Jel jsem vzadu. Nechtěl jsem sedět vedle něj po tom co udělal. Když jsme přijel šel jsem do kanceláře vyplnit papíry. Zítra o půlnoci jsem měl policii dát ty zbraně a přitom říct kde mají drogové kartely sklady. Proto včera byla ta schůzka, všichni kdo tam byli byli šéfové gangů pode mnou. To znamená, že pro mě pracují a zároveň ne. Je to prostě risk. Potom jsem šel do pokoje a padl do své postele.
Když konečně přišel do pokoje, hned jsem se k němu přitulil a líbnul ho na krk.
Hned jsem chňapnul po teple a přitulil se k tomu. Bylo mi jedno kdo to je, byl jsem unavený.
Byl jsem rád, že se přitulil. Teď byl obličejem ke mě a já toho využil. Pohladil jsem ho po tváři, a pak mu zašeptal do ouška ,, Vítej doma. " Dále jsem vzal jeho bradu mezi palec a ukazováček a jemně ho políbil. Pak jsem si ho dál držel v objetí.
Polibek jsem mu opětoval, a pak znovu usl.
Po chvíli usnul, tak jsem ho jemně líbnul do vlasů a přikryl. Chvíli jsem u něj ještě zůstal, a pak jsem se rozhodl, že půjdu uvařit.
Spal jsem dlouho a probral se nějak večer. Přede mnou bylo jídlo a princezna. Jsem si ho přitáhl k sobě a hluboce ho políbil.
Jsem rád, že jsem dal to jídlo na stranu, protože hned jak se vzbudil mě přitáhl k sobě a políbil. Polibek jsem mu rád oplatil a hned jsem ho jemně objal.
Pevně mě objal a já se ho zeptal: „Nakrmíš mě?“ Navíc byl to pěkný pohled. Já bez trička a on mi seděl na klíně a krmil by mě.
Zrudnul jsem, když to do řekl. Přikývl jsem a natáhl se pro jídlo. Ještě jsem ho jemně líbnul na tvář a začal ho krmit. Upřímně, bez trika mu to slušelo víc. Díky tomu, že jsem měl možnost to vidět, zrudl jsem ještě víc a raději ho dál krmil. Po chvíli to už snědl a já dal talíř nastranu. Hned jsem se k němu přitulil.
Byl roztomilý a ta jemná červeň na jeho tvářích. Nemohl jsem se vynadívat, jak se přitulil tak jsem si ho na sebe víc namáčkl a otočil se s ním na bok.
Hned mě na sebe víc namáčkl a otočil se na bok. Koukal jsem mu přímo do očí a hned jsem zrudnul ještě víc. Po chvíli jsem ho jemně pohladil po tváři a dál jsem ho objímal. Tohle se mi líbilo.
Propletl jsem si s ním nohy, aby mi neutekl. Následně jsem zase usl.
Očividně si myslel, že bych zkusil zdrhnout, tak si se mnou propletl nohy a hned usnul. Znovu jsem se pousmál a jemně ho políbil. Po chvíli jsem v jeho objetí usnul i já.
ČTEŠ
Grázl a král podsvětí
ActionSyn gangstrů a kluk ulice. Jak to dopadne? OMLOUVAM SE ZASE NIC HOMOFOBOVÉ😂