K.A.Y.N -2-

857 50 58
                                    

ALİNİN GÖZÜNDEN

Köşede tek başına sandığımız şerefsiz Hakan  meğer öncesinde adamda toplamış. Sena çatışmanın ortasında kalmış ve ne yapacağını bilemez bir halde iken , korku ve panik ile siper aldığı yerden kalkıp arabaya koşmaya başladı. 

Hava da uçuşan mermilerden kaçmaya çalışırken , bende bulunduğum yerden kalkıp senayı korkuma amaçlı etrafa ateş ediyordum. Birden silahlar sustu. Ve tek silah sesi yankılandı. Tam arkasında neler olduğunu anlamaya çalışırken , sena adım dahi atamadan yere dizlerinin üzerine çöktü. 

'' HAYIRR ! SENAA!''

Senaya doğru koşarken iki silah sesi daha duydum. Bacağım ve sol kolum merminin şiddeti ile geri giderken , ben yeni yeni anlıyordum kolumdan ve bacağımdan vurulduğumu. Bizim adamlar Hakanın adamlarını etkisiz hale getirdiklerinde hakanın ardına bakmadan kaçtığını hatırlıyorum. Bir çırpıda senanın yanına koştum. Kafasını yere çarpmadan önce tuttuğumda.

''A-annem ço-kk üzülecek ya''

Dediğinde zaten olay benim için BİTMİŞTİ. O piç ölecekti. Ama kolay ölüm olmayacaktı. Allah'ım giydiği beyaz elbise şimdi kırmızıya bulanmış. Ne yapacağım ben? Ona bir şey olursa ne bok yiyeceğim? Sevdiğim kollarımın arasında ve kanlar içinde , adım adım ölüme gidiyordu. Kanlar içinde ! Sevdiğim kadın ! Gidiyor!

''Ambulans çağırın lan !! ÇABUK!''

Bir ara telefonlarımızın çaldığını duydum. Ama ne açacak halim vardı. Ne de yüzüm. Mehmet cebimden telefonumu çıkartıp konuşmaya başladı. Koruyamadım . Ben sevdiğim kadını koruyamadım.

''Sena aç gözlerini güzelim! Sena bana bak !Sena gidersen yakarım bu şehri! Duydun mu!?Gitmek yok güzelim !!''

''O-ozana sö-söyle küçükken kay-kaybettiği arabası ha-hala bende. Benle il-ilgilensin diye s-saklamıştım.. Ö-zür dilediğimi ve onu ç-çok sevdiğimi sö-söyle.''

Gözleri kapanmadan önce kurduğu son cümlelerdi bunlar.

''HAYIRRR!!''

Ambulans yaklaşırken kucağıma aldım ve hemen sedyeye koydum senayı. Ambulanstaki görevlilerden biri '' sizde yaralısınız. Sizde geçin şöyle '' diyerek ambulansın içinde yer verdi. Bizim adamların yarısı hakanın adamlarını depoya çekerken diğer yarısı arabalara binip bize eskortluk yaptı.

Hastanenin önüne geldiğimiz de , hemen ambulanstan inip senayı içeri götürdüler. Bizim adamlar da arabalardan inip yanıma geldiğinde beraber içeri girdik. Bizimkiler koluma girip bana destek vererek yürütüyorlardı. Tam o sırada artık bilincim kapanırken kendimi bıraktım yere ve karanlığa.

GÜNEŞİN GÖZÜNDEN

Yanağımdaki baskı ile gözlerimi açtığımda , sol yanımda oturur pozisyonda gözlerimin içine aşk ile bakan kocamı gördüm.

'' günaydın güzelim ''

Ah o güzelim deyişine hastayım bir bilsen ..

''Günaydın birtanem.. Çocuklar gitmiş mi işe ? saat kaç ? Aç mı gittiler acaba ? Neden kalkmadım ben ya ?'' 

Sorularımı patır patır sıraladığımda arasın gözünde ki şaşkın ve bir o kadar da mutlu ifadeyi gördüğümde 'ne oldu ?' gibisinden bir bakış atınca konuşmaya başladı.

'' güzelim saat daha 07.00 çalar saatin  sesine uyandım sen duymayınca öperek uyandırmak istedim o kadar.'' dedi muzip bir  ifade ile.. 

Rahatlamış bir şekilde bir oh çekip kafamı yastığa bıraktığımda , arasta bana gülerek yataktan kalktı..

KOLEJ ASKI'M 3 : YENİ NESİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin