DRACO POV.
Ik heb eigenlijk best veel spijt van wat ik tegen Harry heb gedaan. Hij lag een week bewusteloos op de ziekenzaal, en nu kijkt hij me niet eens meer aan. (Al begrijp ik dat wel.) wat ben ik toch een ongelofelijke sukkel. Maar korzel en kwast daarentegen vonden het echt heeeeeelemaal geweldig. Ik deed maar met hen mee toen ze er vol humor over gingen praten. 'Heee, Dracooo!' Roept Patty naar me. 'Je weet toch nog wel wat er vandaag is.?' Zegt ze op een hele irritante toon. (Maar ik denk dat ze leuk over wou komen.) natuurlijk weet ik wat er is. We hebben vandaag precies 1 jaar verkering. Ik weet nog steeds niet wat me bezielde toen ik haar om verkering vroeg, maar ik weet wel dat ik er heeel veel spijt van heb. Ze is echt suuuper klef, en ze wil de hele tijd zoenen, maar ik zeg steeds dat ik dat nog niet wil. Ik vind haar echt heeeel irritant. Patty en ik zaten een tijdje op mijn kamer te praten, toen ik opeens een groen oog door mijn sleutelgat zag spieken. Natuurlijk zou je dat oog uit duizenden herkennen, het was het oog van niemand minder dan Harry Potter. *zucht* Patty had het blijkbaar ook gezien want ze sprong uit haar stoel en rende naar de deur. 'Patty niet doen, ik ga wel.' Zei ik geïrriteerd. 'Okeeee' zei ze duidelijk chagrijnig. Toen ik naar buiten liep zag ik nog net een glimp van een good gele sjaal. Natuurlijk rende ik er meteen achterna. Na een tijdje had ik hem ingehaald en sprong voor hem, waardoor hij struikelde en boven op mij viel. We sprongen snel overeind, en begonnen allebei helemaal te blozen. Waarom moet ik nou altijd op zulke stomme momenten blozen! We bleven een tijdje zo staan terwijl we elkaar aan bleven staren. 'Uuuum... hi, denk ik?' Zei Harry ongemakkelijk. 'Wat deed je nou!' Riep ik boos. 'Nou, ik dacht, misschien kunnen we elkaar geen pijn meer doen omdat ik of jij dan school moet missen, maar jij had het een beetje druk.' Zei hij half boos en half grinnikend. 'Uuuuuuuum, ik had het inderdaad druk... maar waarom vind je het erg als je school moet missen, ben je hermelien ofzo.' Zei ik spottend. ' Nee natuurlijk niet joh, maar ik ben echt f*cking slecht in toverdranken, en bezweringen is ook niet mijn beste vak.' Zei hij op een betweterige toon. Maar ik moet nu mijn huiswerk gaan inhalen, en dan ga jij maar weer verder met je súúúuper belangerijke dingen.' Zei hij met een knipoog, en toen was hij weg.
—-
JE LEEST
Not Slytherin - DRARRY- ( dutch - Very Slow Updates )
FanficIneens had ik erg veel zin om gewoon hier op de stenen vloer een dutje te gaan doen. En dus deed ik dat ook, denk ik want toen ik, of nou eigenlijk 'wij' wakker werden op de stenen vloer stonden er heel wat mensen om ons heen. Eerst begreep ik niet...