No to si ze mě dělá prdel. Namáčkl mě na zeď ještě víc a já sebou začal škubat. On zpevnil stisk a já jen odvrátil pohled, abych nekoukal na jeho vypracovaný tělo.
Vzal jsem jeho bradu a jeho pohled nasměřoval na mě. „Ale co pak, my se stydíme?“ Pousměje se. Mám nutkání ho políbit. „Vždyť jsme oba muži no ne.“ Řeknu jako by nic, nakloním se blíž. Má docela pěkné tělo, ale na mě nemá. To bude tím jak je menší než já, ale v síle ho nepodceňuji. Vím moc dobře, jak malý mrňaví lidé umí být svině.
Sakra nasměroval můj pohled na něj a já tak viděl to jeho vypracovaný tělo. Musel jsem myslet na něco jinýho, aby se mi nepostavil. Byl nakloněnej dost blízko u mě, tak jsem hned zavřel oči a znovu sebou škubal, ale nepomohlo to, on stisk jen zpevnil.
Byl tak roztomilý. „Proč sebou tak cukáš? Se ti to nelíbí?“ Nakloním se k oušku a zkousnu mu ho. Sakra měl bych se začít ovládat....
Jen co to dořekl jsem měl husí kůži. Po chvíli mi skousl ucho a já potichu zavzdychal.
Tak to jak zavzdychal jsem se přestal ovládat. Přejel jsem jazykem od ucha ke krku, kde jsem ho jemně kousl a následně olízl celý jeho krk. Pak jsem ho zcela jemně, přitom dravě líbal.
Když mě kousl do krku, můj odpor už odpadl a já začal spolupracovat a po chvíli vzdychat trochu hlasitěji.
Povolil jsem stisk a jednou rukou mu sjel až k pasu, přes který jsem sjel k jeho zadku a přimáčkl ho na sebe. Cítil jsem, že nejsem jdiný kdo má problém. Ale polibek jsem stále prohluboval.
Po chvíli povolil stisk, sjel mi rukou až na zadek a přitáhl mě blíž. Já hned ztuhl a znovu nabral rudou barvu.
Po chvíli jsme se odtáhli pro kyslíl. Byl pěkně červený. Začal jsem zpracovávat jeho bradavky než stačil cokoliv říci nebo udělat.
Nestihl jsem nic udělat a už mi zpracovával bradavky. Po chvíli jsem mu zapletl ruku do vlasů a tou druhou ho objal a vzdychal jsem dál.
Bylo příjemné jak mě výskal ve vlasech. Odtáhl jsem se a přejel po jeho chloubě nahoru k ústům kam jsem přiložil dva prsty. Doufal jsem, že to pochopí.
Věděl jsem moc dobře co chce, ale v tomhle okamžiku jsem začal znovu odmítat spolupráci.
Nechtěl spolupracovat. Tak jsem se znovu přisál na jeho rty a rukou mu mnul jeho problém. Myslím, že začal cítit můj.
V tu chvíli jsem byl opravdu rád, že ještě nezjistil mojí slabinu, ale když začal mnout můj problém, začal jsem znovu vzdychat.
Přitom jsem mu sjel na klíční kosti, se kterými jsem si začal hrát a kousat.
Když se mi nalepil na klíční kosti, zavzdychal jsem celkem nahlas a začal se rukama opírat o zeď.
Cítil jsem jak se oporílal o zeď. Jak měl husinu. Byl to úžsný pocit, který jsem měl.
Bylo vidět, že se mu to líbí po chvíli kousl silněji a já se hned potom svezl po zdi až na zem a snažil se to rozdýchat.
ČTEŠ
Grázl a král podsvětí
AcciónSyn gangstrů a kluk ulice. Jak to dopadne? OMLOUVAM SE ZASE NIC HOMOFOBOVÉ😂