son ben oturdum tek boş yer olduğu için Mertin yanına.
Film başladığında :
- Aslında pek kızlarla ilgilendiğim söylenemez ve şu andan itibaren sadece seninle. dedi ve ona dönüp piç smayl yapıyordu.
Ne demekti bu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllardır tanımadığım arkadaşım
Roman pour AdolescentsAnnemlerin 2 senedir tanıştığı ve sürekli adını duyduğum Zehra teyze. Ve annemin dilinden düşüremediği Zehra teyzenin oğlu Mert. Bu çocuğu hiç görmedim gördüysem de bilmiyorum. Ve şimdi tanışma zamanııı :))