Ne düşünüyorsun böyle dedi bunu şu anda ona anlatmanın doğru olmadığını düşünüyordum.
-Hiç bişey hadi biraz dışarı çıkıp hava alalım dedim konuyu değiştirmek için.
-Tamam hadi o zaman dedi.
Hazırlanıp dışarı çıkmak için izin aldık ve dışarı çıktık.
-Ne yapmak istersiniz küçük bey :) yüzümdeki acı bi gülümsemeydi
-Hmm buraya gidelim şirine dedi eliyle barı göstererek
-Hey orası bar
-Biliyorum dedi piç smayl yaparak. Bara doğru ilerlerken yine ayağım takıldı ve yine beni tuttu
-Lakabını doğrulamak için böyle şeyler yapmana gerek yok sakar şirine
-Koca egondan seni göremiyorum Mert nerdesin ?
-Tamam sustum dedi ve içeri girdik.
Güzel bir yerdi fakat müzik sesi çok fazla yüksekti.
-Birşeyler içelim dedi ve cevabımı beklemeden gitti ama reddetmezdim buna ihtiyacım olduğunu hissediyordum ama çok çabuk sarhoş oluyordum.
Daha sonra elinde iki birayla geldi ve bana uzattı. Elinden aldığım birayı içmeye başladım ikimizde susuyorduk. Biralar bitince ikincisini almak için gitti. Düşünüyordum Emreyi arayıp konuşmalımıydım yoksa fazla uzatmayıp bitirmelimiydim? Hiç bi fikrim yoktu diye düşünürken geldi ve elindeki birayı çekip aldım.
Yavaş yavaş sarhoş oluyordum. İkinciyide bitirdikten sonra ayağa kalktım.
-Nereye?
-Bira alacağım
-Yeter Öykü hadi eve gidelim dedi yaptıklarımı ve söylediklerimi kontrol edemiyordum.
-Mert dans edelimmi dedim ayılınca pişman olucağım şeyler söylemekten korkuyordum.
-Mert-
Dans edelimmi dedi o sarhoş olmuşken ben hala normaldim bana fazla dokunmuyor.
Elimi tuttu ve ayağa kaldırdı. Ellerini boynuma doladı ve beline sarıldım,çekiniyordum.Müziğin ritmiyle bi sağ bi sola sallanırken sanki karşımdaki Öykü değildi.
Karşımda bacaklarını açmış oturan çocuğun Öyküye baktığını ve göz kırptığını görünce yanına gidip gözüne güzel bir renk vermemek için zor duruyordum.
-Öykü hadi gidelim. Hala dans ediyorduk ve hoşuma gitmediği söylenemez.
-Tamam ama yürüyelim ayılmam gerekiyo dedi ve güldü. Al işte sarhoşluğun verdiği en iğrenç his sürekli gülüyor. Gülmek ona çok yakışıyordu. Ama bu halinden faydalanacak biri değildim.
Yürürken sahile geldik ve burda biraz oturmak istedi 15 dakika sessizce oturduktan sonra kumlara kendini bıraktı ve yıldızları izliyordu. Ben de aynısını yaptım.
-Ne düşünüyordun? evet sessizliği bozdum ama içimdeki kurt beni yiyip bitiriyordu.
-Ha?
-Odaya girdiğimde ne düşünüyordun?
-Emreyi. Dur sen sormadan ben anlatıyım 2 yıldır çıkıyoruz başlarda birbirimizi çok sevsekte şu an sadece alışkanlıktan bu ilişki devam ediyor hahahahaha beni defalarca aldattı, ağlattı ama ondan vaz geçmedim nedenini bilmiyorum ama uzun bir süredir beni aramıyor canım yansada şu an itibariyle sen ve ben dışında bunu kimse bilmiyor. Ondan ayrılmak istiyorum ama ayrılamıyorum çünkü o hayatımda olmazsa büyük bir boşluk oluşur ve ben bu boşluk içinde kaybolur giderim hahahahaha kimbilir şu anda kaç sürtükle konuşuyor. Mert biliyormusun ölen kardeşime çok benziyor. Ama artık onu hayatımdan çıkarmalıyım sence bu kadar güçlümüyüm?
-Öykü sakin ol dedim gözünden yaşlar akıyordu ve gülüyordu. Eğer bana ihtiyacın olursa her zaman yanında olucam. Sana söz veriyorum ne zaman bana ihtiyacın olursa haber ver ve sakın korkma sen çok güçlü bir kızsın dedim ve göz yaşlarını elimle sildim.
Onun göz yaşlarıyla beraber içimdeki duygular da artmıştı.
-Neyse hadi kalk eve şirine yoksa fena fırça yiyeceğiz dedim ayağa kalkarken ve elimi uzatıp kalkmasını sağladım.
Taksi çağırdım ve eve gittik annem ve Gülcan teyze uyumuştu eve gelirken Öykü de uyumuştu.
Onu yatağa yatırıp üstünü örttüm. Baş ucuna oturdum ve:
-Aptal kız tanışalı ne kadar saat oldu ve beni bu kadar kısa sürede etkiledin hemde hiç çaba göstermeden. Dışarda benimle bir gün geçirmek için herşeyi yapıcak kızlar tanıyorum biraz klasik olucak ama sen çok farklısın saf ve masum. Kalbimin yerini bana hatırlattığın için sana teşekkür ederim. dedim ve anlını öpüp salona gittim.
Koltuğa uzanıp derin bir nefes aldım. Neler yapmam gerek bilmiyordum. Ama o bana git diyene kadar gitmeyecektim. Şu Emre denen çocuğu kıskanmış olmayı kabul edemiyordum. Onu bulunca kafası ve kıçı yer değiştiricek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllardır tanımadığım arkadaşım
Teen FictionAnnemlerin 2 senedir tanıştığı ve sürekli adını duyduğum Zehra teyze. Ve annemin dilinden düşüremediği Zehra teyzenin oğlu Mert. Bu çocuğu hiç görmedim gördüysem de bilmiyorum. Ve şimdi tanışma zamanııı :))