Já - Rei Saiko
Kingeach - Taiki Michishige
Další nudný den. Jdu do školy ze svého domu, kde na mě čeká po tom práce ohledně gangu. Ano jsem největší boss v Japonsku. Všichni se mě bojí a já chodím k tomu ještě na střední školu. V podstatě to vedl můj otec, ale byl neschopný, takže ještě na základce jsem se toho chopil. Bylo mi asi deset a už se mě báli. Tsss. Můj táta mi dělá zástupce během mé nepřítomnosti a je rád za to jak jsem šikovný. Tohle jsem zdědil po mamce, původně to vedla ona a též se ji báli než umřela na nemoc. Jinak je mi 19 a měřím 190.
Díky tomu, že jsem byl údajně nezvladatelný, mě přeložili na jinou školu. Stejná hovadina jako vždycky. Po škole mě čeká další skvělý poflakování a pak fitko. Je mi 19 a měřím 186cm.
Došel jsem ke škole a přiběhl můj pes. Jmenuje se Nico, je docela roztomilý. On jediný se mě nebojí, je to můj kamarád ze školky. „Ahoj Reii. Má někdo nový nastoupit k nám do třídy.“ Udělali jsme náš pozdrav. „Ahoj Nico. To bude zase sranda. A kdy?“ „Dneska.“ Potom jsme si šli sednout. Nikdo Nicovi neubližuje, protože ví, že je za to zabiju. Ale i tak má spousty přátel. Sice ne ze školy, protože je stejného názoru jaký kreténi tu jsou krom nás dvou. Zazvonilo. Další oprus....Nico
Po chvíli jsem se dobelhal ke škole a šel najít ředitelnu. Nebylo to zas tak moc těžký. Po několika otázkách mi ředitel vrazil učebnice a měl jsem jít za ním. Po chvíli jsme došli k nějaký třídě, on otevřel dveře. Po chvíli mi naznačil ať přijdu a já neochotně vstoupil. To si, ale už fakt dělaj prdel, že tam jsou zas nějaký nagelovaný debilové. No tohle bude fakt zajímavý.
Vypadal zajímavě. Nebyl jeden z geláčů. Jen sem se trošku zasmál. Nico mě strčil ať jsem ticho a já na celou třídu: „Co blbneš?“ Učitelé mě ignorovali radši. „Tak to je náš nový žák Taiki Michishige.“ Pak ten tupec spustil něco o sobě.
,, No takže nazdar. Jsem Taiki Michishige a je mi 19. Tohle je už čtvrtá škola na kterou mě přeložili a je mi to úplně jedno. Nemám rád otravný lidi ani nagelovaný idioty. Měnit se nebudu jen díky tomu, že jsem novej mezi vámi." Dořekl jsem a oni měli jen otevřenou hubu, úča mě poslala sednout dozadu, kde byla jediná volná lavice před dvěma týpka, který vypadali jako jediný normálně.
Začal jsem se smát víc. Ani Nicovi nešlo mě uklidnit. Ten to s tím proslovem trefil. „Pane Saiko mohl byste přestat rušit?“ Já se na ni podíval. Hned se začala klepat co udělám. „Nechce se mi navíc sama víte, že smích je zdravý, že?“ Pokývala hlavou a začla učit. Já se zase smál. „Reii nech ji být.“ „Nico, já ji nic nedělám a nechápu proč se bojí. Mají se chovat jako učitelé a ne se mě bát.“
,, Ty si zdrhnul z ústavu nebo co? Směješ se tu jako debil. " Řekl jsem klidně a celá třída včetně učitelky se na mě otočila. ,, Co je? Řekl jsem pravdu, tak na mě nečumte jak na ducha." Zavrčel jsem na ně.
Otočil jsem se na něj. Všichni byli vyděšení co udělám. Postavil jsem se. Byl o něco nižší. „Takže frajírku, ty zavři ten svůj zobák nebo přijdeš o kamaráda dole. Rozumíš?“ A ještě jsem mu vrazil do břicha. Nicovi se to nelíbilo, ale věděl, že musím být drsný všude, když jsem převzal rodinou firmu.
,,Rána celkem ušla, ale nebojím se tě. To celkem nasere co?" Řekl jsem provokativně a ránu mu vrátil.
Si nedá pokoj udělal jsem si z něj boxovaci pytel. Vzal jsem ho ze třídy ať se můžou učit. Přišel jsem před okno. „Tak co, chceš umět lítat?“ Zeptám se s úsměvem.
Dobře, uznávám, že když si ze mě udělal boxovací pytel, tak to už trochu bolelo, ale najevo to dávat nebudu. Po chvíli mě dotáhl k oknu, že prej jestli chci umět lítat. Jaká škoda, že to je jen první patro. Nic jsem neříkal a jen se začal smát jako debil. Po chvíli jsem mu pár ran znovu oplatil a chechtal se dál.
ČTEŠ
Grázl a král podsvětí
ActionSyn gangstrů a kluk ulice. Jak to dopadne? OMLOUVAM SE ZASE NIC HOMOFOBOVÉ😂