Výlet s uspokojením 2.

3.1K 157 4
                                    

Po chvíli se mi udělal do pusy a já to spolkl. Ani jsem se nenadál a už jsem byl na jeho klíně a on mi strčil hned dva prsty do zadku. Zrudnul jsem ještě víc,  aby to neviděl, tak jsem znovu schoval hlavu do jeho hrudi a potichu zavzdychal.

Slyšel jsem to. Proto jsem mu řekl: „Nechceš přeci, aby nás Kiba slyšel ne~?“ Postupně jsem si ho roztahoval a on mi vzdychal potichu do ramene. Divím se, že se ještě nezakousl.

Je pravda, že jsem nechtěl, aby nás slyšel, ale to se jinak nedalo. Po chvíli ze mě prsty vytáhl, nadzvedl mě a zasunul do mě jeho nemalý problém. Hned jsem se prohl v zádech a zakousl se mu do ramene. Byl jsem tak rudej, že i rajče bylo bledý.

Takže jsem nečekal dlouho. Jenže já se taky potřeboval tišit, proto jsem si ho přitáhl do polibku. Byl to úžasný pocit.

Po chvíli mě přitáhl do polibku a já mu hned omotal nohy kolem pasu, polibek jsem prodloužil. Po chvíli začal zrychlovat a já vzdychal hlasitěji.

Snažil jsem se ho zaměstnávat, aby to nebylo moc slyšet. Ale sám sem s tím měl problém. Navíc jsem si neměl na co stěžovat, mnul jsem jeho prdelku a přitom ho nadzvedával, přitom mi nohy omotal kolem boků. Kdo by z toho nebyl hotovej?

Divil jsem se, že nás tam ten neslyšel, ale byl jsem za to rád. Po chvíli do mě tvrdě přirazil a já zavzdychal opravdu nahlas a oba jsme se udělali.

Doufám, že se na nás nebude koukat blbě. Jsem si sto procentě jistý, že nás slyšel. Pomalu jsem vydýchával orgasmus. „Teď mi řekni co uděláme s tou nadílkou v tobě.“ Políbím ho do vlasů.

Když to dořekl, jen jsem se pousmál a začal v batohu hledat kapesníky, pak jsem je po něm hodil, aby si utřel svojí výbavu a já sám si zadek ucpal a začal se oblíkat.

Heh. Že mě to nenapadlo. Naklonil jsem se k němu, když se ohýbal pro kalhoty. „Co takhle jednou kdyby sis zkusil to, co ti vyberu? Když ne dostaneš na celý den vibrátor do zadečku~.“ Trochu jsem se o něj o otřel.

Když se o mě otřel, rychle jsem se otočil a přišpendlil ho pod sebe. Pousmál jsem se, když byl zmatenej, jak se vlastně dostal pode mě. Jen jsem ho jemně políbil na znamení souhlasu. Po chvíli jsem ho začal hladit po boku. Po několika minutách jsem ho pustil a šel se konečně oblíct.

Takže souhlasil. Už se nemůžu dočkat. Bylo mi přijemný, když mě hladil, ale ne, když jsem byl pod ním. To mi bylo moc nepříjemné. Ale po chvíli se šel obléct. A já taky, jen přece tam máme být za půl hodiny.

Chvíli po tom, co jsme se oblíkli, auto zastavilo a hned jsme vystoupili ven. Konečně na vzduchu. Čekal jsem na to co řekne a zatím nahodil svůj psychopatickej úsměv.

Vešli jsme dovnitř. A já šel rovnou zase za jejich šéfem.

Dal nějaký informace a už jsme šli dovnitř. On pak zmizel asi najít šéfa. Byl jsem rád, že ten co řídil byl pomalejší než já. Po chvíli jsem našel kuchyň, kde jich bylo docela dost a započal jsem masakr. Jak řvali, utíkali a prosili, abych je nezabil, to byla hudba pro moje uši. Po několika minutách bylo hotovo a vyšli jsme ven, kde už čekal Rei. Jsem zvědavej na jeho reakci, že jsem celej od krve. Měl jsem na sobě o dost víc krve než ten co řídil a líbilo se mi to.

Ten šéf se svými gorilami stál za houby. Ale můj miláček byl sexy od té krve. „Pane, chci vás upozornit, že zítra musíte odjet na pracovní cestu do popozítří.“ Podívl jsem se na Kibu, který mě vyrušil od sexy zjevu. „Jasně, tak potom dva muži budou hlídat jeho ať mi nezmizí.“ Zatáhl jsem ho do auta a hned sem ho uvěznil pod sebou.

Grázl a král podsvětíKde žijí příběhy. Začni objevovat